Latviešu valoda zobārstniecībā
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti: • zinās leksikas minimumu par sarunvalodas tēmām; • zinās vienkāršākos latviešu valodas gramatikas likumus; • zinās, kā veidot jautājumus latviešu valodā; • spēs nosaukt cilvēka ķermeņa daļas un pārzinās terminus saistībā ar mutes dobumu; • spēs nosaukt biežāk sastopamos simptomus, kas raksturīgi mutes dobuma slimībām.
Prasmes
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti: • atlasīs un pareizi izmantos stomatoloģijas leksiku saziņā ar pacientu; • izveidos slimības vēsturi; • lietos latviešu valodu viegli uztveramā ikdienas saziņas procesā.
Kompetences
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs praktiski izmantot apgūto stomatoloģijas leksiku un lietot latviešu valodu vienkāršā ikdienas komunikācijā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Individuālais un pāru darbs – konkrētās tēmas leksikas un gramatikas apguve, darbs ar vārdnīcu, dialogu veidošana.
Studējošo pienākums kursa noslēgumā aizpildīt studiju kursa novērtējuma anketu.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva dalība nodarbībās; rakstiski mājasdarbi. 1. semestra beigās ieskaite. 2. semestra laikā ir 3 kolokviji (rakstiski un mutiski). Tiem ir jābūt sekmīgi nokārtotiem. Kolokviju vidējā atzīme ir studiju kursa gala vērtējums. Ja students nav mierā ar kolokviju vidējo atzīmi kā gala vērtējumu, kursa beigās ir eksāmens. Eksāmenu veido rakstiskā un mutiskā daļa. Rakstiskajā daļā ir iekļauta gramatikas un leksikas pārbaude. Mutiskajā daļā studentam jāprot ievākt anamnēzes informācija, informēt pacientu par veicamajām manipulācijām, kā arī dot pacientam norādījumus par zobu higiēnu. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es esmu zobārsts".
Latviešu valodas skaņas un burti.
Temati. Sasveicināšanās, iepazīšanās.
Gramatika. Lietvārds, vietniekvārds, darbības vārds “būt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es esmu zobārsts".
Latviešu valodas skaņas un burti.
Temati. Sasveicināšanās, iepazīšanās.
Gramatika. Lietvārds, vietniekvārds, darbības vārds “būt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es esmu zobārsts".
Latviešu valodas skaņas un burti.
Temati. Sasveicināšanās, iepazīšanās.
Gramatika. Lietvārds, vietniekvārds, darbības vārds “būt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es esmu zobārsts".
Latviešu valodas skaņas un burti.
Temati. Sasveicināšanās, iepazīšanās.
Gramatika. Lietvārds, vietniekvārds, darbības vārds “būt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mani pacienti".
Temati: Ģimene, tautība, valodas. Piederība. Kas man patīk un garšo? Ķermeņa daļas.
Gramatika: Piederības vietniekvārdi, piederības izteikšana ar frāzi “man/tev… ir”. Frāzes “man/tev… patīk, garšo, sāp”.
2. konjugācijas darbības vārds “runāt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mani pacienti".
Temati: Ģimene, tautība, valodas. Piederība. Kas man patīk un garšo? Ķermeņa daļas.
Gramatika: Piederības vietniekvārdi, piederības izteikšana ar frāzi “man/tev… ir”. Frāzes “man/tev… patīk, garšo, sāp”.
2. konjugācijas darbības vārds “runāt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mani pacienti".
Temati: Ģimene, tautība, valodas. Piederība. Kas man patīk un garšo? Ķermeņa daļas.
Gramatika: Piederības vietniekvārdi, piederības izteikšana ar frāzi “man/tev… ir”. Frāzes “man/tev… patīk, garšo, sāp”.
2. konjugācijas darbības vārds “runāt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mani pacienti".
Temati: Ģimene, tautība, valodas. Piederība. Kas man patīk un garšo? Ķermeņa daļas.
Gramatika: Piederības vietniekvārdi, piederības izteikšana ar frāzi “man/tev… ir”. Frāzes “man/tev… patīk, garšo, sāp”.
2. konjugācijas darbības vārds “runāt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Mani pacienti".
Temati: Ģimene, tautība, valodas. Piederība. Kas man patīk un garšo? Ķermeņa daļas.
Gramatika: Piederības vietniekvārdi, piederības izteikšana ar frāzi “man/tev… ir”. Frāzes “man/tev… patīk, garšo, sāp”.
2. konjugācijas darbības vārds “runāt”.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Hallo! Vai zobārsts?"
Temati: Latvijas pilsētas, atrašanās vietas. Skaitļi, tālruņa numuri, adreses. Vecums.
Gramatika: Lokatīvs, 2. konjugācijas darbības vārdi “dzīvot”, “studēt”, “strādāt”, pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Hallo! Vai zobārsts?"
Temati: Latvijas pilsētas, atrašanās vietas. Skaitļi, tālruņa numuri, adreses. Vecums.
Gramatika: Lokatīvs, 2. konjugācijas darbības vārdi “dzīvot”, “studēt”, “strādāt”, pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Hallo! Vai zobārsts?"
Temati: Latvijas pilsētas, atrašanās vietas. Skaitļi, tālruņa numuri, adreses. Vecums.
Gramatika: Lokatīvs, 2. konjugācijas darbības vārdi “dzīvot”, “studēt”, “strādāt”, pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Hallo! Vai zobārsts?"
Temati: Latvijas pilsētas, atrašanās vietas. Skaitļi, tālruņa numuri, adreses. Vecums.
Gramatika: Lokatīvs, 2. konjugācijas darbības vārdi “dzīvot”, “studēt”, “strādāt”, pamata skaitļa vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Vizītes laiks".
Temati: Laiks. Cik ir pulkstenis? Cikos sākas/beidzas nodarbība? Cikos pienāk/atiet autobuss? Cikos jums ir pieraksts pie zobārsta?
Gramatika: Laika izteikšana ar lokatīva galotnēm. Darbības vārds “būt”, konstrukcija “man/tev… ir, patīk, garšo, sāp” un 2. konjugācijas darbības vārdi pagātnē un nākotnē.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Vizītes laiks".
Temati: Laiks. Cik ir pulkstenis? Cikos sākas/beidzas nodarbība? Cikos pienāk/atiet autobuss? Cikos jums ir pieraksts pie zobārsta?
Gramatika: Laika izteikšana ar lokatīva galotnēm. Darbības vārds “būt”, konstrukcija “man/tev… ir, patīk, garšo, sāp” un 2. konjugācijas darbības vārdi pagātnē un nākotnē.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Vizītes laiks".
Temati: Laiks. Cik ir pulkstenis? Cikos sākas/beidzas nodarbība? Cikos pienāk/atiet autobuss? Cikos jums ir pieraksts pie zobārsta?
Gramatika: Laika izteikšana ar lokatīva galotnēm. Darbības vārds “būt”, konstrukcija “man/tev… ir, patīk, garšo, sāp” un 2. konjugācijas darbības vārdi pagātnē un nākotnē.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Vizītes laiks".
Temati: Laiks. Cik ir pulkstenis? Cikos sākas/beidzas nodarbība? Cikos pienāk/atiet autobuss? Cikos jums ir pieraksts pie zobārsta?
Gramatika: Laika izteikšana ar lokatīva galotnēm. Darbības vārds “būt”, konstrukcija “man/tev… ir, patīk, garšo, sāp” un 2. konjugācijas darbības vārdi pagātnē un nākotnē.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Vizītes laiks".
Temati: Laiks. Cik ir pulkstenis? Cikos sākas/beidzas nodarbība? Cikos pienāk/atiet autobuss? Cikos jums ir pieraksts pie zobārsta?
Gramatika: Laika izteikšana ar lokatīva galotnēm. Darbības vārds “būt”, konstrukcija “man/tev… ir, patīk, garšo, sāp” un 2. konjugācijas darbības vārdi pagātnē un nākotnē.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Kurš zobs Jums sāp?"
Temati: Kurš zobs jums sāp? Kurā stāvā ir zobārsta kabinets? Kurā pusē jums sāp? Datumi, mēneši, gadi, nedēļas dienas.
Gramatika: Kārtas skaitļa vārdi nominatīvā un lokatīvā. “Kurš” dažādās formās.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Kurš zobs Jums sāp?"
Temati: Kurš zobs jums sāp? Kurā stāvā ir zobārsta kabinets? Kurā pusē jums sāp? Datumi, mēneši, gadi, nedēļas dienas.
Gramatika: Kārtas skaitļa vārdi nominatīvā un lokatīvā. “Kurš” dažādās formās.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Kurš zobs Jums sāp?"
Temati: Kurš zobs jums sāp? Kurā stāvā ir zobārsta kabinets? Kurā pusē jums sāp? Datumi, mēneši, gadi, nedēļas dienas.
Gramatika: Kārtas skaitļa vārdi nominatīvā un lokatīvā. “Kurš” dažādās formās.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
"Kurš zobs Jums sāp?"
Temati: Kurš zobs jums sāp? Kurā stāvā ir zobārsta kabinets? Kurā pusē jums sāp? Datumi, mēneši, gadi, nedēļas dienas.
Gramatika: Kārtas skaitļa vārdi nominatīvā un lokatīvā. “Kurš” dažādās formās.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Semestra tests (rakstisks)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Semestra tests (mutisks)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Atkārtojums
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mans kabinets un mājas".
Temati: Mēbeles, telpu nosaukumi, zobārstniecības rīki. Pacienta iztaujāšana.
Gramatika: Īpašības vārdi. Jautājuma vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mans kabinets un mājas".
Temati: Mēbeles, telpu nosaukumi, zobārstniecības rīki. Pacienta iztaujāšana.
Gramatika: Īpašības vārdi. Jautājuma vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Mans kabinets un mājas".
Temati: Mēbeles, telpu nosaukumi, zobārstniecības rīki. Pacienta iztaujāšana.
Gramatika: Īpašības vārdi. Jautājuma vārdi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobārstniecības studijas".
Temati: Studijas, profesijas. Brīvais laiks, vaļasprieki.
Gramatika: 3. konjugācijas neatgriezeniskie darbības vārdi pagātnē, tagadnē un nākotnē. Ievads akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobārstniecības studijas".
Temati: Studijas, profesijas. Brīvais laiks, vaļasprieki.
Gramatika: 3. konjugācijas neatgriezeniskie darbības vārdi pagātnē, tagadnē un nākotnē. Ievads akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobārstniecības studijas".
Temati: Studijas, profesijas. Brīvais laiks, vaļasprieki.
Gramatika: 3. konjugācijas neatgriezeniskie darbības vārdi pagātnē, tagadnē un nākotnē. Ievads akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobārstniecības studijas".
Temati: Studijas, profesijas. Brīvais laiks, vaļasprieki.
Gramatika: 3. konjugācijas neatgriezeniskie darbības vārdi pagātnē, tagadnē un nākotnē. Ievads akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es neēdu saldumus".
Temati: Ēdiens. Jautājumi pacientam par ēšanas paradumiem. Iepirkšanās. Pasūtīšana kafejnīcā. Cenas.
Gramatika: Akuzatīvs, 1. konjugācijas darbības vārdi “ēst”, “dzert”. Frāzes vēlējuma izteiksmē (“es gribētu”, “es vēlētos”, “man vajadzētu”) un pavēles izteiksmē (“dodiet man, lūdzu”). Pamata skaitļa vārdi akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es neēdu saldumus".
Temati: Ēdiens. Jautājumi pacientam par ēšanas paradumiem. Iepirkšanās. Pasūtīšana kafejnīcā. Cenas.
Gramatika: Akuzatīvs, 1. konjugācijas darbības vārdi “ēst”, “dzert”. Frāzes vēlējuma izteiksmē (“es gribētu”, “es vēlētos”, “man vajadzētu”) un pavēles izteiksmē (“dodiet man, lūdzu”). Pamata skaitļa vārdi akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es neēdu saldumus".
Temati: Ēdiens. Jautājumi pacientam par ēšanas paradumiem. Iepirkšanās. Pasūtīšana kafejnīcā. Cenas.
Gramatika: Akuzatīvs, 1. konjugācijas darbības vārdi “ēst”, “dzert”. Frāzes vēlējuma izteiksmē (“es gribētu”, “es vēlētos”, “man vajadzētu”) un pavēles izteiksmē (“dodiet man, lūdzu”). Pamata skaitļa vārdi akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Es neēdu saldumus".
Temati: Ēdiens. Jautājumi pacientam par ēšanas paradumiem. Iepirkšanās. Pasūtīšana kafejnīcā. Cenas.
Gramatika: Akuzatīvs, 1. konjugācijas darbības vārdi “ēst”, “dzert”. Frāzes vēlējuma izteiksmē (“es gribētu”, “es vēlētos”, “man vajadzētu”) un pavēles izteiksmē (“dodiet man, lūdzu”). Pamata skaitļa vārdi akuzatīvā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
1.kolokvijs (rakstisks)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Pietura: "Klīnika"".
Temati: Transports, transporta līdzekļi. Virzieni. Kā aizbraukt uz zobārstniecības klīniku/universitāti?
Gramatika: 1. konjugācijas darbības vārdi “iet”, “braukt”, “nākt”. Prievārdi ar akuzatīvu un datīvu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Pietura: "Klīnika"".
Temati: Transports, transporta līdzekļi. Virzieni. Kā aizbraukt uz zobārstniecības klīniku/universitāti?
Gramatika: 1. konjugācijas darbības vārdi “iet”, “braukt”, “nākt”. Prievārdi ar akuzatīvu un datīvu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Pietura: "Klīnika"".
Temati: Transports, transporta līdzekļi. Virzieni. Kā aizbraukt uz zobārstniecības klīniku/universitāti?
Gramatika: 1. konjugācijas darbības vārdi “iet”, “braukt”, “nākt”. Prievārdi ar akuzatīvu un datīvu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Dakter, palīdziet man!"
Temati: Saruna ar pacientu par simptomiem (man sāp, asiņo...). Darba laiks.
Gramatika: Datīvs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Dakter, palīdziet man!"
Temati: Saruna ar pacientu par simptomiem (man sāp, asiņo...). Darba laiks.
Gramatika: Datīvs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Dakter, palīdziet man!"
Temati: Saruna ar pacientu par simptomiem (man sāp, asiņo...). Darba laiks.
Gramatika: Datīvs.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
2.kolokvijs (rakstisks)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobu ārstēšana"
Temati: Pie zobārsta. Zobu veidi. Mutes dobuma un zobu stāvokļa raksturošana. Norādījumi pacientam. Zobu kopšana.
Gramatika: Pirmās konjugācijas zobārstniecības darbības vārdi. Ģenitīvs, ģenitīva lietojums ar prievārdiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobu ārstēšana"
Temati: Pie zobārsta. Zobu veidi. Mutes dobuma un zobu stāvokļa raksturošana. Norādījumi pacientam. Zobu kopšana.
Gramatika: Pirmās konjugācijas zobārstniecības darbības vārdi. Ģenitīvs, ģenitīva lietojums ar prievārdiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
"Zobu ārstēšana"
Temati: Pie zobārsta. Zobu veidi. Mutes dobuma un zobu stāvokļa raksturošana. Norādījumi pacientam. Zobu kopšana.
Gramatika: Pirmās konjugācijas zobārstniecības darbības vārdi. Ģenitīvs, ģenitīva lietojums ar prievārdiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
3.kolokvijs (mutisks)
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Inga Kaija, Inga Laizāne. "Latviešu valoda zobārstniecības studentiem". Mācību līdzeklis zobārstniecības studentiem. Rīgas Stradiņa universitāte, 2021.Piemērots angļu valodas plūsmai
Papildu literatūra
Kaija, Inga, Laizāne, Inga. „Latviešu valodas gramatika. Pamatlīmenis: A1. Grammar of the Latvian language. Elementary: A1”. Rīga: LVA, 2022.
Kaija, Inga, Laizāne, Inga. „Latviešu valodas gramatika. Pamatlīmenis: A2. Grammar of the Latvian language. Elementary: A2”. Rīga: LVA, 2023.