Vasaras skola veselības vadībā
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga
Par studiju kursu
Mērķis
Vasaras skola tiek realizēta kā studiju prakse un tās mērķis – apvienot studentu torētiskās zināšanas ar konkrētu veselības jomas vai digitalizācijas gadījumu izpēti, pielietojot datu analītiskās metodes.
Priekšzināšanas
Vasaras skola tiek realizēta 1.studiju gada 2.semestrī.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studējošais iegūst zināšanas: • teorētisko zināšanu apstiprinājums attiecīgajā veselības aprūpes/ digitalizācijas jomā; • analītisko metožu izvēle, konkrēta gadījuma analīzei; • praktiskās iemaņas gadījuma analīzes veikšanā.
Prasmes
1.Students iegūst prasmes: • teorētisko zināšanu pielietošajā konkrēta gadījuma analīzē; • atbilstošu analītisko instrumentu un analīzes metožu izvēlē un pielietošanā; • grupu darba organizēšanā un īstenošanā.
Kompetences
1.Students iegūst kompetenci: • praktiskas iemaņas veselības jomas gadījumu analīzē vai digitālās transformācijas īstenošanā; • analītiskā darba rezultātu pamatošanā, argumentēšanā un prezentēšanā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Vasaras skolas laikā studējošie iepazīstas ar veselības vadības un digitālās veselības analītiskajām metodēm, veicot konkrēta gadījuma analīzi grupās un nobeigumā prezentē grupas darba rezultātus plašākai auditorijai.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
10 balles
|
|
Grupas darba vērtējumu veido: Analītiskā darba saturs (50%) Prezentācija power point formātā pēc iepriekš norādīta satura (25%); Argumentācija un prezentācija (25%). |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Procesu vadības, datu analīzes, modelēšanas un simulācijas teorētiskie aspekti
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Procesu vadības, datu analīzes, modelēšanas un simulācijas teorētiskie aspekti
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Datu analīzes metodes
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Analītiskais grupu darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Grupu darba prezentēšana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Grupu darba prezentēšana
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Roosan D, Law AV, Karim M, Roosan M. (2019). Improving Team-Based Decision Making Using Data Analytics and Informatics: Protocol for a Collaborative Decision Support Design. JMIR Res Protoc.Piemērots angļu valodas plūsmai
Harrel, Lange. (2001). Healthcare Simulation Modelling and Optimization using MedModel. (akceptējams izdevums)Piemērots angļu valodas plūsmai
Nkwanyana A, Mathews V, Zachary I, Bhayani V. (2023). Skills and competencies in health data analytics for health professionals: a scoping review protocol. BMJ Open. Nov 21;13(11)Piemērots angļu valodas plūsmai
Papildu literatūra
Managing change in the NHS The NHS Service Delivery and Organisation. (2001)Piemērots angļu valodas plūsmai