Profesionālā komunikācija III - (angļu, vācu valoda)
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.1. Pielietot speciālo leksiku un gramatiskās struktūras, kas nepieciešamas bakalaura darba izstrādei, atbilstoši kvalifikācijai angļu/vācu valodās.
Prasmes
1.2. Prast pielietot valodas prasmes bakalaura darba izstrādē dažādās kultūrvidēs.
Kompetences
1.3. Prast patstāvīgi strādāt ar literatūru angļu/vācu valodās.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Studējošais saņem tekstu vai norādes par teksta tēmu no pasniedzēja. Studējošais izvēlas tekstu atbilstoši savai bakalaura darba tēmai. Patstāvīgi izvēlēto tekstu lasīšana, satādīšana un analizēšana. angļu/vācu valodās atbilstoši kvalifikācijai, gatavošanās diskusijai un semināram atbilstoši studiju kursa saturam.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 baļļu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm.
Vērtējumu ballēs studējošais saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē, un arī attieksmi un individuālo dinamiku. Studējošais var saņemt 10 balles par papildus individuālo darbu ārpus programmas, uzrādot izcilas svešvalodas prasmes.
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, tiks vērtēts:
9. Attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika, aktīva dalība nodarbībās (20%)
10. Studenta veiktie patstāvīgie darbi (30%)
11. Praktiskie normatīvi (30%)
12. Studiju kursa mutiskais pārbaudījums (20%).
Vērtējuma kritēriji:
10. Patstāvīgais darbs tiek vērtēts ar prezentācijām.
Prezentācijas vērtēšanas kritēriji:
10.1. Runa: 2punkti – brīvi runā, 1punkts – lasa un runā.
10.2. Valoda: 2punkti – bagātīga valoda, 1punkts – valoda ar nepilnībām.
10.3. Saturs: 2punkti – plaša, interesanta informācija, 1 punkts – nepilnīga informācija.
10.4. Vizuālā prezentācija:2punkti – pareizi veidota, punkts – ar nepilnībām.
10.5. Papildus materiāli: 2punkti – dažādi atbilstoši papildus materiāli, 1 punkts – ir papildus materiāli.
Kopā maksimālais punktu skaits – 10punkti.
11. Valodas lietošanas prasmes tiek vērtētas kontaknodarbību laikā:
3punkti: visas 4 valodas prasmes tiek parādītas ļoti labā līmenī.
2punkti: visas 4 valodas prasmes tiek parādītas labā līmenī, vai kāda no valodas prasmēm vājākā līmenī.
1punkts: vairākas valodas prasmes tiek parādītas vājā līmenī.
12. Vērtējot attieksmi, tiek ņemta vērā aktīva darbība praktiskajās nodarbībās:
13. punkts – studējošais parāda interesi un atbildību par savu izglītošanos,
0,5 punkti – studējošais pauž interesi par savu izglītošanos.
14. Zināšanu, prasmju un kompetenču izaugsme kursa laikā veido individuālo dinamiku: 1punkts – sistemātiski augšupejoša, 0,5punkti – epizodiska.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teksti par specialitāti
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
1. Pēc individuālās izvēles atbilstoši bakalaura darba tēmai.
Papildu literatūra
4. Vieglatlētikas vārdnīca. – Rīga, 2004; Prof. U.Švinka vispārējā redakcijā
5. Vingrošanas vārdnīca. – Rīga, 2004; Prof. U.Švinka vispārējā redakcijā
6. Sporta spēļu vārdnīca. – Rīga, 2004; Prof. U.Švinka vispārējā redakcijā
7. Welman, G. The Heinemann English Wordbuilder. Oxford, 1989.