Profesionālā saziņa un terminoloģija I (angļu, vācu valoda)
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt prasmes darbam ar speciālo literatūru atbilstoši profesijas standartam.
Priekšzināšanas
Angļu/vācu valodas zināšanas, iemaņas un prasmes atbilstoši vidējās izglītības standartam un apgūti studiju kursi: Izglītības psiholoģija skolotājiem, Skolotāju profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Pedagoģiskā procesa tiesiskie aspekti, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija, Volejbola pamati un metodika, Vieglatlētikas vingrinājumu pamati un metodika, Peldēšanas pamati un metodika, Vingrošanas pamati un metodika, Ritmika un ritmiskās kombinācijas, Sporta vēsture, Sporta filosofija, Sports multikulturālā vidē un Olimpiskā izglītība, Projektu izstrāde, Skolotāju prakse I.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.1. Pielietot speciālo leksiku un gramatiskās struktūras, kas nepieciešamas profesijai atbilstoši kvalifikācijai angļu/vācu valodās.
Prasmes
1.2. Prast pielietot valodas prasmes dažādās kultūrvidēs.
Kompetences
1.3. Prast patstāvīgi strādāt ar literatūru angļu/vācu valodās.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Studējošais saņem tekstu vai norādes par teksta tēmu no pasniedzēja. Studējošais izvēlas tekstu atbilstoši savam kursa darba tēmai. Patstāvīgi izvēlēto tekstu lasīšana, satādīšana un analizēšana. angļu/vācu valodās, atbilstoši kvalifikācijai, gatavošanās diskusijai un semināram atbilstoši studiju kursa saturam.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
10 balles
|
|
Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 baļļu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm. Vērtējumu ballēs studējošais saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē, un arī attieksmi un individuālo dinamiku. Studējošais var saņemt 10 balles par papildus individuālo darbu ārpus programmas, uzrādot izcilas svešvalodas prasmes. Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, tiks vērtēts: 1. Attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika, aktīva dalība nodarbībās (20%) 2. Studenta veiktie patstāvīgie darbi (30%) 3. Praktiskie normatīvi (30%) 4. Studiju kursa mutiskais pārbaudījums (20%). Vērtējuma kritēriji: 1. Patstāvīgais darbs tiek vērtēts ar prezentācijām. Prezentācijas vērtēšanas kritēriji: 1.1. Runa: 2punkti – brīvi runā, 1punkts – lasa un runā. 1.2. Valoda: 2punkti – bagātīga valoda, 1punkts – valoda ar nepilnībām. 1.3. Saturs: 2punkti – plaša, interesanta informācija, 1punkts – nepilnīga informācija. 1.4. Vizuālā prezentācija:2punkti – pareizi veidota, 1punkts – ar nepilnībām. 1.5. Papildus materiāli: 2punkti – dažādi atbilstoši papildus materiāli, 1punkts – ir papildus materiāli. Kopā maksimālais punktu skaits – 10punkti. 2. Valodas lietošanas prasmes tiek vērtētas kontaknodarbību laikā: 3punkti: visas 4 valodas prasmes tiek parādītas ļoti labā līmenī. 2punkti: visas 4 valodas prasmes tiek parādītas labā līmenī, vai kāda no valodas prasmēm vājākā līmenī. 1punkts: vairākas valodas prasmes tiek parādītas vājā līmenī. 3. Vērtējot attieksmi, tiek ņemta vērā aktīva darbība praktiskajās nodarbībās: 1 punkts – studējošais parāda interesi un atbildību par savu izglītošanos, 0,5 punkti – studējošais pauž interesi par savu izglītošanos. 4. Zināšanu, prasmju un kompetenču izaugsme kursa laikā veido individuālo dinamiku: 1punkts – sistemātiski augšupejoša. 0,5punkti – epizodiska. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Pēc individuālās izvēles atbilstoši kvalifikācijai.
Papildu literatūra
Vieglatlētikas vārdnīca. (2004). Švinka red. Rīga, LSPA.
Malahova, L. (2013). Krievu valoda prof. komunikācijai. 1., 2.daļa. Rīga, LSPA.
Sporta spēļu vārdnīca. (2004). Švinka red. Rīga, LSPA.