Vasaras skola digitālajā veselībā
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga
Par studiju kursu
Mērķis
Vasaras skola tiek realizēta kā alternatīva studiju praksei un tās mērķis – apvienot studentu teorētiskās zināšanas ar konkrētu digitālās veselības jomas gadījumu izpēti.
Priekšzināšanas
Vasaras skola tiek realizēta studiju programmas 2.semestrī.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studējošais: - Izprot digitālās veselības ekosistēmu, tās galvenos dalībniekus, procesus un tehnoloģiskos risinājumus veselības aprūpē. - Pārzin digitālos rīkus veselības aprūpes vai uzņēmuma problēmu risināšanā, tostarp, mākslīgā intelekta risinājumus un datu analītikas instrumentus. - Attīsta kritisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes, strādājot ar reāliem datiem un izaicinājumiemdigitālās veselības jomā. - Apgūst datu drošības un ētikas principus, strādājot ar sensitīvu pacientu informāciju un digitālajiem risinājumiem
Prasmes
1.Students iegūst prasmes: - teorētisko zināšanu pielietošanā konkrēta gadījuma analīzē; - atbilstošu analītisko instrumentu un analīzes metožu izvēlē un pielietošanā; - grupu darba organizēšanā un īstenošanā
Kompetences
1.Students iegūst kompetenci: - praktiskas iemaņas veselības jomas digitālās transformācijas gadījumu analīzē vai digitālās transformācijas īstenošanā; - analītiskā darba rezultātu pamatošanā, argumentēšanā un prezentēšanā.
Vērtēšana
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Grupu darba prezentēšana |
100,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Vasaras skolas laikā studējošie iepazīstas ar digitālās veselības konkrēta gadījuma analīzi, veic tā izpēti, sadarbojas grupās un nobeigumā prezentē grupas darba rezultātus plašākai auditorijai. Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Lekcijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Lekcijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Lekcijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Lekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Video lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Gadījuma izpētes videolekcijas
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nodarbības
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Stoumpos AI, Kitsios F, Talias MA. Digital Transformation in Healthcare: Technology Acceptance and Its Applications. Int J Environ Res Public Health. 2023 Feb 15;20(4):3407.Piemērots angļu valodas plūsmai
Marianna Mauro et.al. Digital transformation in healthcare: Assessing the role of digital technologies for managerial support processes, Technological Forecasting and Social Change, Volume 209, 2024Piemērots angļu valodas plūsmai
Papildu literatūra
What Is the Zachman Framework? A Definitive Guide to this EA StandardPiemērots angļu valodas plūsmai