Stratēģiskā zīmolvedība
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Dzirciema iela 16, C korpuss, 215. kabinets, esfre@rsu.lv, esfre@rsu.lv, +371 67409184
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Iegūs zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē.
Prasmes
1.Pratīs izveidot zīmolus un veikt to vadību starptautiskajā biznesa vidē.
Kompetences
1.Būs ieguvuši nepieciešamās zināšanas un praktiskās iemaņas zīmolvedībā starptautiskajā biznesa vidē.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
individuālais un grupu darbs semināru nodarbībās, individuālo projektu izstrāde un prezentācija moduļa realizēšanas laikā, mācību literatūras patstāvīga apguve.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās; rakstiskie darbi (individuālais projekts), mutisko atbilžu kvalitāte semināru nodarbībās; testi, eksāmens.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīmolvedībā izmantojamie mārketinga instrumenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vietu konkurence un konkurētspēja zīmolvedības vadīšanā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Konkurence un konkurētspēja Latvijas un starptautiskos uzņēmumos.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīmolvedības izaicinājumi - atbilstošs zīmola saturs.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
T.C. O’Guinn, C.T. Allen, R.J. Semenik. Advertising and Integrated Brand Promotion. 6th Edition, CENGAGE Learning, 2011, 736 pp.
S. Mainwaring. We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build A Better World. Palgrave Macmillan, 2012, 256 pp.
Ph. Patterson, L. Wilkins. Media Ethics: Issues and Cases. 8th Edition, McGraw-Hill, 2013, 336 pp.
Papildu literatūra
T.A. Shimp Integrated Marketing Communications in Advertising and
Promotion. 8th Edituion, CENGAGE Learning, 2010, 485 pp.
Olins V. Par zīmolu. Rīga, Neptuns, 2005., 254 lpp.
Daniel Yerigin. The Commanding Heights: The Battle for the World Economy. Free Press, 2002, 512 pp.