Digitālās komunikācijas metodes un kanāli
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc studiju kursu apguves students pārzinās galvenos digitālās komunikācijas kanālus un tehnoloģijas, to lomu efektīvas komunikācijas nodrošināšanā. Studenti zinās un spēs praksē pielietot mediju darbības principus un saskarsmes veidus atšķirīgās mediju platformās.
Prasmes
1.Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās komunikācijas prasmes digitālā vidē, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.
Kompetences
1.Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Gatavošanās semināru darbiem un eksāmens. Literatūras studēšana.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Semināru uzdevumu izpilde ir priekšnoteikums, veiksmīgai kursa nokārtošanai
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Gala atzīmi (10 baļļu sistēmā) veidos vērtējumi par:
1. līdzdalība lekcijās un semināros (apmeklējums): 5%
2. aktivitāte lekcijās un semināros: 5%
3. semināra uzdevumi: 60%
4. eksāmens (tests): 30%
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kas ir komunikācija? Kas ir digitālā komunikācija? Digitālās komunikācijas mērķi un uzdevumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas mērķauditorijas: mērķauditorijas segmentēšana: demogrāfija, psihogrāfija, ģeogrāfija, uzvedība. Sociālo mediju auditorijas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā komunikācija sabiedrisko attiecību speciālista darbā: profesiju standarts, nepieciešamās prasmes, kompetences un zināšanas. Infografiku prezentācijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācijas iekšējā un ārējā komunikācija. Iekšējās digitālās komunikācijas instrumenti: e-pasti, iekšējā tīmekļa vietne (intranets), iekšējie sociālie mediji.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācijas iekšējās auditorijas. Iekšējās tīmekļa vietnes vai bloga satura izveide, iekšējo auditoriju uzrunāšanai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ārējās digitālās komunikācijas instrumenti: ārējā tīmekļa vietne, blogi, sociālie mediji, videokonferences, preses relīzes; atbildes uz mediju jautājumiem; čatboti; videočati.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācijas ārējās auditorijas. Auditorijas uzrunāšana sociālajos medijos.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālās komunikācijas plāns, efektivitātes mērījumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura radīšana sociālajiem medijiem. Sociālo mediju efektivitātes mērījumi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kursa projekts: digitālās komunikācijas kampaņas izstrāde.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kas ir komunikācija? Kas ir digitālā komunikācija? Digitālās komunikācijas mērķi un uzdevumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas mērķauditorijas: mērķauditorijas segmentēšana: demogrāfija, psihogrāfija, ģeogrāfija, uzvedība. Sociālo mediju auditorijas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā komunikācija sabiedrisko attiecību speciālista darbā: profesiju standarts, nepieciešamās prasmes, kompetences un zināšanas. Infografiku prezentācijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācijas iekšējā un ārējā komunikācija. Iekšējās digitālās komunikācijas instrumenti: e-pasti, iekšējā tīmekļa vietne (intranets), iekšējie sociālie mediji.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ārējās digitālās komunikācijas instrumenti: ārējā tīmekļa vietne, blogi, sociālie mediji, videokonferences, preses relīzes; atbildes uz mediju jautājumiem; čatboti; videočati.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālās komunikācijas plāns, efektivitātes mērījumi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kursa projekts: digitālās komunikācijas kampaņas izstrāde.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. Digital marketing. Pearson UK, 2019.Piemērots angļu valodas plūsmai
Hemann, C., & Burbary, K. Digital marketing analytics: Making sense of consumer data in a digital world (2nd edition). Pearson Education, 2018.Piemērots angļu valodas plūsmai