Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Doktorantu 2.seminārs: teorētiskās daļas apspriešana

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SBUEK_227
Zinātnes nozare
-
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Vadībzinātne
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Apspriest teorētisko daļu disertācijas tēmai.

Priekšzināšanas

Disertācijas tēmas pieteikums.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Doktoranti spēj parādīt, ka izprot promocijas darba metodoloģiju, pārzina zinātnisko literatūru un pētniecības metodes atbilstoši izvēlētajai promocijas darba tēmai.

Prasmes

1.Doktoranti spēj patstāvīgi analizēt un apkopot nepieciešamo zinātnisko literatūru, izvēlēties atbilstošas pētniecības metodes.

Kompetences

1.Doktoranti spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi izveidot pētījuma metodoloģiju, noteikt pētījuma metodes.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Izanalizēt zinātnisko literatūru atbilstoši izvēlētajai disertācijas tēmai.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Literatūras un metožu analīze, diskusija.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās metodoloģijas un pētniecisko metožu precizēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās metodoloģijas un pētniecisko metožu precizēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās literatūras paplašināta analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās literatūras paplašināta analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
16 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās metodoloģijas un pētniecisko metožu precizēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Zinātniskās literatūras paplašināta analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Promocijas darba teorētiskās nodaļas apspriešana.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Zinātniskā literatūra un avoti atbilstoši promocijas darba tematam.

2.

Taking stock: research on teaching and learning in higher education / edited by Julia Christensen Hughes and Joy Mighty. - Kingston, Ont.Ithaca: School of Policy Studies, Queen's University, McGill-Queen's University Press, ©2010. - xiii, 277p.

Papildu literatūra

1.

Stradiņš, Jānis, Zinātnes un augstskolu sākotne Latvijā/ Latvijas Zinātņu akadēmija, LU Latvijas vēstures institūts. - Rīga, Latvijas vēstures institūta apgāds, 2009 - 639 lpp.

2.

Vedins, Ivans, Mācīšanas māksla - Rīga, Avots, 2011 - 359 lpp.

Citi informācijas avoti

1.

International Journal of Teaching and Learning in Higher Education. Available from: http://www.isetl.org/ijtlhe/