Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Studentu medijs IV

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
KSK_272
Zinātnes nozare
Komunikācijas teorija; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Informācijas un komunikācijas zinātne
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Sabiedrisko attiecību studentiem kursa laikā ir uzdevums izpētīt un novērtēt Studentu medija "Skaļāk" lapas un sociālo tīklu kontu performanci, veikt studentu aptauju par lietošanas paradumiem un noskaidrot satura preferences, izpētīt citu mediju kampaņas; balstoties uz iegūtajiem datiem un zināšanām, izveidot sociālo tīklu kampaņu, lai piesaistītu jaunus lietotājus un paaugstinātu lietotāju sesiju kvalitāti.

Priekšzināšanas

Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē"

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Pēc kursa apguves studējošais pārzinās interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darba specifiku.

Prasmes

1.Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām.

Kompetences

1.Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Kursa laikā studenti patstāvīgi izstrādā plānu sabiedrisko attiecību pasākumam ar specifiskām vajadzībām.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Līdzdalība nodarbībās un mazie mājasdarbi (30%); Publikācija (70%).

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Progresa ziņojums I
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Datorklase
2

Tēmas

Progresa ziņojums II
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Progresa ziņojums III
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Gala ziņojums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
16 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Progresa ziņojums I
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Datorklase
2

Tēmas

Progresa ziņojums II
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Progresa ziņojums III
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Gala ziņojums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
16 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Social Media: A Critical Introduction. Christian Fuchs. 2014.

2.

The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference. Malcolm Gladwell. 2002.

3.

The Age of Surveillance Capitalism: The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power. Shoshana Zuvboff. 2019.

4.

Made to Stick. Chip Heath, Dan Heath. 2007.

Citi informācijas avoti

1.

Journalism, media, and technology trends and predictions 2021. Nic Newman. University of Oxford, Reuters Institute. 2021.

2.

The Top 15 Public Relations Insights of 2020. Olivia Kresic. 2021

3.

Digital News Report. Reuters Institute - Nic Newman with Richard Fletcher, Anne Schulz, Simge Andı, and Rasmus Kleis Nielsen. 2021.

4.

State of Mobile 2021. App Annie. 2021.

5.

Videolekciju sērija: Social media for journalists (Tamara Baluja, Toronto universitāte, CBC Canada producente)