Angļu valoda psiholoģijā
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Dzirciema iela 16, valodas@rsu.lv, valodas@rsu.lv, +371 67061586
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc studiju kursa sekmīgas apguves studenti spēs: • atpazīt, iztulkot un izskaidrot ar psiholoģiju saistīto terminoloģiju; • nosaukt psiholoģijas un medicīnas jomā visbiežāk izmantojamās terminoloģijas ekvivalentus angļu valodā; • noteikt un atstāstīt runātāja viedokli; • aprakstīt dažādas ar psiholoģijas jomu saistītas parādības, izmantojot profesionālo terminoloģiju angļu valodā.
Prasmes
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti pratīs: • lietot ar profesionālo jomu saistīto terminoloģiju atbilstoši to nozīmei gan mutvārdos, gan rakstiski (piemēram, prezentāciju veidošanā, diskusijās, vēstulēs/e-pastos); • izteikt un pamatot savu viedokli, pielietojot atbilstošu vārdu krājumu; • sagatavot dažāda veida jautājumus un intervēt cilvēkus; • uzrakstīt kopsavilkumu, formālas un neformālas vēstules, aprakstu, utt.
Kompetences
1.Studējošie spēs sekmīgi darboties komandā, pamatojot savu viedokli profesionālos jautājumos; spēs loģiski izteikt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski, izmantojot apgūto profesionālo terminoloģiju.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Studējošie sagatavo gan individuālas, gan grupas prezentācijas par kursa laikā apgūstamajiem tematiem; studenti veic rakstiskus uzdevumus, lasa autentiskus tekstus par kursa laikā apgūstamajiem tematiem un izpilda teksta izpratnes uzdevumus; studējošie patstāvīgi strādā ar angļu-angļu vārdnīcām un sagatavo terminoloģijas definīcijas un tulkojumus latviešu valodā. Studējošie raksta vēstules, kopsavilkumus, ziņojumus.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
1) aktīva līdzdalība nodarbībās, laikus un atbilstošā kvalitātē izpildīti rakstiskie uzdevumi; sagatavotas un sniegtas prezentācijas atbilstoši kursa tēmām; sekmīgi uzrakstīti īsie pārbaudes darbi – terminoloģijas zināšanu un lietojuma pārbaude – 25%;
2) I semestra noslēguma pārbaudījums – 25%;
3) Kursa noslēguma eksāmena rakstiskā daļa, kurā tiek pārbaudītas terminoloģijas zināšanas un to praktiskais lietojums, vispārējā teksta un specifiskas informācijas izpratne un rakstu valodas lietojums – 25%;
4) Kursa noslēguma eksāmena mutiskā daļā – prezentācija – 25%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģijas definīcija. Psiholoģijas nozares.
1.1. Kursa "Angļu valoda psiholoģijā" mērķi, uzdevumi, studiju rezultāti, prasības un pārbaudījumi.
1.2. Vārdu lietojums un nozīme vispārīgajā angļu valodā un to specifiskais lietojums psiholoģijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģijas definīcija. Psiholoģijas nozares.
1.1. Kursa "Angļu valoda psiholoģijā" mērķi, uzdevumi, studiju rezultāti, prasības un pārbaudījumi.
1.2. Vārdu lietojums un nozīme vispārīgajā angļu valodā un to specifiskais lietojums psiholoģijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģijas definīcija. Psiholoģijas nozares.
1.1. Kursa "Angļu valoda psiholoģijā" mērķi, uzdevumi, studiju rezultāti, prasības un pārbaudījumi.
1.2. Vārdu lietojums un nozīme vispārīgajā angļu valodā un to specifiskais lietojums psiholoģijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģijas definīcija. Psiholoģijas nozares.
1.1. Kursa "Angļu valoda psiholoģijā" mērķi, uzdevumi, studiju rezultāti, prasības un pārbaudījumi.
1.2. Vārdu lietojums un nozīme vispārīgajā angļu valodā un to specifiskais lietojums psiholoģijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Akadēmiskā angļu valoda
2.1. Angļu-angļu vārdnīcu un gloāriju lietošana. Šķirkļu informācija: definīcijas, sinonīmi, antonīmi, vārdu savienojumi, izteicieni.
2.2. APA dictionary for psychology.
2.3. Psiholoģijas terminu un definīciju vārdnīcas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Akadēmiskā angļu valoda
2.1. Angļu-angļu vārdnīcu un gloāriju lietošana. Šķirkļu informācija: definīcijas, sinonīmi, antonīmi, vārdu savienojumi, izteicieni.
2.2. APA dictionary for psychology.
2.3. Psiholoģijas terminu un definīciju vārdnīcas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Akadēmiskā angļu valoda
2.1. Angļu-angļu vārdnīcu un gloāriju lietošana. Šķirkļu informācija: definīcijas, sinonīmi, antonīmi, vārdu savienojumi, izteicieni.
2.2. APA dictionary for psychology.
2.3. Psiholoģijas terminu un definīciju vārdnīcas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Akadēmiskā angļu valoda
2.1. Angļu-angļu vārdnīcu un gloāriju lietošana. Šķirkļu informācija: definīcijas, sinonīmi, antonīmi, vārdu savienojumi, izteicieni.
2.2. APA dictionary for psychology.
2.3. Psiholoģijas terminu un definīciju vārdnīcas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Terminu lietojums saskarsmes psiholoģijā.
Verbālās un neverbālās saskarsmes jēdzieni angļu valodā. Verbāla un neverbāla teksta uztvere angļu valodā. Profesionālo terminu vārdnīcas veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Terminu lietojums saskarsmes psiholoģijā.
Verbālās un neverbālās saskarsmes jēdzieni angļu valodā. Verbāla un neverbāla teksta uztvere angļu valodā. Profesionālo terminu vārdnīcas veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Terminu lietojums saskarsmes psiholoģijā.
Verbālās un neverbālās saskarsmes jēdzieni angļu valodā. Verbāla un neverbāla teksta uztvere angļu valodā. Profesionālo terminu vārdnīcas veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Terminu lietojums saskarsmes psiholoģijā.
Verbālās un neverbālās saskarsmes jēdzieni angļu valodā. Verbāla un neverbāla teksta uztvere angļu valodā. Profesionālo terminu vārdnīcas veidošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Interneta rīku lietojums psiholoģisko tekstu tulkošanā un rakstīšanā. Pētniecisko tekstu meklēšana, plaģiāta pārbaude un tulkošana. Grammerly u.c. virtuālo rīku pielietojums. Kopsavilkums: galvenie principi; tēzes teikums un papildu informācija. Kopsavilkuma rediģēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Interneta rīku lietojums psiholoģisko tekstu tulkošanā un rakstīšanā. Pētniecisko tekstu meklēšana, plaģiāta pārbaude un tulkošana. Grammerly u.c. virtuālo rīku pielietojums. Kopsavilkums: galvenie principi; tēzes teikums un papildu informācija. Kopsavilkuma rediģēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Interneta rīku lietojums psiholoģisko tekstu tulkošanā un rakstīšanā. Pētniecisko tekstu meklēšana, plaģiāta pārbaude un tulkošana. Grammerly u.c. virtuālo rīku pielietojums. Kopsavilkums: galvenie principi; tēzes teikums un papildu informācija. Kopsavilkuma rediģēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Interneta rīku lietojums psiholoģisko tekstu tulkošanā un rakstīšanā. Pētniecisko tekstu meklēšana, plaģiāta pārbaude un tulkošana. Grammerly u.c. virtuālo rīku pielietojums. Kopsavilkums: galvenie principi; tēzes teikums un papildu informācija. Kopsavilkuma rediģēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģija praksē.
5.1. Psiholoģiskie testi un aptaujas angļu valodā: saskarsmes, personības, spēju testēšana.
5.2. Klīniskā psiholoģija. Personība un tās iezīmes. Personības traucējumi. Testi un intervijas.
5.3. Psiholoģisko pieeju terminoloģiju atšķirības. Psihisko traucējumu nosaukumi angļu valodā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģija praksē.
5.1. Psiholoģiskie testi un aptaujas angļu valodā: saskarsmes, personības, spēju testēšana.
5.2. Klīniskā psiholoģija. Personība un tās iezīmes. Personības traucējumi. Testi un intervijas.
5.3. Psiholoģisko pieeju terminoloģiju atšķirības. Psihisko traucējumu nosaukumi angļu valodā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģija praksē.
5.1. Psiholoģiskie testi un aptaujas angļu valodā: saskarsmes, personības, spēju testēšana.
5.2. Klīniskā psiholoģija. Personība un tās iezīmes. Personības traucējumi. Testi un intervijas.
5.3. Psiholoģisko pieeju terminoloģiju atšķirības. Psihisko traucējumu nosaukumi angļu valodā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Psiholoģija praksē.
5.1. Psiholoģiskie testi un aptaujas angļu valodā: saskarsmes, personības, spēju testēšana.
5.2. Klīniskā psiholoģija. Personība un tās iezīmes. Personības traucējumi. Testi un intervijas.
5.3. Psiholoģisko pieeju terminoloģiju atšķirības. Psihisko traucējumu nosaukumi angļu valodā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievērojami zinātnieki un virzieni psiholoģijā un to lietotā terminoloģija angļu valodā.
6.1. Psihoanalīze. Z. Freids un K.G. Jungs. Sapņi un personība.
6.2. Attīstības psiholoģija Ļ. Vigotskis un Ž. Piažē.
6.3. Kognitīvā psiholoģija. R.Sternbergs. Kognitīvās spējas. Intelekta testi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievērojami zinātnieki un virzieni psiholoģijā un to lietotā terminoloģija angļu valodā.
6.1. Psihoanalīze. Z. Freids un K.G. Jungs. Sapņi un personība.
6.2. Attīstības psiholoģija Ļ. Vigotskis un Ž. Piažē.
6.3. Kognitīvā psiholoģija. R.Sternbergs. Kognitīvās spējas. Intelekta testi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievērojami zinātnieki un virzieni psiholoģijā un to lietotā terminoloģija angļu valodā.
6.1. Psihoanalīze. Z. Freids un K.G. Jungs. Sapņi un personība.
6.2. Attīstības psiholoģija Ļ. Vigotskis un Ž. Piažē.
6.3. Kognitīvā psiholoģija. R.Sternbergs. Kognitīvās spējas. Intelekta testi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievērojami zinātnieki un virzieni psiholoģijā un to lietotā terminoloģija angļu valodā.
6.1. Psihoanalīze. Z. Freids un K.G. Jungs. Sapņi un personība.
6.2. Attīstības psiholoģija Ļ. Vigotskis un Ž. Piažē.
6.3. Kognitīvā psiholoģija. R.Sternbergs. Kognitīvās spējas. Intelekta testi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vispārīgās psiholoģijas terminu lietojums. Atmiņa. atmiņas veidi. Īstermiņa un ilgtermiņa atmiņa. Aizmiršana un atcerēšanā. Domāšana. Uztvere. Informācijas pārstrāde. Intelekts. Emocijas. Interakcija. Mijiedarbība. Sociālie fenomeni.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vispārīgās psiholoģijas terminu lietojums. Atmiņa. atmiņas veidi. Īstermiņa un ilgtermiņa atmiņa. Aizmiršana un atcerēšanā. Domāšana. Uztvere. Informācijas pārstrāde. Intelekts. Emocijas. Interakcija. Mijiedarbība. Sociālie fenomeni.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vispārīgās psiholoģijas terminu lietojums. Atmiņa. atmiņas veidi. Īstermiņa un ilgtermiņa atmiņa. Aizmiršana un atcerēšanā. Domāšana. Uztvere. Informācijas pārstrāde. Intelekts. Emocijas. Interakcija. Mijiedarbība. Sociālie fenomeni.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vispārīgās psiholoģijas terminu lietojums. Atmiņa. atmiņas veidi. Īstermiņa un ilgtermiņa atmiņa. Aizmiršana un atcerēšanā. Domāšana. Uztvere. Informācijas pārstrāde. Intelekts. Emocijas. Interakcija. Mijiedarbība. Sociālie fenomeni.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Profesionālās izglītības un pieredzes formālā un neformālā atspoguļošana.
CV sadaļas. Europass CV aizpildīšana.
Pieteikuma vēstules. Biežāk lietotās frāzes un izteicieni. Iegūtās izglītības, atbilstošās pieredzes un pozitīvo personīgo īpašību atspoguļošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Profesionālās izglītības un pieredzes formālā un neformālā atspoguļošana.
CV sadaļas. Europass CV aizpildīšana.
Pieteikuma vēstules. Biežāk lietotās frāzes un izteicieni. Iegūtās izglītības, atbilstošās pieredzes un pozitīvo personīgo īpašību atspoguļošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Profesionālās izglītības un pieredzes formālā un neformālā atspoguļošana.
CV sadaļas. Europass CV aizpildīšana.
Pieteikuma vēstules. Biežāk lietotās frāzes un izteicieni. Iegūtās izglītības, atbilstošās pieredzes un pozitīvo personīgo īpašību atspoguļošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Profesionālās izglītības un pieredzes formālā un neformālā atspoguļošana.
CV sadaļas. Europass CV aizpildīšana.
Pieteikuma vēstules. Biežāk lietotās frāzes un izteicieni. Iegūtās izglītības, atbilstošās pieredzes un pozitīvo personīgo īpašību atspoguļošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mentālā veselība.
Populāri priekšstati par garīgām saslimšanām.
Tendences: izmaiņu aprakstīšana (līniju diagramma, stabiņu diagramma, sektoru diagramma, tabula). Biežāk lietotiepsiholoģijas termini izmaiņu aprakstīšanā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mentālā veselība.
Populāri priekšstati par garīgām saslimšanām.
Tendences: izmaiņu aprakstīšana (līniju diagramma, stabiņu diagramma, sektoru diagramma, tabula). Biežāk lietotiepsiholoģijas termini izmaiņu aprakstīšanā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mentālā veselība.
Populāri priekšstati par garīgām saslimšanām.
Tendences: izmaiņu aprakstīšana (līniju diagramma, stabiņu diagramma, sektoru diagramma, tabula). Biežāk lietotiepsiholoģijas termini izmaiņu aprakstīšanā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mentālā veselība.
Populāri priekšstati par garīgām saslimšanām.
Tendences: izmaiņu aprakstīšana (līniju diagramma, stabiņu diagramma, sektoru diagramma, tabula). Biežāk lietotiepsiholoģijas termini izmaiņu aprakstīšanā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniski pētnieciskā teksta izveides principi. Zinātniski pētnieciska raksta analīze un prezentēšana. APA standarti zinātniskā teksta izveidē. Ievada, problēmas, aktualitātes apraksta principi. Metodes daļas apraksts. Secinājumu daļas apraksts.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniski pētnieciskā teksta izveides principi. Zinātniski pētnieciska raksta analīze un prezentēšana. APA standarti zinātniskā teksta izveidē. Ievada, problēmas, aktualitātes apraksta principi. Metodes daļas apraksts. Secinājumu daļas apraksts.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniski pētnieciskā teksta izveides principi. Zinātniski pētnieciska raksta analīze un prezentēšana. APA standarti zinātniskā teksta izveidē. Ievada, problēmas, aktualitātes apraksta principi. Metodes daļas apraksts. Secinājumu daļas apraksts.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniski pētnieciskā teksta izveides principi. Zinātniski pētnieciska raksta analīze un prezentēšana. APA standarti zinātniskā teksta izveidē. Ievada, problēmas, aktualitātes apraksta principi. Metodes daļas apraksts. Secinājumu daļas apraksts.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Jane Short. Series editor: Terry Phillips. English for Psychology in Higher Education Studies. Garnet Publishing Ltd. Reading, 2011.
Papildu literatūra
Ruth Gairns and Stuart Redman. Oxford Word Skills. OUP, 2009.
Sjuart McKinlay, Bob Hastings. Success. Advanced Student’s Book. Pearson Education Limited, 2009.
Lindsay White, Rod Fricker, Rosemary Nixon. Success. Advanced Workbook. Pearson Education Limited, 2009.
Rod Fricker. Success. Advanced Teacher’s Support Book. Pearson Education Limited, 2009.
Virginia Evans. Successful Writing. Proficiency. Express Publishing, 2000.