Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Digitālās komunikācijas satura formāti un stratēģijas

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
KF_067
Zinātnes nozare
Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Komunikācijas zinātne
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar digitālās komunikācijas satura formātiem un stratēģijām.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Pēc studiju kursu apguves students spēs pārzināt un pielietot galvenos digitālās komunikācijas satura formātus un stratēģijas, to lomu efektīvas komunikācijas nodrošināšanā. Studenti zinās mediju darbības principus un saskarsmes veidus atšķirīgās mediju platformās.

Prasmes

1.Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās komunikācijas prasmes digitālā vidē, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.

Kompetences

1.Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Semināra darbs un eksāmens

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Semināru uzdevumu sekmīga izpildīšana ir priekšnoteikums kursa nokārtošanai
2.

Pārbaudījums

-
-
Gala atzīmi (10 baļļu sistēmā) veidos vērtējumi par: 1. līdzdalība lekcijās un semināros (apmeklējums): 5% 2. aktivitāte lekcijās un semināros: 5% 3. semināra uzdevumi: 60% 4. eksāmens (tests): 30%

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālās komunikācijas satura mērķi (Zīmola veidošana, atpazīstamības radīšana, reklāmguvumu veicināšana, klientu pieredzes veidošana, klientu apkalpošanas nodrošināšana, riska pārvaldība, izklaides nodrošināšana, patērētāju izglītošana)
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Satura stratēģijas izstrāde ([1] Teksta saturs: emuāru raksti, baltās grāmatas, gadījumu izpēte.[2] Grafiskais saturs: infografikas, gifi utt. [3] Audio saturs: aplādes. [4] Video saturs: apmācības, tīmekļa semināri, klientA atsauksmes utt.)
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Satura stratēģijas izstrāde
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas e-pasta komunikācijā (Atlaides un piedāvājumi, emuāra ziņu apkopojumi, dzimšanas dienas vai jubilejas ziņojumi, aptaujas, ekskluzīvs saturs, ikdienas vai iknedēļas informatīvie izdevumi, personalizēti ieteikumi).
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas: e-pasta komunikācija (Segmentējiet mērķauditorijas, izvēlieties saistošu, īsu temata rindiņu, iekļaujiet tiešu aicinājumu uz darbību).
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Sociālo mediju kampaņas (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn)
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Sociālo mediju komūnas veidošana (Pērciet sociālo mediju reklāmas, ieguldiet video, izmantojiet Facebook Messenger)
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Digitālās reklāmas stratēģijas (Banneru reklāmas, Vietējā reklāma, Reklāma sociālajos medijos, Influenceru reklāma, Google AdWords kampaņas)
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Dabiskā meklēšana un apmaksātā meklēšana ([1] Apmaksāta atsauce jeb SEA, reklamēšana meklētājprogrammās, [2] dabiskā atsauce jeb SEO, meklētājprogrammu optimizācija). Dabiskā sasniedzamība un apmaksātā sasniedzamība ([1] Sociālo saziņas līdzekļu optimizācija (SMO), [2] Sociālo mediju reklamēšana (SMA)).
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kursa projekts: digitālās komunikācijas kampaņas satura izstrāde.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Rodriguez M. (2020). Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story

2.

Rowles D. (2017). Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement

Papildu literatūra

1.

Communication Strategy A Complete Guide. (2021)

2.

Kingsnorth S. (2019). Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing

3.

Smith PR., Zook Ze. (2019). Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

4.

Brunson R. (2019). Traffic Secrets: The Underground Playbook for Filling Your Websites and Funnels with Your Dream Customers