Mārketinga vadības aktualitātes
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Dzirciema iela 16, dn@rsu.lv, +371 67409120
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studējošie iegūs un nostiprinās jaunu informāciju un zināšanas par mārketinga vadības aktualitātēm mūsdienu periodā.
Prasmes
1.Spēs veikt mārketinga vadību strauji mainīgajā mārketinga vidē.
Kompetences
1.Iegūs izpratni un lietpratību par mārketinga vadīšanas aktualitātēm mūsdienu periodā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Studiju literatūras apgūšana, gatavošanās diskusijām praktiskajās nodarbībās, individuālā projekta izstrāde.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Praktiskie darbi veido 60% studiju kursa vērtējuma (4% – seminārs par mārketinga transformāciju mūsdienu periodā, 4% – seminārs par mārketinga speciālistu kompetenci, 4% – seminārs par mārketinga procesiem un to mijiedarbību, 4% – seminārs par ilgtspējīgo mārketingu un patērētāja kapitālu, 4% – seminārs par inovatīvo produktu un inovatīvo mārketingu, 4% – seminārs par patērētāju uzvedības īpatnībām inovatīva mārketinga kontekstā, 4% – seminārs par digitālā mārketinga instrumentiem, 4% – seminārs par satura mārketingu un to integrāciju uzņēmuma mārketinga stratēģijā, 4% – seminārs par mārketinga ekonomisko, sociālo un komunikatīvo efektivitāti, 4% – seminārs par mārketinga plānošanu un organizēšanu nestabilajā mārketinga vidē, 20% – patstāvīgā darba izstrāde un seminārs patstāvīgā darba prezentācijai), pārbaudes darbs – 10%, mutisks eksāmens – 30%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās mārketinga vadības aktualitātes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Taktiskā mārketinga vadības aktualitātes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ilgtspējīga mārketinga aktualitātes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Inovatīva mārketinga aktualitātes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga aktualitātes.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga efektivitāte un tās vērtēšanas problēmas.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga speciālista kompetences un sadarbība ar citiem funkcionāliem vadītājiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mārketinga procesu plānošana. Mārketinga informatīvais nodrošinājums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Inovatīvs produkts un inovatīvs mārketings.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Patērētāju uzvedības īpatnību pētīšana inovatīvu produktu un inovatīva mārketinga kontekstā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga instrumenti un to integrācija ar citiem mārketinga komunikācijas veidiem.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketings un tā izmantošana uzņēmuma sociālo mediju mārketinga stratēģijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ekonomiskā, sociālā un komunikatīvā mārketinga efektivitāte.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kā plānot un organizēt efektīvāku mārketingu.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Cant M. Marketing management. 3rd edition, South Africa: Shumani Printers, 816 pp., 2017.
Chaffey D., Smith P.R. Digital marketing excellence: planning and optimizing your online marketing. 5th edition, Abingdon, Oxon, New York: Routledge, 660 pp., 2017.
Kotler P.T., Lane Keller K. Marketing Management 15th edition. Pearson, 832 pp., 2015.
De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing communications: a european perspective. Harlow, UK: Pearson, 625 pp., 2018.
Scott D.-M. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Wiley, 2015.
Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga: Burtene, 256 lpp., 2018.
Papildu literatūra
Belz F. M., Peattie K. Sustainability marketing: a global perspective, 2nd edition. TJ International Padstow, Cornwall: UK, 352 pp., 2012.
Clark A. Search engine optimization 2016: Learn SEO with smart internet marketing strategies. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2015.
Holidy R. Growth hacker marketing: a primer on the future of PR, marketing and advertising. Portfolio, 2014.
Kotler Ph., Kotler M. Winning global markets: how businesses invest and prosper in the worlds high-growth cities. Wiley, 2014.
Praude V., Šalkovska J. Integrēta mārketinga komunikācija. Zinātniskā monogrāfija. 1. sēj. Rīga: Burtene. / rec.: Baiba Rivža, Biruta Sloka, Dainis Zelmenis, Inna Stecenko. 464 lpp., 2015.
Praude V., Šalkovska J. Integrēta mārketinga komunikācija. Zinātniskā monogrāfija. 2. sēj. Rīga: Burtene. / rec.: Baiba Rivža, Biruta Sloka, Dainis Zelmenis, Inna Stecenko. 408 lpp., 2015.
Citi informācijas avoti
European Journal of Marketing
International Journal of Research in Marketing
Journal of Marketing
Journal Marketing - Elsevier