Iekšējā komunikācija
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc sekmīgas kursa apguves studējošais pārzinās iekšējās komunikācijas būtību, mērķus, mērķauditorijas, spēs pielietot veidošanas procesa elementus, kā arī zinās iekšējās komunikācijas nozīmi organizācijas mērķu sasniegšanā, pārmaiņu un krīzes procesos
Prasmes
1.Studenti pratīs novērtēt iekšējās komunikācijas vidi, identificēt problēmas un sniegt priekšlikumus problēmu risināšanā, izvēlēties piemērotākos iekšējās komunikācijas risinājumus un novērtēt iekšējās komunikācijas aktivitāšu sasniegto rezultātu
Kompetences
1.Iegūs kompetences, lai izprastu iekšējās komunikācijas nozīmi un instrumentāriju, organizācijas stratēģisko mērķu sasniegšanā; izpratīs iekšējās komunikācijas lomu uzņēmumā vai iestādē; zinās iekšējās komunikācijas veidošanas mērķus, principus un instrumentus; izprtīs iekšējās komunikācijas un darbinieku lojalitātes, motivācijas un produktivitātes mijiedarbību; spēs pielietot iekšējās komunikācijas lomu pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskās plānošanas procesus.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Semināra darbi; literatūras studijas.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
atbilstoši RSU nolikumam
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācija, darba vide, darbinieki un vadība kā iekšējās komunikācijas vides veidotāji. Iekšējās komunikācijas jēdziens, mērķi, ietekmes puses, mērķauditorijas un definīcijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējās komunikācijas barjeras.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējās komunikācijas veidotāji – kas un kā vada iekšējo komunikāciju?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jomas aktuālās problemātikas analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jomas aktuālās problemātikas analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jomas aktuālās problemātikas analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jomas aktuālās problemātikas analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Līderības un organizācijas kultūras savstarpējā mijiedarbība un šo konceptu loma iekšējā komunikācijā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējās komunikācijas plānošana un kampaņas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējās komunikācijas plānošana un kampaņas.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Anne Gregory, Disrupting the function of ic. A Global Perspective, IC Kollectif Inc., Published online in Canada, 2017.
Mark G. Ehrhart, Benjamin Schneider, William H. Macey, Organizational Climate and Culture. An Introduction to Theory, Research, and Practice, Routledge, 2014.