Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Vingrošanas veidi sporta un veselības stundā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_483
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Pedagoģija
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Sniegt studentiem nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetences par vingrošanas metodoloģiju sporta un veselības stundā; strukturēt vingrošanas elementu pielietojumu noteiktās sporta un veselības stundas daļās; apgūt vingrošanas elementu didaktiku (mācīt kā mācīt), ievērojot skolas audzēkņu vecumposmus. Spēt vērtēt izglītojamā sniegumu un izaugsmi saskaņā ar skaidri definētiem vērtēšanas kritērijiem un atbilstoši individuāli sasniedzamajiem mācību rezultātiem.

Priekšzināšanas

Vingrošanas pamati un terminoloģija; mācīšana un mācīšanās sportā; cilvēka funkcionēšana 1. un 2. daļas; veselības pedagoģija; pedagoga profesionālās prasmes; speciālā pedagoģija sporta un veselības stundā; saskarsmes psiholoģija un komunikācija; digitālkā pratība.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Sistematizēt vingrojumus/vingrinājumus ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada - sagatavotāja daļā.

2.Sistematizēt stāju veidojošus vingrojumus/vingrinājumus ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja/nobeiguma daļās.

3.Klasificēt rāpšanas veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).

4.Klasificēt stāju veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).

5.Klasificēt pārvēlienu, kūleņu, pārmetienu veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).

6.Klasificēt palēcienu, lēcienu un skriešanas veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot)

7.Klasificēt šķēršļu joslu ar vingrošanas elementiem un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).

Prasmes

1.Izstrādāt vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.

2.Izstrādāt stāju veidojošu vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.

3.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai pārvēlienus, kūleņus, pārmetienus sporta un veselības stundas galvenā daļā.

4.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai palēcienus, lēcienus un skriešanas veidus sporta un veselības stundas galvenā daļā.

5.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai šķēršļu joslu ar vingrošanas elemntiem sporta un veselības stundas galvenā daļā.

Kompetences

1.Studiju kursa mācīšanas procesā students apgūst zināšanas un prasmes respektēt skolēnus ar dažādām spējām un atšķirīgām izglītības vajadzībām nepieciešamību pēc diferencēta mācību procesa. Spēj veidot skolēncentrētu, iekļaujošu, intelektuāli rosinošu un emocionāli drošu mācību vidi, ņemot vērā izglītojamo iepriekšējo pieredzi un individuālās mācīšanās vajadzības.

Vērtēšana

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Konspekts

-
10 balles

Izstrādāt vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.

2.

Konspekts.

-
10 balles

Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai palēcienus, lēcienus un skriešanas veidus sporta un veselības stundas galvenā daļā.

3.

Konspekts.

-
10 balles

Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai šķēršļu joslu ar vingrošanas elemntiem sporta un veselības stundas galvenā daļā.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
36 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Vingrošanas zāle
2

Tēmas

Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts

Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu.

Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts

Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
18 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Vingrošana skolā: mācību līdzeklis LSPA studentiem, fiziskās audzināšanas skolotājiem un skolēniem / pēc angļu valodā esošiem materiāliem sagatavojis profesors U. Švinks. Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija, 1993. (akceptējams izdevums)

Papildu literatūra

1.

Izglītojoša vingrošana bērniem / Tina J. Hall, Shirley Ann Holt / Hale.

2.

Lärobok i gymnastik. Der schwedischen Gymnastik / von L.M. Törngren ; autorisierte Übersetzung von Gg.A. Schairer.