Profesionālā pilnveide kvalifikācijā rekreācijas speciālists I
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Dot iespēju iepazīties ar rekreācijas speciālista darbības specifiku, āra rekreācijas aktivitāšu formu un veidu daudzveidību, norisi.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Izprot rekreācijas speciālista profesionālās darbības misiju un āra vides faktoru rekreatīvo ietekmi un videi draudzīgu pasākumu organizēšanas principus un vides aizsardzības nozīmi.
Pārbaudes darbs kvalifikācijā • Dalība rekreācijas pasākumos • Dalība semināros nodarbību laikā • Patstāvīgo darbu prezentācijas
Prasmes
1.Prot izvēlēties personīgo inventāru dalībai rekreatīvajās āra aktivitātēs un novērtēt fiziskās sagatavotības nozīmi.
Patstāvīgo darbu prezentācijas • Dalība semināros nodarbību laikā • Dalība rekreācijas pasākumos
Kompetences
1.Izvērtē fiziskās sagatavotības nozīmi rekreācijas pasākumos.
Dalība rekreācijas pasākumos • Dalība semināros nodarbību laikā
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudes darbs kvalifikācijā |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
2.
Patstāvīgo darbu prezentācijas |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Dalība semināros nodarbību laikā |
30,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
2.
Dalība rekreācijas pasākumos |
30,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas speciālists kvalifikācija – programmas uzdevumi, mērķi, prasības un nosacījumi specialitātes studentiem. Rekreacijas speciālista profesijas standarts.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas speciālists kvalifikācija – programmas uzdevumi, mērķi, prasības un nosacījumi specialitātes studentiem. Rekreacijas speciālista profesijas standarts.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un tūrisms. Vietējais un starptautiskais tūrisms. Rekreatīvais, lauku un pilsētu tūrisms.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un tūrisms. Vietējais un starptautiskais tūrisms. Rekreatīvais, lauku un pilsētu tūrisms.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas līdzekļu daudzveidība Latvijā (darbs ar kartēm, rekreacijas iespēju analīze, personīgā pieredze).
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas līdzekļu daudzveidība Latvijā (darbs ar kartēm, rekreacijas iespēju analīze, personīgā pieredze).
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un āra vide (vides piesārņojums, ekoloģiskā pēda). Ilgtspējīga rekreācijas resursu attīstība un tās dimensijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un āra vide (vides piesārņojums, ekoloģiskā pēda). Ilgtspējīga rekreācijas resursu attīstība un tās dimensijas.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kontroldarbs- rekreācijas teorija, vēsture.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un āra vide (vides piesārņojums, ekoloģiskā pēda). Ilgtspējīga rekreācijas resursu attīstība un tās dimensijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvo aktivitāšu daudzveidība Eiropā un pasaulē. Rekreācijas ietekme uz personību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvo aktivitāšu daudzveidība Eiropā un pasaulē. Rekreācijas ietekme uz personību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvo aktivitāšu daudzveidība Eiropā un pasaulē. Rekreācijas ietekme uz personību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvi pasākumi, videi draudzīgu pasākumu organizēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvi pasākumi, videi draudzīgu pasākumu organizēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvi pasākumi, videi draudzīgu pasākumu organizēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Priekšstats par rekreācijas pasākumiem (organizēšanu un vadību) – dalība 3 rekreācijas un atpūtas un/vai sporta pasākumos, atgriezeniskās saites analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Priekšstats par rekreācijas pasākumiem (organizēšanu un vadību) – dalība 3 rekreācijas un atpūtas un/vai sporta pasākumos, atgriezeniskās saites analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Priekšstats par rekreācijas pasākumiem (organizēšanu un vadību) – dalība 3 rekreācijas un atpūtas un/vai sporta pasākumos, atgriezeniskās saites analīze.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kontroldarbs – rekreācija un āra vide.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas speciālists kvalifikācija – programmas uzdevumi, mērķi, prasības un nosacījumi specialitātes studentiem. Rekreacijas speciālista profesijas standarts.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un tūrisms. Vietējais un starptautiskais tūrisms. Rekreatīvais, lauku un pilsētu tūrisms.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un tūrisms. Vietējais un starptautiskais tūrisms. Rekreatīvais, lauku un pilsētu tūrisms.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma personīgais ekipējums un tūrisma inventārs.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācijas līdzekļu daudzveidība Latvijā (darbs ar kartēm, rekreacijas iespēju analīze, personīgā pieredze).
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kontroldarbs- rekreācijas teorija, vēsture.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un āra vide (vides piesārņojums, ekoloģiskā pēda). Ilgtspējīga rekreācijas resursu attīstība un tās dimensijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreācija un āra vide (vides piesārņojums, ekoloģiskā pēda). Ilgtspējīga rekreācijas resursu attīstība un tās dimensijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvo aktivitāšu daudzveidība Eiropā un pasaulē. Rekreācijas ietekme uz personību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvo aktivitāšu daudzveidība Eiropā un pasaulē. Rekreācijas ietekme uz personību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Rekreatīvi pasākumi, videi draudzīgu pasākumu organizēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Priekšstats par rekreācijas pasākumiem (organizēšanu un vadību) – dalība 3 rekreācijas un atpūtas un/vai sporta pasākumos, atgriezeniskās saites analīze.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kontroldarbs – rekreācija un āra vide.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Kļaviņš M., Nikodemus O., Seglinš V., Melecis V., Vircavs M., Abolina K. Vides zinātne. Rīga: LU apgāds, 2008.- 599 lpp. (akceptējams izdevums)
Pētersone A, Ušča M, Pusvilka A, Krastiņa S. “Videi draudzīgu pasākumu organizēšana.” Rokasgrāmata. 2015