Maģistra darba projekts (praktisks seminārs)
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, socdk@rsu.lv, +371 67061575
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Spēs izstrādāt efektīvākos problēmu veidus sociālā darba kontekstā.
Prasmes
1.Spēs prezentēt pētījumu rezultātus profesionālai auditorijai.
Kompetences
1.Spēs izprast sociālo pasauli saistībā ar dažādiem epistemoloģiskiem un ontoloģiskiem apsvērumiem sociālā pētījuma gaitā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Sagatavots individuāls rakstisks pētījuma projekts – 100%.
Prezentācija; skaidrība; teorētiskais ietvars (vismodernākais un analītiskais ietvars) un metodika (pētījumu stratēģija, empīriskais lauks, Visums un izlase, datu vākšanas un analīzes paņēmieni)
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība – 20% (diskusijas, prezentācijas utt.);
Pētījuma plāna projekta izstrāde – 10%;
Pētījuma plāna galīgās versijas izstrāde – 30%;
Galīgais novērtējums: Pētījuma plāna izklāsts un pamatojums – 40%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma dizains. Pētījums kā zināšanu procedūra: ietvars un procedūras
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma dizains. Pētījums kā zināšanu procedūra: ietvars un procedūras
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma dizains. Pētījums kā zināšanu procedūra: ietvars un procedūras
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma dizains. Pētījums kā zināšanu procedūra: ietvars un procedūras
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma ētika dažādos pētījumos. Ētikas dillemmas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma ētika dažādos pētījumos. Ētikas dillemmas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Metodoloģijas izvēles stratēģijas. Metodes un pētījuma plāna izstrāde
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Metodoloģijas izvēles stratēģijas. Metodes un pētījuma plāna izstrāde
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma projekta dizains
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Pētījuma projekta dizains
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskie pētījumi sociālā darba jomā; sociālā darba epistemoloģija;
Sociālais darbs un zināšanu teorijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskie pētījumi sociālā darba jomā; sociālā darba epistemoloģija;
Sociālais darbs un zināšanu teorijas
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskie pētījumi sociālā darba jomā; sociālā darba epistemoloģija;
Sociālais darbs un zināšanu teorijas
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātniskie pētījumi sociālā darba jomā; sociālā darba epistemoloģija;
Sociālais darbs un zināšanu teorijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Specifika un starpdisciplinaritāte; Problēmas hierarhisma reālisms un sociālie pētījumi un sociālais darbs
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Specifika un starpdisciplinaritāte; Problēmas hierarhisma reālisms un sociālie pētījumi un sociālais darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Specifika un starpdisciplinaritāte; Problēmas hierarhisma reālisms un sociālie pētījumi un sociālais darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Specifika un starpdisciplinaritāte; Problēmas hierarhisma reālisms un sociālie pētījumi un sociālais darbs
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadlīnijas pētījuma projekta sagatavošanai
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadlīnijas pētījuma projekta sagatavošanai
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra projekta plāna prezentācija:
1. Prezentācija un diskusija un īpašas vadlīnijas.
2. Kopīga diskusija, veicinot zināšanu nodošanu, un pētījuma projekta uzlabošana
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Maģistra projekta plāna prezentācija:
1. Prezentācija un diskusija un īpašas vadlīnijas.
2. Kopīga diskusija, veicinot zināšanu nodošanu, un pētījuma projekta uzlabošana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Novērtēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Novērtēšana
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
De Block, D., Vis, B. Addressing the Challenges in Using Qualitative Data in Qualitative Comparative Analysis. COMPASSS Working Paper 2017-88.
Brannen, J. 2005. Mixing methods: The entry of qualitative and quantitative approaches into the research process. International Journal of Social Research Methodology, 8(3): 173–184.
Reginald O. York. 2019. Social Work Research Methods Learning by Doing. University of North Carolina Wilmington, USA.