Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_463
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Sporta treneris
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika (neklātiene)

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Nodrošināt studentiem teorētisko un praktisko zināšanu,prasmju un kompetenču apguvi dažādu sporta veidu (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana) mācīšanā un pilnveidē sporta un veselības stundā, atbilstoši vispārizglītojošo skolu mācību saturam.

Priekšzināšanas

Svešvalodu zināšanas pietiekamā līmenī lai izprastu speciālo literatūru, angļu un tai skaitā latviešu valodā. Pamatzināšanas no Skolu sports-orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana. Apgūti studiju kursi: Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija,vecumposmu fizioloģija.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studējošais pārzina orientēšanās, tūrisms, nūjošana un skrituļslidošana sporta veidu teoriju, terminaloģiju ( t.sk. speciālos terminus latviešu un angļu valodā), un mācīšanas didaktiku, kā arī izprot mācību stratēģijas, metodes un vērtēšanas kritērijus,

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Orientēšanās aktivitāte Nūjošanas āra aktivitāte Skrituļslidošanas āra aktivitāte Tūrisma aktivitāte

Prasmes

1.Spēj lietot daudzveidīgas mācību metodes un līdzekļus, veidot atbalsošu un drošu mācību vidi, kā arī organizēt reālām dzīves situācijām pietuvinātu mācību procesu orientēšanās, tūrisma, nūjošanas un skrituļslidošanas skolu sports nodarbībās

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Orientēšanās aktivitāte Nūjošanas āra aktivitāte Skrituļslidošanas āra aktivitāte Tūrisma aktivitāte

2.Sagatavo uzskates un izdales materiālus (shēmas, kartes, vingrinājumus) orientēšanās, tūrisma, skrituļslidošanas un nūjošanas mācīšanai skolā.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Skrituļslidošanas āra aktivitāte Tūrisma aktivitāte

Kompetences

1.Iegūtās zināšanas un prasmes pielieto orientēšanās, nūjošanas, skrituļslidošanas un tūrisma mācīšanai un pilnveidošanai, plānojot starpdisciplināru un individualizētu mācību procesu.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Orientēšanās aktivitāte Nūjošanas āra aktivitāte Skrituļslidošanas āra aktivitāte Tūrisma aktivitāte

2.Analizē un izvērtē pielietotos pedagoģiskos līdzekļus, metodes un paņēmienus atbilstību audzēkņu spējām un izglītības mērķiem. Orientējas speciālajā terminaloģijā, prot atrast jaunāko literatūru un informāciju.

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Orientēšanās aktivitāte Nūjošanas āra aktivitāte Skrituļslidošanas āra aktivitāte

3.Moderno tehnoloģiju izmantošana mācību un treniņu procesa laikā, sava un audzēkņu snieguma izvērtēšanai

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Gala pārbaudījums. Orientēšanās aktivitāte Tūrisma aktivitāte

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Orientēšanās aktivitāte

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm.

Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus:

1. Plāno āra aktivitāti ar orientēšanās pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces.

2. Izstrādā metodiskos materiālus orientēšanās mācīšanai skolā

3. Gatavošanās orientēšanās teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem.

2.

Nūjošanas āra aktivitāte

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm.

Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus:

1.Plāno āra aktivitāti ar nūjošanas pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces.

2. Nūjošanas laboratorijas darba izstrāde – individuālo prasmju, tehnikas novērtēšana, izstrādājot sev atbilstošas tehnikas pilnveides metodiku (vingrinājumi, dozējums).

3. Gatavošanās nūjošanas teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem.

3.

Skrituļslidošanas āra aktivitāte

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm.

Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus:

1.Plāno āra aktivitāti ar skrituļslidošanas pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces.

2. Skrituļslido;sanas laboratorijas darba izstrāde – individuālo prasmju, tehnikas novērtēšana, izstrādājot sev atbilstošas tehnikas pilnveides metodiku (vingrinājumi, dozējums).

3. Gatavošanās skrituļslidošanas teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem.

4.

Tūrisma aktivitāte

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Sagatavot un novadīt pēc izlozes vienu no aktivitātēm.

Studiju laikā studējošie, izmantojot lekciju materiālu un daudzveidīgus citus informācijas avotus, veic patstāvīgus darbus:

1. Plāno āra aktivitāti ar tūrisma pamatiemaņām, tai skaitā izmantojot modernās tehnoloģijas – mobilās aplikācijas un, vai GPS reģistrēšanas ierīces.

2. Izstrādā metodiskos materiālus tūrisma mācīšanai skolā

3. Gatavošanās tūrisma teorētiskajam pārbaudījumam – testam un praktiskajām pārbaudījumam, atbilstoši mācībspēka norādījumiem.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Gala pārbaudījums.

20,00% no gala vērtējuma
10 balles

Tests par dažādu sporta veidu (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļošana) tehnisko prasmjun mācīšanu un pilnveidi, nodarbību organizēšanu, drošību, snieguma vērtēšanu sporta un veselības stundā, atbilstoši vispārizglītojošo skolu mācību saturam.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Ievads dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļslidošana)
Apraksts

Studiju kursa vērtēšana. Drošības aspekti āra un piedzīvojuma aktivitātēs.

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta spēļu zāle
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Sporta zāle
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts

Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts

Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
36 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens
NEPILNA LAIKA (NEKLĀTIENE)
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Ievads dažādi sporta veidi sporta un veselības stundā (orientēšanās, nūjošana, tūrisms, skrituļslidošana)
Apraksts

Studiju kursa vērtēšana. Drošības aspekti āra un piedzīvojuma aktivitātēs.

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Konsultācija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācīšanās stratēģiju, mācību metožu un paņēmienu izvēle dažādās pamatizglītības pakāpēs – saskaņā ar vecumposma īpatnībām, skolēnu sagatavotību, mācību uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Kustību rotaļas un spēles ar orientēšanās elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās pamatu mācību nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana Orientēšanās. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Orientēšanās, tūrisms, nūjošana, skrituļslidošana citu valstu skolās
Apraksts

Citu valstu pieredze, orientēšanās mācīšanas didaktika skolā

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar nūjošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Nūjošanas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Skrituļslidošas nodarbību praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Skrituļslidošanas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana vidusskolai. Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Skrituļslidošanas mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar skrituļslidošanas elementiem.

  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Tūrisma mācīšanas metodika skolā
Apraksts

Mācību stratēģiju, studiju metožu un paņēmienu izvēle dažādos pamatizglītības līmeņos – atbilstoši vecuma īpatnībām, skolēnu fiziskajai sagatavotībai, studiju uzdevumiem un studiju rezultātiem. Kustību spēles ar tūrisma elementiem.

  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
3

Tēmas

Tūrisma tehnikas pamatu nodarbības praktiska sagatavošana un vadīšana
Apraksts

Tūrisma tehnikas mācību stundas plāna izstrāde un praktiska vadīšana . Izvēlēto mācību metožu, mācību satura, vērtēšanas kritēriju, metodisko un uzskates materiālu un prezentācija par studējošā izlozētām tēmām.

Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
18 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Orienteering : skills - techniques - training. Carol McNeill, 2022Piemērots angļu valodas plūsmai

2.

The Complete Guide to Nordic Walking. Gill Stewart, 2025Piemērots angļu valodas plūsmai

3.

Kāpšanas prasmes skolā : metodiskais līdzeklis mācību priekšmetam "Sports un veselība" / Inga Liepiņa, Linda Gruzīte, Normunds Reinbergs, Inta Dombrovska, Gundega Meļķe. Latvijas Alpīnistu savienība, 2024

4.

In-Line Skating. Marilyn E. Smith. 2012 (akceptējams izdevums)Piemērots angļu valodas plūsmai

5.

Orientēšanās skolā. Lekciju materiāli - estudijas.rsu

Papildu literatūra

1.

Drošības un veselības jautājumu integrācija mācību procesā. 2017

2.

Liepiņa I. Maģistra darbs. Sporta tūrisma tehnikas pamatu apguve. Rīga: LSPA, 2004., 78 lpp.

3.

Larss E. Orienteering technic from start to finish – SOF. 1994.-38 lppPiemērots angļu valodas plūsmai

4.

Orientēšanās bērniem un jauniešiem/ Svenska Orientierinsgs forbundet. Rīga: 1997.-144 lpp.

5.

Sauters, U. Skrituļslidošana. 88.lpp. 1999.

6.

Liepiņa, I. , Vilka, S. Kāpšanas sports, teorija un prakse. Apgāds Jumava. 173.lpp, 2019.

7.

Miller L. Advanced In-Line Skating. International Marine/Ragged Mountain Press. 144p. 2000Piemērots angļu valodas plūsmai

8.

The Little Book of Roller Skating Hardcover. Moxi Roller Skates 144.p.2023Piemērots angļu valodas plūsmai

9.

Westall, D., Walmsley, N. Forest School Adventure: Outdoor Skills and Play for Children. GMC Publications. 176 p.2018Piemērots angļu valodas plūsmai

10.

Skola “2030”: Sports un veselība Pamatkursa programmas paraugs vispārējai vidējai izglītībai. 2021

11.

Brūders A., Krauksta D. Tūrisms. Rīga: LSPA, 1998. 77 lpp (akceptējams izdevums)

12.

Rohnke K.E., Rogers D. The Complete Ropes Course Manual, 2007. 428 pPiemērots angļu valodas plūsmai

13.

Orientēšanās. Ligita Indriksone, Baiba Smila ; Latvijas Sporta pedagoģijas akad. Slēpošanas katedra, 2000-2002

14.

Orientēšanās 2.d. [māc. līdz. LSPA stud.] Ligita Indriksone, Baiba Smila ; Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija. Slēpošanas katedra, 2002

Citi informācijas avoti

1.

Aktīvais tūrisms : rokasgrāmata. 2011

2.

Latvijas Orientēšanās federācijas metodiskie materiāliPiemērots angļu valodas plūsmai

3.

Norvēģijas Orientēšanās federācija Aktivitetsbanken (Slēpošanas, Orientēšanās un Golfa un vingrošanas vingrinājumi). 2023.Piemērots angļu valodas plūsmai