Vingrošanas veidi sporta un veselības stundā
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetences par vingrošanas metodoloģiju sporta un veselības stundā; strukturēt vingrošanas elementu pielietojumu noteiktās sporta un veselības stundas daļās; apgūt vingrošanas elementu didaktiku (mācīt kā mācīt), ievērojot skolas audzēkņu vecumposmus. Spēt vērtēt izglītojamā sniegumu un izaugsmi saskaņā ar skaidri definētiem vērtēšanas kritērijiem un atbilstoši individuāli sasniedzamajiem mācību rezultātiem.
Priekšzināšanas
Vingrošanas pamati un terminoloģija; mācīšana un mācīšanās sportā; cilvēka funkcionēšana 1. un 2. daļas; veselības pedagoģija; pedagoga profesionālās prasmes; speciālā pedagoģija sporta un veselības stundā; saskarsmes psiholoģija un komunikācija; digitālkā pratība.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Sistematizēt vingrojumus/vingrinājumus ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada - sagatavotāja daļā.
2.Sistematizēt stāju veidojošus vingrojumus/vingrinājumus ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja/nobeiguma daļās.
3.Klasificēt rāpšanas veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).
4.Klasificēt stāju veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).
5.Klasificēt pārvēlienu, kūleņu, pārmetienu veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).
6.Klasificēt palēcienu, lēcienu un skriešanas veidus un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot)
7.Klasificēt šķēršļu joslu ar vingrošanas elementiem un mācīšanas metodoloģiju saistoši sporta un veselības stundas uzdevumiem (mācīt, turpināt mācīt, atkārtot, pilnveidot).
Prasmes
1.Izstrādāt vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.
2.Izstrādāt stāju veidojošu vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām.
3.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai pārvēlienus, kūleņus, pārmetienus sporta un veselības stundas galvenā daļā.
4.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai palēcienus, lēcienus un skriešanas veidus sporta un veselības stundas galvenā daļā.
5.Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai šķēršļu joslu ar vingrošanas elemntiem sporta un veselības stundas galvenā daļā.
Kompetences
1.Studiju kursa mācīšanas procesā students apgūst zināšanas un prasmes respektēt skolēnus ar dažādām spējām un atšķirīgām izglītības vajadzībām nepieciešamību pēc diferencēta mācību procesa. Spēj veidot skolēncentrētu, iekļaujošu, intelektuāli rosinošu un emocionāli drošu mācību vidi, ņemot vērā izglītojamo iepriekšējo pieredzi un individuālās mācīšanās vajadzības.
Vērtēšana
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Konspekts |
-
|
10 balles
|
|
Izstrādāt vingrojumu/vingrinājumu kopumu ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas ievada-sagatavotājas daļai sākumskolas/pamatskolas/vidusskolas vecuma grupām. |
||
|
2.
Konspekts. |
-
|
10 balles
|
|
Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai palēcienus, lēcienus un skriešanas veidus sporta un veselības stundas galvenā daļā. |
||
|
3.
Konspekts. |
-
|
10 balles
|
|
Izstrādāt konspektu un vadīt , iekļaujot didaktikas pamatprincipus, noteiktai vecuma grupai šķēršļu joslu ar vingrošanas elemntiem sporta un veselības stundas galvenā daļā. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - pārvēlieni, kūleņi, pārmetieni. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vingrošanas elementu -palēcieni, lēcieni, skrējiena veidi - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - palēcieni, lēcieni, skriešanas veidi. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā sākumskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus bez priekšmeta sākumskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā pamatskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu pamatskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Vingrošanas zāle
|
2
|
Tēmas
|
Vispārattīstošie vingrojumi/vingrinājumi ar/bez priekšmeta sporta un veselības stundas saturā vidusskolā.
Apraksts
Izstrādāt un vadīt vispārattīstošos vingrojumus/vingrinājumus ar priekšmetu vidusskolas sporta un veselības stundas ievada-sagatavotāja daļā; izmantot starpdisciplinārāru un bērncentrēta mācību procesa īstenošanu. |
|
Vingrošanas elementu -šķēršļu joslas ar vingrošanas elementiem - didaktikas metodes sporta un veselības stundu saturā.
Apraksts
Mācību priekšmeta/moduļa programmas ietvaros apgūt un realizēt prasmes mācīt vingrošanas elementus - Škēršļu joslas ar vingrošanas elementiem. |
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Vingrošana skolā: mācību līdzeklis LSPA studentiem, fiziskās audzināšanas skolotājiem un skolēniem / pēc angļu valodā esošiem materiāliem sagatavojis profesors U. Švinks. Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija, 1993. (akceptējams izdevums)
Papildu literatūra
Lärobok i gymnastik. Der schwedischen Gymnastik / von L.M. Törngren ; autorisierte Übersetzung von Gg.A. Schairer.