Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Stratēģiskā zīmolvedība

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
DN_133
Zinātnes nozare
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Vadībzinātne
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Doktorantūras nodaļa
Kontaktinformācija

Rīga, Dzirciema iela 16, C korpuss, 215. kabinets, esfre@rsu.lv, esfre@rsu.lv, +371 67409184

Par studiju kursu

Mērķis

Sniegt zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē, par zīmolu uzturēšanu, par zīmola komunikācijas elementiem.

Priekšzināšanas

Uzņēmējdarbības vadība, mārketings, starptautiskais mārketings

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Iegūs zināšanas par zīmolvedības būtību un specifiku starptautiskajā biznesa vidē.

Prasmes

1.Pratīs izveidot zīmolus un veikt to vadību starptautiskajā biznesa vidē.

Kompetences

1.Būs ieguvuši nepieciešamās zināšanas un praktiskās iemaņas zīmolvedībā starptautiskajā biznesa vidē.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
individuālais un grupu darbs semināru nodarbībās, individuālo projektu izstrāde un prezentācija moduļa realizēšanas laikā, mācību literatūras patstāvīga apguve.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās; rakstiskie darbi (individuālais projekts), mutisko atbilžu kvalitāte semināru nodarbībās; testi, eksāmens.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Zīmolvedībā izmantojamie mārketinga instrumenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Vietu konkurence un konkurētspēja zīmolvedības vadīšanā.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Konkurence un konkurētspēja Latvijas un starptautiskos uzņēmumos.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Zīmolvedības izaicinājumi - atbilstošs zīmola saturs.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
18 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

T.C. O’Guinn, C.T. Allen, R.J. Semenik. Advertising and Integrated Brand Promotion. 6th Edition, CENGAGE Learning, 2011, 736 pp.

2.

S. Mainwaring. We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build A Better World. Palgrave Macmillan, 2012, 256 pp.

3.

Ph. Patterson, L. Wilkins. Media Ethics: Issues and Cases. 8th Edition, McGraw-Hill, 2013, 336 pp.

Papildu literatūra

1.

T.A. Shimp Integrated Marketing Communications in Advertising and

2.

Promotion. 8th Edituion, CENGAGE Learning, 2010, 485 pp.

3.

Olins V. Par zīmolu. Rīga, Neptuns, 2005., 254 lpp.

4.

Daniel Yerigin. The Commanding Heights: The Battle for the World Economy. Free Press, 2002, 512 pp.