Krievija, Austrumeiropa, Kaukāzs, Centrālāzija un Baltija - iekšpolitika un ārpolitika starp pagātni un tagadni
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Izmantojot studiju kursā iegūtās padziļinātās zināšanas par četru dažādu reģionu un arī Krievijas mijiedarbību un to iekšējo dinamiku, studenti raksturos šo reģionu galvenos iekšējos un ārējos politiskos, ekonomiskos un sabiedriskos procesus mijiedarbību sektoros, kuros tā norisinās. Studenti aktuālos reģiona valstu iekšpolitiskos notikumus analizēs šo reģionu savstarpējās mijiedarbības, kā arī ārējo varas centru lomas, jo īpaši Ķīnas Tautas Republikas, kontekstā.
Prasmes
1.Strādājot grupā, studējošie izvēlēsies, lasīs un kritiski izvērtēs zinātnisko literatūru, pamatos savu literatūras izvēli, interpretāciju un analīzi grupas biedriem. Izstrādājot individuālus un grupu darbus, studējošie mutvārdos un rakstiski identificēs, salīdzinās un novērtēs alternatīvus argumentus un viedokļus, formulēs, skaidros un argumentēs savu viedokli par ar četru dažādu reģionu un arī Krievijas mijiedarbību un to iekšējo dinamiku.
Kompetences
1.Studējošie izstrādās referātu, balstoties starpdisciplinārā zinātniskajā literatūrā, analizējot Krievijas, Centrālāzijas, Kaukāza, Austrumeiropas un Baltijas valstu iekšējo un ārpolitiku, attiecību dinamiku starp šiem reģioniem un līdz ar to spēs izskaidrot svarīgāko aktoru ietekmi uz reģionālo attiecību dinamiku. Studējošie novērtēs kompleksu problēmu starpdisciplināro raksturu un kombinēs dažādu nozaru pētniecības rezultātus un metodes analizējot kompleksas problēmas. Studenti modelēs iespējamos nākotnes scenārijus attiecībā uz reģionu savstarpējo sadarbību un attīstības scenārijiem nākotnē, kā arī pretnostatīs pavisam atšķirīgu reģionu, piemēram, Baltijas un Centrālāzijas, problēmjautājumus, spējot identificēt vienojošās un atšķirīgās cēloniskās saiknes atšķirīgiem mūsdienu politiskajiem, ekonomiskajiem un sabiedriskajiem procesiem.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Moduļa ietvaros, studenti gatavosies semināriem, rakstīs esejas un referātu.
• Eseju mērķis – pētot un analizējot apgūtu informāciju, strukturēti, argumentēti un konsekventi uzrakstīt savu viedokļi, fiksējot būtisko; attīstīt politikas analīzes spējas un prasmi izstrādāt rekomendācijas politikas izstrādei.
• Semināru mērķis – attīstīt studentu spējas argumentēt savu viedokli; veicināt aktivitāti; pārbaudīt zināšanas par jautājuma tēmu un materiālus.
• Referāta mērķis – attīstīt spēju noteikt tēmas pamatproblēmu; identificēt un novērtēt alternatīvus argumentus un viedokļus; piedāvāt savu viedokli, skaidrojot un argumentējot, kāpēc tieši šis viedoklis ir pieņemamāks un pārāks par jebkuru citu. Referāta ietvaros jāsalīdzina visas iespējamās alternatīvas, izsverot visas to vājās un stiprās puses. Vēl viens mērķis – attīstīt iemaņas patstāvīgi veikt situāciju un problēmu izpēti, dot tām novērtējumu un spēt izstrādāt risinājumus.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Esejas – 25%.
Aktīva līdzdalība semināros – 25%.
Referāts un tā prezentēšana – 25%.
Gala pārbaudījums (eksāmens) – 25%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas vēsture: kā tā kļuva par lielāko valsti pasaulē
Apraksts
Anotācija: Lai labāk izprastu Krievijas iekšpolitiku un ārpolitiku, jo īpaši tās attiecības ar kaimiņvalstīm, ir jāanalizē valsts vēsture. Šīs lekcijas galvenais mērķis ir ieskatīties Krievijas vēsturē, atrast un izpētīt faktorus un aktorus, kas ietekmēja valsts attīstību, un atbildēt uz jautājumu, kā Krievija kļuva par lielāko valsti pasaulē.
Literatūra: Bushkovitch, P. A Concise History Of Russia. (New York: Cambridge University Press). 2012. Pp. 38-154.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Krievija: bijušās ietekmes meklējumi starp Rietumiem un Austrumiem
Apraksts
Anotācija: No malas Krievijas pašreizēja uzvedība var šķist pilnīgi neparedzama, bet rīcības diezgan neracionālas. Lai noskaidrotu iemeslus, šī lekcija tiks veltīta galvenajiem faktoriem, kuri ietekmē lēmumu pieņemšanu iekš- un ārpolitikā, kā arī sociālekonomiskajai un politiskajai situācijai. Turklāt tiks analizēti arī Krievijas centieni sasniegt bijušo ietekmes līmeni un mēģinājumi atrast vietu starp Rietumiem un Austrumiem.
Literatūra: Bushkovitch, P. A Concise History Of Russia. (New York: Cambridge University Press). 2012. Pp. 426-460.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas attiecības ar kaimiņvalstīm: vairs nav pagalms
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas nākotne: ne vairāk kā reģionālā vara?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas nākotne: ne vairāk kā reģionālā vara?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas vēsture: daudzu kultūru krustojumā
Apraksts
Anotācija: Vēstures gaitā dažādas kultūras ietekmēja Centrālāzijas reģionu. Lai zinātu, kā tas ietekmēja reģiona valstu iekšpolitiku un ārpolitiku, to attiecības ar citiem reģioniem, kā arī sociālo, politisko un kultūras dzīvi, ir svarīgi iedziļināties Centrālāzijas vēsturē.
Literatūra: Hiro, D. Inside Central Asia. (New York: Overlook Duckworth). 2011. Pp. 125-358.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Centrālāzija: kā saglabāt neatkarību, suverenitāti un drošību
Apraksts
Anotācija: Neatkarības, suverenitātes un drošības jautājumi ir īpaši svarīgi, paturot prātā, ka šis reģions atrodas starp lielām, ietekmīgām lielvalstīm, piemēram, Krieviju, Ķīnu un Irānu. Šajā lekcijā lielākā uzmanība tiks pievērsta tam, kā Centrālāzijas valstis izvairās un risina konfliktus, atrodot līdzsvaru starp lielākiem aktoriem. Turklāt tiks apspriesti kopīgas problēmas un izaicinājumi.
Literatūra: Peimani, H. Conflict And Security In Central Asia And The Caucasus. (Santa Barbara: ABC-CLIO). 2009. Pp. 23-40, 85-100.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas attiecības ar kaimiņvalstīm: nevienlīdzīga partnerība
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas nākotne: stiprākais izdzīvo?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas nākotne: stiprākais izdzīvo?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kaukāza vēsture: mēģinājumi izdzīvot
Apraksts
Anotācija: Reģiona augstā ģeopolitiskā nozīme nespēlēja par labu Kaukāza nācijām - daudzas lielvaras cīnījās par kontroli pār šīm teritorijām. Lekcijas galvenais mērķis ir analizēt reģiona vēsturi, kā cilvēki cīnījās par neatkarību, un kā tā ietekmē Kaukāza valstu iekšpolitiku un ārpolitiku.
Literatūra: King, C. The Ghost Of Freedom. (New York: Oxford University Press). 2012. Pp. 165-266.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Kaukāzs: svarīgs ģeostratēģisks reģions
Apraksts
Anotācija: Laika gaitā Kaukāzs nav zaudējis savu stratēģisko vērtību. Tāpēc šeit joprojām rodas un turpinās konflikti, kuros liela loma ir lielvalstīm. Vai mūsdienu Kaukāzs patiešām ir Eirāzijas “pulvera muca”? Lai atbildētu uz šo jautājumu, tiks aprakstīta pašreizējā situācija reģionā, kāpēc valstis konfliktē savā starpā, un kā tās meklē atbalstu no ārpuses.
Literatūra: Saparov, A. From Conflict To Autonomy In The Caucasus. (London: Routledge). 2015. Pp. 140-170.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kaukāza attiecības ar kaimiņvalstīm: pastāvīga aizsardzības meklēšana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kaukāza nākotne: nemitīgi konflikti?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kaukāza nākotne: nemitīgi konflikti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Austrumeiropas vēsture: savas identitātes meklēšana un saglabāšana
Apraksts
Anotācija: Austrumeiropas vēsture ir notikumiem bagāta. Tomēr daudzus gadsimtus cilvēki, kas dzīvoja šajās teritorijās, mēģināja atrast un saglabāt savu identitāti. Kā tas ietekmēja attiecības ar citiem reģioniem un kaimiņvalstīm, kā arī politisko, kultūras un sociālo dzīvi, tiks apspriests šajā lekcijā.
Literatūra: Bideleux, R. and Ian Jeffries. A History Of Eastern Europe. (London: Routledge). 2007. Pp. 176-351
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Austrumeiropa: krustcelēs starp rietumiem un austrumiem
Apraksts
Anotācija: Jautājums par attīstības vektoru daudzām Austrumeiropas valstīm joprojām ir aktuāls. Šīs lekcijas ietvaros tiks izskatīti abi virzieni, t.i., kāpēc Austrumeiropai vajadzētu iet rietumu vai austrumu ceļu.
Literatūra: Fagan, A., and Peter Kopecký. Routledge Handbook Of East European Politics. (Routledge). 2017. Pp. 265-358.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Austrumeiropas attiecības ar kaimiņvalstīm: jauktas jūtas
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Austrumeiropas nākotne: labklājība vai izmiršana?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Baltijas vēsture: garš ceļš uz neatkarību
Apraksts
Anotācija: 20. gadsimta sākumā neatkarību ieguvušās Baltijas valstis ilgi tādas nepalika - padomju okupācija uz 50 gadiem atņēma Baltijas tautām iespēju patstāvīgi kontrolēt savu likteni. Kā šis faktors un garais ceļš līdz neatkarībai ietekmēja Baltijas valstu ārpolitiku un iekšpolitiku, tiks aplūkots šīs lekcijas ietvaros.
Literatūra: Kasekamp, A. A History Of The Baltic States. (Palgrave). 2010. Pp. 68-172.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Baltijas vēsture: garš ceļš uz neatkarību
Apraksts
Anotācija: 20. gadsimta sākumā neatkarību ieguvušās Baltijas valstis ilgi tādas nepalika - padomju okupācija uz 50 gadiem atņēma Baltijas tautām iespēju patstāvīgi kontrolēt savu likteni. Kā šis faktors un garais ceļš līdz neatkarībai ietekmēja Baltijas valstu ārpolitiku un iekšpolitiku, tiks aplūkots šīs lekcijas ietvaros.
Literatūra: Kasekamp, A. A History Of The Baltic States. (Palgrave). 2010. Pp. 68-172.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Baltija: tiekties pēc “vecās Eiropas”
Apraksts
Anotācija: Pēc iestāšanās NATO un ES 2004. gadā Baltijas valstis sāka ātri tuvoties “vecajai Eiropai” ekonomiski, sociāli un politiski. Tomēr pēc 15 gadiem plaisa joprojām pastāv. Šīs lekcijas galvenais mērķis ir analizēt faktorus un iemeslus, kas noveda pie iestāšanās NATO un ES, paskaidrojot, kā Baltija kļuva par “tīģeri”, kā tā veidoja attiecības ar citiem reģioniem, un kāpēc nebija spējīga pilnībā novērst plaisu ar “veco Eiropu”.
Literatūra: Kasekamp, A. A History Of The Baltic States. (Palgrave). 2010. Pp. 172-198.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Baltija: tiekties pēc “vecās Eiropas”
Apraksts
Anotācija: Pēc iestāšanās NATO un ES 2004. gadā Baltijas valstis sāka ātri tuvoties “vecajai Eiropai” ekonomiski, sociāli un politiski. Tomēr pēc 15 gadiem plaisa joprojām pastāv. Šīs lekcijas galvenais mērķis ir analizēt faktorus un iemeslus, kas noveda pie iestāšanās NATO un ES, paskaidrojot, kā Baltija kļuva par “tīģeri”, kā tā veidoja attiecības ar citiem reģioniem, un kāpēc nebija spējīga pilnībā novērst plaisu ar “veco Eiropu”.
Literatūra: Kasekamp, A. A History Of The Baltic States. (Palgrave). 2010. Pp. 172-198.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Baltijas attiecības ar kaimiņvalstīm: vienmēr pragmatiskas?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Baltijas nākotne: daudz ātrumu Eiropa?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Baltijas nākotne: daudz ātrumu Eiropa?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas vēsture: kā tā kļuva par lielāko valsti pasaulē
Apraksts
Anotācija: Lai labāk izprastu Krievijas iekšpolitiku un ārpolitiku, jo īpaši tās attiecības ar kaimiņvalstīm, ir jāanalizē valsts vēsture. Šīs lekcijas galvenais mērķis ir ieskatīties Krievijas vēsturē, atrast un izpētīt faktorus un aktorus, kas ietekmēja valsts attīstību, un atbildēt uz jautājumu, kā Krievija kļuva par lielāko valsti pasaulē.
Literatūra: Bushkovitch, P. A Concise History Of Russia. (New York: Cambridge University Press). 2012. Pp. 38-154.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Krievija: bijušās ietekmes meklējumi starp Rietumiem un Austrumiem
Apraksts
Anotācija: No malas Krievijas pašreizēja uzvedība var šķist pilnīgi neparedzama, bet rīcības diezgan neracionālas. Lai noskaidrotu iemeslus, šī lekcija tiks veltīta galvenajiem faktoriem, kuri ietekmē lēmumu pieņemšanu iekš- un ārpolitikā, kā arī sociālekonomiskajai un politiskajai situācijai. Turklāt tiks analizēti arī Krievijas centieni sasniegt bijušo ietekmes līmeni un mēģinājumi atrast vietu starp Rietumiem un Austrumiem.
Literatūra: Bushkovitch, P. A Concise History Of Russia. (New York: Cambridge University Press). 2012. Pp. 426-460.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas attiecības ar kaimiņvalstīm: vairs nav pagalms
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krievijas nākotne: ne vairāk kā reģionālā vara?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas vēsture: daudzu kultūru krustojumā
Apraksts
Anotācija: Vēstures gaitā dažādas kultūras ietekmēja Centrālāzijas reģionu. Lai zinātu, kā tas ietekmēja reģiona valstu iekšpolitiku un ārpolitiku, to attiecības ar citiem reģioniem, kā arī sociālo, politisko un kultūras dzīvi, ir svarīgi iedziļināties Centrālāzijas vēsturē.
Literatūra: Hiro, D. Inside Central Asia. (New York: Overlook Duckworth). 2011. Pp. 125-358.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mūsdienu Centrālāzija: kā saglabāt neatkarību, suverenitāti un drošību
Apraksts
Anotācija: Neatkarības, suverenitātes un drošības jautājumi ir īpaši svarīgi, paturot prātā, ka šis reģions atrodas starp lielām, ietekmīgām lielvalstīm, piemēram, Krieviju, Ķīnu un Irānu. Šajā lekcijā lielākā uzmanība tiks pievērsta tam, kā Centrālāzijas valstis izvairās un risina konfliktus, atrodot līdzsvaru starp lielākiem aktoriem. Turklāt tiks apspriesti kopīgas problēmas un izaicinājumi.
Literatūra: Peimani, H. Conflict And Security In Central Asia And The Caucasus. (Santa Barbara: ABC-CLIO). 2009. Pp. 23-40, 85-100.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas attiecības ar kaimiņvalstīm: nevienlīdzīga partnerība
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Centrālāzijas nākotne: stiprākais izdzīvo?
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Visa literatūra ir angļu valodā un piemērota gan latviešu, gan angļu plūsmas studentiem
Bideleux, R. and Ian Jeffries. A History Of Eastern Europe. (London: Routledge). 2007. Pp. 176-351
Bushkovitch, P. A Concise History Of Russia. (New York: Cambridge University Press). 2012. Pp. 38-154, 426-460.
Fagan, A., and Peter Kopecký. Routledge Handbook Of East European Politics. (Routledge). 2020. Pp. 265-358.
Hiro, D. Inside Central Asia. (New York: Overlook Duckworth). 2011. Pp. 125-358.
Kasekamp, A. A History Of The Baltic States. (Palgrave). 2011. Pp. 68-172, 172-198.
King, C. The Ghost Of Freedom. (New York: Oxford University Press). 2012. Pp. 165-266.
Lo, B. Russia and The New World Disorder. (Brookings Inst. Press). 2015. Pp. 71-203.
Peimani, H. Conflict and Security In Central Asia And The Caucasus. (Santa Barbara: ABC-CLIO). 2009. Pp. 23-40, 85-100.
Plakans, A. A Concise History Of The Baltic States. (Cambridge: Cambridge University Press). 2012. 402-449.
Saparov, A. From Conflict To Autonomy In The Caucasus. (London: Routledge). 2017. Pp. 140-170.