Pilates, izmantojot dažādus rīkus un trenažierus
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Cigoriņu iela 3, spk@rsu.lv, +371 67611559
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa apguves rezultātā iegūst paplašinātas zināšanas individuālo nodarbību vadīšanā, kā arī klienta fiziskās sagatavotības novērtēšanā un atbilstošas treniņu programmas sastādīšanā.
Prasmes
1.Studiju kursa apguves rezultātā students pratīs veikt testus klienta fiziskās sagatavotības novērtēšanā, kā arī analizēt anamnēzes rezultātus.
Kompetences
1.Students spēs pielietot iegūtās zināšanas, vadīt metodiski pareizi un katram klientam atbilstošas slodzes nodarbības, balstoties uz anamnēzes datiem un iegūtiem testa rezultātiem, strādājot ar dažādu aprīkojumu. Spēs korekti labot klientu kļūdas un vingrinājumu izpildīšanas tehniku, sastādīt dažādas nodarbību programmas atkarībā no izvēlētā mērķa un izmantojamā inventāra.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Pastāvīgi ievākt anamnēzi no klienta. Mērķa un uzdevumu izvirzīšana, balstoties un anamnēzes datiem un nodarbību programmas sastādīšana.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Teorētiskā un praktiskā ieskaite.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Individuālo nodarbību vadīšanas pamati.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Individuālo nodarbību vadīšanas pamati.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Anamnēzes ievākšana un analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Klienta testēšana un individuālās programmas sastādīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Individuālu situācijas uzdevumu analizēšana.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Robinsone, L., Tomsons, G. „Vingrošanas rokasgrāmata PILATES”, Zvaigzne ABC, 2002, 183 lpp.
Ungaro, A. „Pilates body in motion”, United States, DK, 2002, 178 pp.
Herdman, A. „The Pilates directory”, United Kingdom, Grange books, 2004, 210 pp.
Buckup, K. Clinical Tests for the Musculoskeletal System, Examinations-Signs-Phenomena, Thieme Stuttgart-New York, 2004, p.272
Робинсон, Л., Томсон, Г. „Управление по методу пилатеса”, Минск, Попурри ООО, 2002, 130 c.
Алперс, Э., Сежел, Р., Джентри, Л. „The everything ПИЛАТЕС”, Москва, АСТ: Астрель, 2007, 274 c.
Kristofers, M. Noriss. „Skaistumam, vingrumam, veselībai”, Rīga: Avots
Geweniger, V., Bohlander, A. Pilates - A Teachers' Manual. Springer Berlin Heidelberg, 2014, P.310