Satura mārketings
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.1. Spēj raksturot satura mārketinga jēdzienu, tā būtību un nozīmi uzņēmuma komunikācijas programmā. 2. Spēj identificēt un novērtēt satura mārketinga kampaņu veidojošos lielumus un prakses.
Prasmes
1.1. Spēj analizēt satura mārketinga kampaņas, ņemot vērā jaunākās mārketinga nozares tendences. 2. Prot analizēt satura mārketinga kampaņu atšķirības un īpatnības starp citām mārketinga praksēm.
Kompetences
1.1. Spēj organizēt satura mārketinga kampaņu izstrādi, veidojot kampaņu plānu. 2. Spēj izveidot darba uzdevumu satura mārketinga programmas vai kampaņas izstrādātājiem: aģentūrām, partneriem, komunikācijas departamentam, u.c. 3. Prot noteikt satura mārketinga aktivitāšu atdevi.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Obligātās un papildus literatūras studijas, kārtējo pārbaudes darbu (kopsavilkumi, semināra darbi) izpilde, gatavošanās nodarbībām, praktiskajiem semināriem, noslēguma pārbaudījumam u.c. darba veidiem, atbilstoši studiju kursa aprakstam un saturam.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Studentiem jāiesniedz lekciju kopsavilkumu (20% no gala vērtējuma), praktisko nodarbību laikā tiks izstrādāti semināru darbi (20% no gala vērtējuma), jāizstrādā ar satura mārketinga aktualitāti saistīts grupu darbs (20% no gala vērtējuma). Eksāmens: 40%. Akumulētā atzīme un eksāmens.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga jēdziens, pamatelementi. Satura mārketinga vēsturiskā attīstība. Satura mārketinga diferenciācija no citām mārketinga metodēm.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga nozīme uzņēmuma komunikācijas programmā. Mārketinga cikls (marketing funnel) kā pamats satura mārketingam. Atšķirības starp satura mārketingu kā patstāvīgu daļu uzņēmuma komunikācijas programmas un kampaņām.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīmolvedība – satura mārketinga stūrakmens. Teorija un piemēri kā satura mārketings izmanto un stiprina zīmola vadlīnijas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga kampaņu analīze – veiksmīgi starptautisko uzņēmumu piemēri. Diskusija ar studentiem, identificējot zīmola vadlīniju lietojumu un mārketinga ciklu kampaņās.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga kampaņu veidošana. Komunikācijas mērķu, atziņas (insight) un mēķrauditorijas identificēšana. Darba uzdevuma sagatavošana aģentūrai, partneriem vai komunikācijas departamentam.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga kampaņu uzbūve – radošais saturs kā kampaņas pamats. Kādas satura vienības veido satura mārketinga kampaņas? Kā pieņemt lēmumu par satura vienību lietojumu dažādos komunikācijas kanālos?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu mājasdarbu prezentācija – apbalvotu satura mārketinga kampaņu analīzes prezentācija. Adwards konkursa integrēto kampaņu uzvarētāju piemēri.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketinga rezultātu izvērtēšana – teorija un prakses piemēri, kā noteikt satura mārketinga atdevi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Praktiskā nodarbība – satura mārketinga kampaņas izstrāde. Uzņēmuma izvēle kampaņas izstrādei, komunikācijas mērķa, risināmās problēmas un kampaņas atziņas (insight) definēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu patstāvīgo darbu prezentācija – satura mārketinga kampaņas plāna prezentācija. Diskusija par kampaņu atbilstību teorijai un prakses piemēriem.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Valuable Content Marketing: How to Make Quality Content the Key to Your Business Success. Sharon Tanton and Sonja Jefferson. 2013.
Brand Identity Breakthrough: How to Craft Your Company’s Unique Story to Make Your Products Irresistible. Gregory V. Diehl. 2016.
Marketing Rebellion: The Most Human Company Wins. Mark Schaefer. 2019.
Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. Joe Pulizzi. 2013.
Content Inc., 2nd Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money). Joe Pulizzi. 2021.