Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts
Sabiedrisko attiecību stratēģijas un kampaņas
Kursa kods
KF_068
Zinātnes nozare
Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Komunikācijas zinātne
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt ar sabiedrisko attiecību stratēģijas un taktikas nozīmi un nepieciešamību sabiedrisko attiecību vadīšanas procesā un sniegt teorētiskas un praktiskas zināšanas par sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanu un īstenošanu.
Priekšzināšanas
Pamata zināšanas par komunikāciju un sabiedriskajām attiecībām.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Par sabiedrisko attiecību vadīšanas procesu un stratēģijas un taktikas nozīmi tajā.
Prasmes
1.Pēc sekmīgas kursa apguves studējošais spēs sagatavot un realizēt sabiedrisko attiecību kampaņas plānu.
Kompetences
1.Spēs vadīt sabiedrisko attiecību procesu, sagatavojot un īstenojot sabiedrisko attiecību kampaņas plānu.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Četri patstāvīgie darbi. Uzdevumu detalizēti apraksti (word) skatāmi e-studijās.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Uzdevumu detalizēti apraksti (word) skatāmi e-studijās
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Mājasdarbi, gadījumu analīze, SA kampaņas plāna izstrāde konkrētai organizācijai, eksāmens – atbilstoši RSU nolikumam, analīzei, spējai pielietot teorētiskās zināšanas, sniegtajiem risinājumiem, secinājumiem un priekšlikumiem.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
PILNA LAIKA
1. daļa
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievadlekcija. Sabiedrisko attiecību speciālista vieta uzņēmumā. Dž.E.Gruniga un F.J.Repera SA stratēģiskais modelis. Sabiedrisko attiecību un mārketinga mijiedarbības formas (P.Kotlers un V.Mindaks). Astoņu faktoru sabiedrisko attiecību integrācijas modelis (S.Olivera).
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Uzņēmuma sabiedrisko attiecību mērķu mijiedarbība ar uzņēmuma misiju, vīziju un biznesa (stratēģisko) mērķi. Plānošanas nozīme sabiedriskajās attiecībās. Sabiedrisko attiecību plānošanas posmi (4 soļu modelis, 9 soļu modelis).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrisko attiecību kampaņas plāna posmu izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrisko attiecību kampaņas plāna posmu izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrisko attiecību kampaņas plāna posmu izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrisko attiecību kampaņas plāna posmu izstrāde
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mērķis un tā loma stratēģijas veidošanā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģijas jēdziens un loma. Proaktīvās jeb rīcības stratēģijas un reaģējošās jeb atbildes stratēģijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Taktikas jēdziens un loma. Interpersonālās, organizēto mediju, ziņu mediju, reklāmas un veicināšanas taktikas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskā plāna izvērtēšana: analīzes kritēriju izstrāde, laiks, metodoloģija, datu analīze un gala ziņojums.
|
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)