Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Promocijas eksāmens specialitātē

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SBUEK_230
Zinātnes nozare
-
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Uzņēmējdarbības vadība
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Noskaidrot mūsdienu vadībzinātnes attīstības tendences un ar tām saistītas uzņēmējdarbības vadīšanas problēmas.

Priekšzināšanas

Apgūti iepriekšējie studiju kursi specializācijā, zināšanas promocijas darba problemātikā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās ekonomikas un vadības teorijas un stratēģiskās vadīšanas atziņas, finanšu vadības un organizācijas efektivitātes vadīšanas koncepcijas un to pielietošanu biznesa modeļos. Spēj parādīt, ka pārzina teorētiskās pamatnostādnes un mūsdienu pētniecības metodes promocijas darba specializācijas virzienā.

Prasmes

1.Doktoranti spēj patstāvīgi novērtēt dažādu ekonomikas un vadības teoriju un pētniecisko metožu izmantošanas lietderību uzņēmumā/organizācijā; kritiski vērtēt dažādu teoriju salīdzinošās analīzes rezultātus un veidot savu zinātniski pamatotu spriedumu kā arī piedāvāt jaunus teorētiskus risinājumus; komunicēt par savu zinātniskās darbības specializāciju.

Kompetences

1.Doktoranti spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, risināt uzņēmējdarbības vadīšanas zinātnes problēmas mūsdienu biznesa vidē; argumentēti pamatot jaunāko vadības zinātnes un ar to saistīto teoriju izmantošanas lietderību; izmantot inovatīvo pieeju uzņēmējdarbības problēmu risināšanā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Literatūras analīze un sagatavošanās promocijas eksāmena kārtošanai.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Iegūto zināšanu apjoms, iegūtās un izmantotās prasmes, zināšanu apjoms promocijas darba specializācijas virzienā.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
0 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Promocijas darbs)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
0 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Promocijas darbs)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Ansoff I.H., Kiplay D., Lewis A.O., Helm-Stevens R., Ansoff R. Implanting Strategic Management. Palgrave Macmillan, 2019 – 591p.

2.

Stoyanova.V., David J. Teece’s Dynamic Capabilities and Strategic Management: Organizing for Innovation and Growth. Routledge, 2017 – 80p.

3.

Ross S.A., Westerfield R.W., Jaffe J., Jordan B. Corporate Finance. McGraw-Hill/Irwin, 11th ed., 2016 – 980p.

Papildu literatūra

1.

Zinātniskā literatūra un avoti promocijas darba specializācijas virzienā.