Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Mārketinga vadības aktualitātes

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
DN_132
Zinātnes nozare
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS)
6,00
Mērķauditorija
Uzņēmējdarbības vadība
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Doktorantūras nodaļa
Kontaktinformācija

Rīga, Dzirciema iela 16, dn@rsu.lv, +371 67409120

Par studiju kursu

Mērķis

Sniegt zināšanas par mūsdienu mārketinga vadīšanas aktualitātēm, kā arī pielāgot mārketinga procesa vadīšanu atbilstoši straujajām izmaiņām mūsdienu mārketinga vidē, kā arī nostiprināt šīs zināšanas praktiskajās nodarbībās.

Priekšzināšanas

Mārketings, starptautiskais mārketings.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie iegūs un nostiprinās jaunu informāciju un zināšanas par mārketinga vadības aktualitātēm mūsdienu periodā.

Prasmes

1.Spēs veikt mārketinga vadību strauji mainīgajā mārketinga vidē.

Kompetences

1.Iegūs izpratni un lietpratību par mārketinga vadīšanas aktualitātēm mūsdienu periodā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Studiju literatūras apgūšana, gatavošanās diskusijām praktiskajās nodarbībās, individuālā projekta izstrāde.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Praktiskie darbi veido 60% studiju kursa vērtējuma (4% – seminārs par mārketinga transformāciju mūsdienu periodā, 4% – seminārs par mārketinga speciālistu kompetenci, 4% – seminārs par mārketinga procesiem un to mijiedarbību, 4% – seminārs par ilgtspējīgo mārketingu un patērētāja kapitālu, 4% – seminārs par inovatīvo produktu un inovatīvo mārketingu, 4% – seminārs par patērētāju uzvedības īpatnībām inovatīva mārketinga kontekstā, 4% – seminārs par digitālā mārketinga instrumentiem, 4% – seminārs par satura mārketingu un to integrāciju uzņēmuma mārketinga stratēģijā, 4% – seminārs par mārketinga ekonomisko, sociālo un komunikatīvo efektivitāti, 4% – seminārs par mārketinga plānošanu un organizēšanu nestabilajā mārketinga vidē, 20% – patstāvīgā darba izstrāde un seminārs patstāvīgā darba prezentācijai), pārbaudes darbs – 10%, mutisks eksāmens – 30%.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās mārketinga vadības aktualitātes.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Taktiskā mārketinga vadības aktualitātes.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ilgtspējīga mārketinga aktualitātes.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Inovatīva mārketinga aktualitātes.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga aktualitātes.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga efektivitāte un tās vērtēšanas problēmas.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga speciālista kompetences un sadarbība ar citiem funkcionāliem vadītājiem.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mārketinga procesu plānošana. Mārketinga informatīvais nodrošinājums.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Inovatīvs produkts un inovatīvs mārketings.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Patērētāju uzvedības īpatnību pētīšana inovatīvu produktu un inovatīva mārketinga kontekstā.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālā mārketinga instrumenti un to integrācija ar citiem mārketinga komunikācijas veidiem.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Satura mārketings un tā izmantošana uzņēmuma sociālo mediju mārketinga stratēģijā.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ekonomiskā, sociālā un komunikatīvā mārketinga efektivitāte.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kā plānot un organizēt efektīvāku mārketingu.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
32 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Cant M. Marketing management. 3rd edition, South Africa: Shumani Printers, 816 pp., 2017.

2.

Chaffey D., Smith P.R. Digital marketing excellence: planning and optimizing your online marketing. 5th edition, Abingdon, Oxon, New York: Routledge, 660 pp., 2017.

3.

Kotler P.T., Lane Keller K. Marketing Management 15th edition. Pearson, 832 pp., 2015.

4.

De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing communications: a european perspective. Harlow, UK: Pearson, 625 pp., 2018.

5.

Scott D.-M. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Wiley, 2015.

6.

Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga: Burtene, 256 lpp., 2018.

Papildu literatūra

1.

Belz F. M., Peattie K. Sustainability marketing: a global perspective, 2nd edition. TJ International Padstow, Cornwall: UK, 352 pp., 2012.

2.

Clark A. Search engine optimization 2016: Learn SEO with smart internet marketing strategies. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2015.

3.

Holidy R. Growth hacker marketing: a primer on the future of PR, marketing and advertising. Portfolio, 2014.

4.

Kotler Ph., Kotler M. Winning global markets: how businesses invest and prosper in the worlds high-growth cities. Wiley, 2014.

5.

Praude V., Šalkovska J. Integrēta mārketinga komunikācija. Zinātniskā monogrāfija. 1. sēj. Rīga: Burtene. / rec.: Baiba Rivža, Biruta Sloka, Dainis Zelmenis, Inna Stecenko. 464 lpp., 2015.

6.

Praude V., Šalkovska J. Integrēta mārketinga komunikācija. Zinātniskā monogrāfija. 2. sēj. Rīga: Burtene. / rec.: Baiba Rivža, Biruta Sloka, Dainis Zelmenis, Inna Stecenko. 408 lpp., 2015.

Citi informācijas avoti

1.

European Journal of Marketing

2.

International Journal of Research in Marketing

3.

Journal of Marketing

4.

Journal Marketing - Elsevier