Konceptuālie prakses modeļi
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rk@rsu.lv, +371 20271291
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā students iegūst pamatzināšanas nosaukt un aprakstīt konceptuālos prakses modeļus ergoterapijā, secīgi sakārtot to struktūru, definēt pamatfenomenus katrā prakses modelī, aprakstīt terapeitisko pielietojumu un praktisko lietderību.
Prasmes
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā students pratīs pielietot dažādus situācijai atbilstošus konceptuālos prakses modeļus praktiski informācijas iegūšanai, analizēt iegūto informāciju un sastādīt terapijas plānu un uzsākt tā realizāciju, izvērtēt rezultātus.
Kompetences
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs praktiski izmantot iegūtās pamatzināšanas un pamatprasmes par konceptuālajiem prakses modeļiem un ar tiem saistītajiem fenomeniem, sniedzot ergoterapijas pakalpojumus praksē.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Individuālais darbs – gatavošanās pārbaudes darbiem, novērtēšanas prasmju apgūšana, izmantojot noteiktus mērījumus, prezentāciju gatavošana semināriem, dalība grupas darbā.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
• aktīva un rezultatīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās; mutisko atbilžu kvalitāte; laikus iesniegti, kvalitatīvi izpildīti rakstiskie mājas darbi un to prezentācijas;
• aktīva dalība semināros;
• sekmīgi veikti testi;
• kursa beigās – eksāmens.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorija par: Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
3
|
Tēmas
|
Cilvēka nodarbes modelis. Nodarbes veicināšana – Kanādas nodarbes veikšanas modelis. Uz personu vērsta prakse. “Flow” teorija, tās praktiskais pielietojums ergoterapijas praksē. Motorās kontroles prakses modelis. Izziņas – uztveres prakses modelis. Sensorās integrācijas teorija. Grupu darba prakses modelis. Biomehāniskais prakses modelis. Persona – vide – nodarbe modelis. Kawa prakses modelis. Terapeitisko attiecību prakses modelis. Kanādas nodarbes veikšanas procesa modelis.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Scaffa, M.E. 2018. Group Process and Group intervention. Chapter 38. In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Taylor, R.R. 2018. Therapeutic Relationship and Client Collaboration: Applying the Intentional Relationship Model. Chapter 37. In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Forsyth, K, Taylor, R.R, Kramer, J.M, Prior, S, Ritchie, L, Melton, J. 2018. Model of Human Occupation. Chapter 42. In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Brown, C.E. 2018. Ecological Models in Occupational Therapy. Chapter43. In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Gillen, G., Nilsen, D.M. 2018. Motor Function and Occupational Performance. Chapter 57. In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Toglia, J.P., Golisz, K.M, Goverover, Y. 2018. Cognition, Perception, and Occupational Performance. Chapter 58.In: Willard & Spackman’s Occupational Therapy, 13th edition. Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins
Taylor, R. R. 2017. Kielhofner’s Model of Human Occupation: Theory and Application (Fifth edition). Philadelphia, PA: Lippincott Williams & Wilkins.
Lin, T. T., & Fisher, G. 2020. Applying the Model of Human Occupation During the Pandemic Stay-atHome Order. The Open Journal of Occupational Therapy, 8(4), 1-7.
Buck, C, Martindale, B, Braden, H.J. 2019. Goniometry Apps: Do They Measure Up? Exploring the Accuracy of Mobile Device Apps. Gerontol & Geriatric stud.5(2)
Papildu literatūra
Fisher A. G. 1998. “Uniting Practise and theory in an occupational framework”, AJOT, 52(7):509-521. Tiešsaistē: http://ajot.aotapress.net/content/52/7/509.full.pdf
Iwama M. The Kawa model. Tulkojums latviešu valodā. Informācija par modeli tiešsaistē: http://kawamodel.com
Kielhofner, G. 2009. Conceptual Foundations of Occupational Therapy. 4th edition. Philadelphia, PA: F.A. Davis. (akceptējams izdevums)
Kanādas ergoterapeitu asociācija „Nodarbes veicināšana: ergoterapijas skatījums”, Ottawa, Ontario: CAOT Publications ACE, (1997). Tulkojums latviešu valodā. (akceptējams izdevums)
Helfrich C., Kielhofner G. 1993. “Volitional Narratives and the meaning of therapy, AJOT, 60(3):103-110. (akceptējams izdevums)
Tanner, L. R., Grinde, K., & McCormick, C. 2021. The Canadian Occupational Performance Measure: a Feasible Multidisciplinary Outcome Measure for Pediatric Telerehabilitation. International journal of telerehabilitation, 13(1), e6372.
Verkerk, G. J. Q., van der Molen-Meulmeester, L., & Alsem, M. W. 2021. How children and their parents value using the Canadian Occupational Performance Measure (COPM) with children themselves. Journal of pediatric rehabilitation medicine, 14(1), 7–17.
Bugajska K, Brooks R. 2021. Evaluating the use of the Model of Human Occupation Screening Tool in mental health services. British Journal of Occupational Therapy. 2021;84(9):591-600.
Citi informācijas avoti
Nesterova, Z. 2013. Uz klientu vērsta prakse ergoterapijā: ergoterapeitu un pakalpojumu saņēmēju viedoklis, Bakalaura darbs, RSU.
Cešeiko, R. 2014. Izpratne par garīguma konceptu ergoterapeita praksē. Bakalaura darbs, RSU.
Visocka, N. 2021. Plūdums ikdienas nodarbēs: sieviešu ar diagnosticētu un ārstētu vēzi pieredzes izpēte. Bakalaura darbs, RSU.