Latviešu valoda ārvalstu studentiem
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Sekmīgi pabeidzot studiju kursu, studējošie zinās: • sarunu tēmu leksikas minimumu; • valodas pamatlikumības; • jautājumu veidošanas principus, ieskaitot jautājuma vārdus.
Prasmes
1.Sekmīgi pabeidzot studiju kursu, studējošie pratīs: • sniegt informāciju par sevi, ģimeni, studijām, ikdienu mutiski un rakstiski; • uzdot vienkāršus jautājumus un atbildēt uz tiem.
Kompetences
1.Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēs lietot latviešu valodu saziņai vienkāršās ikdienas situācijās.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Individuālais un pāru darbs – dialogi, rakstiski uzdevumi, darbs ar interneta resursiem.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās. • Kvalitatīvi izpildīti mājas darbi. • 1. semestra beigās – ieskaite (mutvārdos – atbildēt uz 10 jautājumiem, rakstiski – daudzizvēļu tests (40 jautājumi, 3 izvēles) un uzdevums leksikas pārbaudei (30 leksiskās vienības). • 2. semestra beigās – eksāmens (mutvārdos – prezentācija par sevi, rakstiski – daudzizvēļu tests (40 jautājumi, 4 izvēles), uzdevums leksikas pārbaudei (30 leksiskās vienības).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Latviešu valoda, tās īpatnības. Alfabēts, izruna. Sasveicināšanās, iepazīšanās. Darbības vārds "būt/nebūt". Personu vietniekvārdi. Lietvārdu dzimte un skaitlis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Latviešu valoda, tās īpatnības. Alfabēts, izruna. Sasveicināšanās, iepazīšanās. Darbības vārds "būt/nebūt". Personu vietniekvārdi. Lietvārdu dzimte un skaitlis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Valstis un valodas. Ģenitīva lietojums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Adrese, telefona numurs, vecums. Pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Adrese, telefona numurs, vecums. Pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pulkstenis. Darbības vārdi "sākas, beidzas, pienāk, atiet". Laika apstākļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pulkstenis. Darbības vārdi "sākas, beidzas, pienāk, atiet". Laika apstākļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dienas, mēneši, datumi. Kārtas skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dienas, mēneši, datumi. Kārtas skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana māja, mans dzīvoklis. Īpašības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana māja, mans dzīvoklis. Īpašības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iepirkšanās. Darbības vārdi "pirkt, dot, ņemt".
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Prezentācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Latviešu valoda, tās īpatnības. Alfabēts, izruna. Sasveicināšanās, iepazīšanās. Darbības vārds "būt/nebūt". Personu vietniekvārdi. Lietvārdu dzimte un skaitlis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Latviešu valoda, tās īpatnības. Alfabēts, izruna. Sasveicināšanās, iepazīšanās. Darbības vārds "būt/nebūt". Personu vietniekvārdi. Lietvārdu dzimte un skaitlis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana ģimene. Piederības vietniekvārdi "mans, mana, mani, manas". Konstrukcijas "man ir /man patīk /man garšo /man sāp". Ķermeņa daļas. Jautājumu veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dzīvesvieta. Kur atrodas....? Lokatīva lietojums. 2. konjugācijas darbības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Valstis un valodas. Ģenitīva lietojums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Adrese, telefona numurs, vecums. Pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Adrese, telefona numurs, vecums. Pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pulkstenis. Darbības vārdi "sākas, beidzas, pienāk, atiet". Laika apstākļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pulkstenis. Darbības vārdi "sākas, beidzas, pienāk, atiet". Laika apstākļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dienas, mēneši, datumi. Kārtas skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dienas, mēneši, datumi. Kārtas skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana māja, mans dzīvoklis. Īpašības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mana māja, mans dzīvoklis. Īpašības vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pārtika. Ēdienreizes. Kafejnīcā, restorānā. Akuzatīva lietošana. Jautājumi ar "ko?" (What?). Darbības vārdi "ēst, dzert, gatavot". Apstākļa vārdi "vienmēr, regulāri, parasti, bieži, dažreiz, reti, nekad". Noliegums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iepirkšanās. Darbības vārdi "pirkt, dot, ņemt".
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Transporta līdzekļi. Orientēšanās pilsētā. Darbības vārdi "iet, braukt, nākt", prievārdi "uz, ar". Kārtas skaitļa lietošana akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Brīvais laiks, atpūta. Darbības vārdu lietojums. Atgriezenisko darbības vārdu lietošana tagadnē, pagātnē un nākotnē 1. un 2. personā. Pārskats par prievārdu lietojumu ar akuzatīvu (vienskaitlī). Jautājumi "Cik ilgi?" "Cik bieži?"
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studijas un ikdiena. Pārskats par datīva lietojumu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Prezentācija.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
A. Svarinska. Latviešu valoda. Mācību kurss 25 nodarbībām. Zvaigzne ABC, 2003
Papildu literatūra
I. Auziņa, M. Berķe, A. Lazareva, A. Šalme. Laipa (A1). Latviešu valoda. Mācību grāmata, LVA, 2014
I. Auziņa, M. Berķe, A. Lazareva, A. Šalme. Laipa (A1). Latviešu valoda. Darba burtnīca, LVA, 2014
D. Dumpe. Latvian in Three Months, Zvaigzne ABC, 2009
Tereze Svilane Bartholomew. Complete Latvian. Teach Yourself, 2011