Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Bakalaura darbs II

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_294
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
9,00
Mērķauditorija
Rehabilitācija; Sporta treneris
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Veicināt studenta izpratni par pētījumu zinātnisko struktūru, pētniecisko darbību. Uzd.: 1. Patstāvīgi prast veikt bakalaura darba pētījumu, organizēt, analizēt to; 2. Iesniegt LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā.

Priekšzināšanas

Bakalaura darba temats un vadītājs ir apstiprināts 3.studiju gadā, saskaņā ar Profesionālā bakalaura studiju programmas „Fizioterapija” pilna laika klātienes, nepilna laika neklātienes studiju grafiku.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.1.Students spēs un pratīs no formulētā darba teorētiskā pamatojuma, pētījuma objekta, subjekta, priekšmeta, darba mērķa, hipotēzes, pētījuma uzdevumiem un metodēm, par izvēlēto pētījuma tematu, veikt patstāvīgo pētījumu. 2. Students pratīs aizpildīt un iesniegt pirms praktiskā pētījuma uzsākšanas LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā.

Prasmes

1.3. Spēs patstāvīgi veikt pētniecisko darbu, ievērojot ētikas pamatprincipus/ 4. Spēs analizēt pieejamo zinātnisko literatūru un atrast likumsakarības konkrēti izvēlētajā pētījumā. Prasmes - Reflektēt par savām zināšanām, prasmēm un kompetencēm līdzdiploma programmās studējošo klīniskā darba pārraudzībā. Patstāvīgi uzlabot savas profesionālās kompetences. Īstenot mērķtiecīgu profesionālo pilnveidi. Iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs.

Kompetences

1.5. Spēja kritiski un reflektīvi izvērtēt savu profesionālo darbību ņemot vērā uz pierādījumiem balstītas fizioterapijas principus, noteikt un mērķtiecīgi plānot tās pilnveidei nepieciešamos pasākumus, demonstrējot iniciatīvu un gatavību mācīties. Spēja iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs kopā ar citiem profesionāļiem. Spēja pilnveidot un uzlabot profesionālo darbību, nepārtraukti aktualizējot un attīstot profesionālās. zināšanas, prasmes un uzvedību, iesaistoties profesionālās pilnveides un mūžizglītības procesā un iekļaujot pieredzi praksē. Spēja piedalīties fizioterapijas līdzdiploma studējošo klīniskā darba pārraudzībā. Refleksijas pamatprincipi savu profesionālo darbību novērtēšanai, profesionālās pilnveides īstenošanai, zināšanu un prasmju pārnešanai fizioterapeita praksē. Kritiska un kritiski analītiskas domāšana tālākizglītības kontekstā. Atbilstošu informācijas avotu meklēšanas stratēģijas, resursi profesionālās pilnveides īstenošanai. Zinātniskās literatūras kritiska analīze profesionālajai pilnveidei. Ziņojumu sagatavošanas metodika un pamatprincipi. Diskusijas principi un kultūra.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
1. Lai iesniegtu LSPA Ētikas komisijai veidlapas par veicamo pētījumu, students iegūst atļauju no iestādes, kur notiks pētījums un pētījuma subjektu atļauju, ka iegūtos datus var izmantot pētījumā. 2. Veikt iegūto datu apstrādi ar matemātiskās statistikas metodi.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Aizstāvot bakalaura darba trešo daļu, darba vadītājs, attiecīgi no pētījuma rezultātu apkopošanas un izanalizēšanas, studentam izliek vērtējumu.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
Kopā kredītpunkti (ECTS):
9,00
Kontaktstundas:
0 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
Kopā kredītpunkti (ECTS):
9,00
Kontaktstundas:
0 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Bakalaura darba temata un plāna apstiprināšanas kārtības nolikums

2.

Nolikums par kursa darba izstrādāšanu un aizstāvēšanu profesionālajā bakalaura studiju programmā “Fizioterapija”

3.

Zinātniskās datu bāzes – SCOPUS, SPRINGER LINK, GOOGLE SCHOLAR, SCIENCE DIRECT, BRAIN TRACK, THOMSON REUTERS.