Digitālās komunikācijas satura formāti un stratēģijas
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc studiju kursu apguves students spēs pārzināt un pielietot galvenos digitālās komunikācijas satura formātus un stratēģijas, to lomu efektīvas komunikācijas nodrošināšanā. Studenti zinās mediju darbības principus un saskarsmes veidus atšķirīgās mediju platformās.
Prasmes
1.Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās komunikācijas prasmes digitālā vidē, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.
Kompetences
1.Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Semināra darbs un eksāmens
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Semināru uzdevumu sekmīga izpildīšana ir priekšnoteikums kursa nokārtošanai
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Gala atzīmi (10 baļļu sistēmā) veidos vērtējumi par:
1. līdzdalība lekcijās un semināros (apmeklējums): 5%
2. aktivitāte lekcijās un semināros: 5%
3. semināra uzdevumi: 60%
4. eksāmens (tests): 30%
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālās komunikācijas satura mērķi (Zīmola veidošana, atpazīstamības radīšana, reklāmguvumu veicināšana, klientu pieredzes veidošana, klientu apkalpošanas nodrošināšana, riska pārvaldība, izklaides nodrošināšana, patērētāju izglītošana)
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura stratēģijas izstrāde ([1] Teksta saturs: emuāru raksti, baltās grāmatas, gadījumu izpēte.[2] Grafiskais saturs: infografikas, gifi utt. [3] Audio saturs: aplādes. [4] Video saturs: apmācības, tīmekļa semināri, klientA atsauksmes utt.)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura stratēģijas izstrāde
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas e-pasta komunikācijā (Atlaides un piedāvājumi, emuāra ziņu apkopojumi, dzimšanas dienas vai jubilejas ziņojumi, aptaujas, ekskluzīvs saturs, ikdienas vai iknedēļas informatīvie izdevumi, personalizēti ieteikumi).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas: e-pasta komunikācija (Segmentējiet mērķauditorijas, izvēlieties saistošu, īsu temata rindiņu, iekļaujiet tiešu aicinājumu uz darbību).
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociālo mediju kampaņas (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn)
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociālo mediju komūnas veidošana (Pērciet sociālo mediju reklāmas, ieguldiet video, izmantojiet Facebook Messenger)
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālās reklāmas stratēģijas (Banneru reklāmas, Vietējā reklāma, Reklāma sociālajos medijos, Influenceru reklāma, Google AdWords kampaņas)
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dabiskā meklēšana un apmaksātā meklēšana ([1] Apmaksāta atsauce jeb SEA, reklamēšana meklētājprogrammās, [2] dabiskā atsauce jeb SEO, meklētājprogrammu optimizācija).
Dabiskā sasniedzamība un apmaksātā sasniedzamība ([1] Sociālo saziņas līdzekļu optimizācija (SMO), [2] Sociālo mediju reklamēšana (SMA)).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kursa projekts: digitālās komunikācijas kampaņas satura izstrāde.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Rowles D. (2017). Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement
Papildu literatūra
Smith PR., Zook Ze. (2019). Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies