Studentu medijs IV
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc kursa apguves studējošais pārzinās interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darba specifiku.
Prasmes
1.Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām.
Kompetences
1.Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Kursa laikā studenti patstāvīgi izstrādā plānu sabiedrisko attiecību pasākumam ar specifiskām vajadzībām.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Līdzdalība nodarbībās un mazie mājasdarbi (30%);
Publikācija (70%).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums I
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums II
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums III
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Gala ziņojums
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums I
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Datorklase
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums II
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Progresa ziņojums III
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Gala ziņojums
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Social Media: A Critical Introduction. Christian Fuchs. 2014.
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference. Malcolm Gladwell. 2002.
The Age of Surveillance Capitalism: The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power. Shoshana Zuvboff. 2019.
Made to Stick. Chip Heath, Dan Heath. 2007.
Citi informācijas avoti
Journalism, media, and technology trends and predictions 2021. Nic Newman. University of Oxford, Reuters Institute. 2021.
Digital News Report. Reuters Institute - Nic Newman with Richard Fletcher, Anne Schulz, Simge Andı, and Rasmus Kleis Nielsen. 2021.