Simulācijas nefroloģijā
Studiju kursa īstenotājs
Rezidentūras specialitāte
-
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas simulētā vidē, lai sagatavotu ārstu lēmumu pieņemšanai un praktiskai rīcībai klīniskajā praksē.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.- Pacientu tiesības uz veselības datu aizsardzību - Pacienta tiesības atteikties no ārstēšanas - Ārstniecības personas tiesības - Ārsta – pacienta attiecības, empātija - Sliktu ziņu paziņošana - E-sistēmas veselības aprūpē - Kļūdu ziņošana
Prasmes
1.- Ķirurģiska roku mazgāšana, sterila halāta uzvilkšana, aseptikas ievērošana - Primāras brūces pārsiešana, šuvju uzlikšana - Urīnpūšļa kateterizācija - Centrālā venozā katetra implantācija - Nieres biopsija - Trepānbiopsija
Kompetences
1.- Sniegt informāciju un komunicēt ar kolēģiem un pacientiem simulētās klīniskajās situācijās - Attīstīt ātru reakciju un lēmumu pieņemšanas spējas simulētā vidē
Vērtēšana
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Eksāmens |
-
|
10 balles
|
|
Zināšanas tiek vērtētas 10 ballu sistēmā. Praktisko prasmju novērtējums 10 ballu sistēmā. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
Tēmas
|
Prasmju stacija
|
|
Lekcija "Pacientu drošība un ārsta kļūdas fiksēšana"
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
Tēmas
|
Lekcija "Simulācijā balstīta medicīnas izglītība"
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
Tēmas
|
Lekcija "Ārsta-pacienta terapeitiskās attiecības, empātija"
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Alexander S. Yevzlin, Arif Asif, Karthik Ramani, Loay Salman, Shaker S. Qaqish, Tushar J. Vachharajani. Interventional Nephrology: Principles and Practice. (2021). Switzerland: Springer International Publishing.