Dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Nodrošināt studentiem teorētisko un praktisko zināšanu,prasmju un kompetenču apguvi dažādu sporta veidu (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana) mācīšanā un pilnveidē sporta un veselības stundā, atbilstoši vispārizglītojošo skolu mācību saturam.
Priekšzināšanas
Svešvalodu zināšanas pietiekamā līmenī lai izprastu speciālo literatūru, angļu un tai skaitā latviešu valodā. Pamatzināšanas no Skolu sports-orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana. Apgūti studiju kursi: Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija,vecumposmu fizioloģija.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studējošais pārzina orientēšanās, tūrisms, nūjošana un skrituļslidošana sporta veidu teoriju, terminaloģiju ( t.sk. speciālos terminus latviešu un angļu valodā), un mācīšanas didaktiku, kā arī izprot mācību stratēģijas, metodes un vērtēšanas kritērijus,
Gala pārbaudījums. • Orientēšanās aktivitāte • Nūjošanas āra aktivitāte • Skrituļslidošanas āra aktivitāte • Tūrisma aktivitāte
Prasmes
1.Spēj lietot daudzveidīgas mācību metodes un līdzekļus, veidot atbalsošu un drošu mācību vidi, kā arī organizēt reālām dzīves situācijām pietuvinātu mācību procesu orientēšanās, tūrisma, nūjošanas un skrituļslidošanas skolu sports nodarbībās
Gala pārbaudījums. • Orientēšanās aktivitāte • Nūjošanas āra aktivitāte • Skrituļslidošanas āra aktivitāte • Tūrisma aktivitāte
2.Sagatavo uzskates un izdales materiālus (shēmas, kartes, vingrinājumus) orientēšanās, tūrisma, skrituļslidošanas un nūjošanas mācīšanai skolā.
Gala pārbaudījums. • Skrituļslidošanas āra aktivitāte • Tūrisma aktivitāte
Kompetences
1.Iegūtās zināšanas un prasmes pielieto orientēšanās, nūjošanas, skrituļslidošanas un tūrisma mācīšanai un pilnveidošanai, plānojot starpdisciplināru un individualizētu mācību procesu.
Gala pārbaudījums. • Orientēšanās aktivitāte • Nūjošanas āra aktivitāte • Skrituļslidošanas āra aktivitāte • Tūrisma aktivitāte
2.Analizē un izvērtē pielietotos pedagoģiskos līdzekļus, metodes un paņēmienus atbilstību audzēkņu spējām un izglītības mērķiem. Orientējas speciālajā terminaloģijā, prot atrast jaunāko literatūru un informāciju.
Gala pārbaudījums. • Orientēšanās aktivitāte • Nūjošanas āra aktivitāte • Skrituļslidošanas āra aktivitāte
3.Moderno tehnoloģiju izmantošana mācību un treniņu procesa laikā, sava un audzēkņu snieguma izvērtēšanai
Gala pārbaudījums. • Orientēšanās aktivitāte • Tūrisma aktivitāte
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Orientēšanās aktivitāte |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm. Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus: 1. Plāno āra aktivitāti ar orientēšanās pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces. 2. Izstrādā metodiskos materiālus orientēšanās mācīšanai skolā 3. Gatavošanās orientēšanās teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem. |
||
|
2.
Nūjošanas āra aktivitāte |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm. Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus: 1.Plāno āra aktivitāti ar nūjošanas pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces. 2. Nūjošanas laboratorijas darba izstrāde – individuālo prasmju, tehnikas novērtēšana, izstrādājot sev atbilstošas tehnikas pilnveides metodiku (vingrinājumi, dozējums). 3. Gatavošanās nūjošanas teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem. |
||
|
3.
Skrituļslidošanas āra aktivitāte |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm. Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus: 1.Plāno āra aktivitāti ar skrituļslidošanas pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces. 2. Skrituļslido;sanas laboratorijas darba izstrāde – individuālo prasmju, tehnikas novērtēšana, izstrādājot sev atbilstošas tehnikas pilnveides metodiku (vingrinājumi, dozējums). 3. Gatavošanās skrituļslidošanas teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem. |
||
|
4.
Tūrisma aktivitāte |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm. Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus: 1. Plāno āra aktivitāti ar tūrisma pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces. 2. Izstrādā metodiskos materiālus tūrisma mācīšanai skolā 3. Gatavošanās tūrisma teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem. |
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Gala pārbaudījums. |
20,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Tests par dažādu sporta veidu (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana) tehnisko prasmjun mācīšanu un pilnveidi, nodarbību organizēšanu, drošību, snieguma vērtēšanu sporta un veselības stundā, atbilstoši vispārizglītojošo skolu mācību saturam. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Ievads dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļslidošana)
Apraksts
Studiju kursa vērtēšana. Drošības aspekti āra un piedzīvojuma aktivitātēs. |
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta spēļu zāle
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Sporta zāle
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts
Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts
Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Ievads dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļslidošana)
Apraksts
Studiju kursa vērtēšana. Drošības aspekti āra un piedzīvojuma aktivitātēs. |
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Konsultācija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts
Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem. |
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts
Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem. |
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
3
|
Tēmas
|
Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts
Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām. |
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Orienteering : skills - techniques - training. Carol McNeill, 2022Piemērots angļu valodas plūsmai
Kāpšanas prasmes skolā : metodiskais līdzeklis mācību priekšmetam "Sports un veselība" / Inga Liepiņa, Linda Gruzīte, Normunds Reinbergs, Inta Dombrovska, Gundega Meļķe. Latvijas Alpīnistu savienība, 2024
Papildu literatūra
Liepiņa I. Maģistra darbs. Sporta tūrisma tehnikas pamatu apguve. Rīga: LSPA, 2004., 78 lpp.
Larss E. Orienteering technic from start to finish – SOF. 1994.-38 lppPiemērots angļu valodas plūsmai
Orientēšanās bērniem un jauniešiem/ Svenska Orientierinsgs forbundet. Rīga: 1997.-144 lpp.
Sauters, U. Skrituļslidošana. 88.lpp. 1999.
Liepiņa, I. , Vilka, S. Kāpšanas sports, teorija un prakse. Apgāds Jumava. 173.lpp, 2019.
Miller L. Advanced In-Line Skating. International Marine/Ragged Mountain Press. 144p. 2000Piemērots angļu valodas plūsmai
The Little Book of Roller Skating Hardcover. Moxi Roller Skates 144.p.2023Piemērots angļu valodas plūsmai
Westall, D., Walmsley, N. Forest School Adventure: Outdoor Skills and Play for Children. GMC Publications. 176 p.2018Piemērots angļu valodas plūsmai
Skola “2030”: Sports un veselība Pamatkursa programmas paraugs vispārējai vidējai izglītībai. 2021
Brūders A., Krauksta D. Tūrisms. Rīga: LSPA, 1998. 77 lpp (akceptējams izdevums)
Rohnke K.E., Rogers D. The Complete Ropes Course Manual, 2007. 428 pPiemērots angļu valodas plūsmai
Orientēšanās. Ligita Indriksone, Baiba Smila ; Latvijas Sporta pedagoģijas akad. Slēpošanas katedra, 2000-2002
Orientēšanās 2.d. [māc. līdz. LSPA stud.] Ligita Indriksone, Baiba Smila ; Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija. Slēpošanas katedra, 2002