Kvalitātes vadība pacientu aprūpē
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, mdak@rsu.lv, +371 67061568
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc studiju kursa apguves studējošie spēs izskaidrot pamata jēdzienus un terminoloģiju kvalitātes vadībā; spēs izvērtēt galvenās kvalitātes vadīšanas kompetences. Apzināsies kvalitātes vadītāja lomu un uzdevumus, kā arī iekšējā kvalitātes audita nozīmi sistēmas pilnveidošanā.
Prasmes
1.Pratīs identificēt uzņēmumā notiekošos procesus, spēs noteikt procesa kvalitātes kritērijus un pēc tiem izvērtēt procesu darbības efektivitāti. Pēc studiju kursa apgūšanas studējošie būs spējīgi patstāvīgi izstrādāt procesa aprakstu, analizēt un vērtēt sistēmas darbību, identificēs nepieciešamās korektīvās un preventīvās darbības.
Kompetences
1.Pēc studiju kursa apgūšanas studējošie būs spējīgi patstāvīgi izstrādāt procesa aprakstu, analizēt un vērtēt sistēmas darbību; identificēt nepieciešamās korektīvās un preventīvās darbības, noteikt pilnveides iespējas.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
- Iepazīties ar literatūru;
- Iepazīties ar lekciju materiāliem, sagatavot jautājums;
- Veikt patstāvīgi uzdevumus grupās;
- Gatavot prezentāciju par uzdoto tēmu.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Patstāvīgi sagatavots (70%) un prezentēts (10%) projekta pieteikums, spēja pamatot un argumentēt savu viedokli, atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem (10%), kā arī lekciju un nodarbību apmeklējums (10%).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpratne par pamata jēdzieniem un terminoloģiju. Kvalitātes vadības sistēmas principi, ieguvumi ieviešot. Klients, tā vajadzību apzināšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpratne par pamata jēdzieniem un terminoloģiju. Kvalitātes vadības sistēmas principi, ieguvumi ieviešot. Klients, tā vajadzību apzināšana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpratne par pamata jēdzieniem un terminoloģiju. Kvalitātes vadības sistēmas principi, ieguvumi ieviešot. Klients, tā vajadzību apzināšana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpratne par pamata jēdzieniem un terminoloģiju. Kvalitātes vadības sistēmas principi, ieguvumi ieviešot. Klients, tā vajadzību apzināšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Procesu pieeja kvalitātes vadības sistēmas izveidē. Kvalitātes izmaksas. Kvalitātes standarti, to pārraudzības jomas, atšķirības
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Procesu pieeja kvalitātes vadības sistēmas izveidē. Kvalitātes izmaksas. Kvalitātes standarti, to pārraudzības jomas, atšķirības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Procesu pieeja kvalitātes vadības sistēmas izveidē. Kvalitātes izmaksas. Kvalitātes standarti, to pārraudzības jomas, atšķirības
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Procesu pieeja kvalitātes vadības sistēmas izveidē. Kvalitātes izmaksas. Kvalitātes standarti, to pārraudzības jomas, atšķirības
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadītājs, prasības, kompetences. Kvalitātes vadības sistēmas dokumentācija, tās nozīme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadītājs, prasības, kompetences. Kvalitātes vadības sistēmas dokumentācija, tās nozīme.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadītājs, prasības, kompetences. Kvalitātes vadības sistēmas dokumentācija, tās nozīme
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadītājs, prasības, kompetences. Kvalitātes vadības sistēmas dokumentācija, tās nozīme
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes rādītāji, to mērīšana, analīze
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes rādītāji, to mērīšana, analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes rādītāji, to mērīšana, analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes rādītāji, to mērīšana, analīze
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējais kvalitātes audits, audita plānošana, norise, prasības auditoram
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējais kvalitātes audits, audita plānošana, norise, prasības auditoram
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējais kvalitātes audits, audita plānošana, norise, prasības auditoram
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iekšējais kvalitātes audits, audita plānošana, norise, prasības auditoram
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadības sistēmas nemitīga pilnveidošana, korektīvās un preventīvās darbības, to efektivitātes analīze
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadības sistēmas nemitīga pilnveidošana, korektīvās un preventīvās darbības, to efektivitātes analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadības sistēmas nemitīga pilnveidošana, korektīvās un preventīvās darbības, to efektivitātes analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kvalitātes vadības sistēmas nemitīga pilnveidošana, korektīvās un preventīvās darbības, to efektivitātes analīze
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
D. Vasiļevsk. Kvalitātes nodrošināšanas vadība. R.: Juridiskā koledža, 2017, 234
Ārvalstu studentiem/For international students:
Citi informācijas avoti
Ārvalstu studentiem/For international students: