Projektu izstrāde
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskās iemaņas projektu vadīšanā, lai spētu izstrādāt un vadīt projektus.
Priekšzināšanas
Vidējās vispārējās izglītības zināšanas sociālo zinību jomā.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.1. Spēs izstrādāt projektu sporta vidē. 2. Jaunu ideju ģenerēšana un realizācija.
Prasmes
1.3. Sagatavot organizācijas projektus (priekšlikumus) par sporta darba uzlabošanu savā sporta veidā. 4. Definēt izaicinājumus, saskatīt iespējas un risinājumus atbilstoši izvirzītiem mērķiem mācību/treniņu procesā, balstoties uz datiem, prognozējot situācijas izmaiņas, tās risināt.
Kompetences
1.5. Spēja veikt datu apstrādi projektu izstrādē un priekšlikumu sagatavošanai par sporta darba uzlabošanu. 6. Spēja iegūt, analizēt un sagatavot informāciju izaicinājumu identificēšanai un inovatīviem risināšanai, pielietojot mūsdienīgas tehnoloģijas.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
1) Projekta definēšana.
2) Projekta termiņu plāna izstrāde.
3) Projekta atkarību matricas izstrāde.
4) Projekta personāla un līdzekļu plāna izstrāde.
5) Projekta finanšu tāmes izstrāde.
6) Projekta izstrāde un prezentācija.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 baļļu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm.
Vērtējumu ballēs studējošais saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē, un arī attieksmi un individuālo dinamiku.
Kopvērtējums ir summatīvs.
Studiju rezultātu vērtēšana:
Projekta definēšana;
Projekta atkarību matricas izstrāde;
Projekta termiņu plāna izstrāde;
Projekta personāla un līdzekļu plāna izstrāde;
Projekta finanšu tāmes izstrāde;
Projekta izstrāde un prezentācija;
Attieksme.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta finansēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammas „Microsoft project” izmantošana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta finansēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekts, tā būtība un raksturojums
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta definēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta definēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta organizācijas pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojums
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta finansēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta organizācijas pamatprincipi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammas „Microsoft project” izmantošana
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Baguley P. Project management. USA, 2003. (akceptējams izdevums)
Džounss R. Projektu vadības pamati. Lietišķās Informācijas Diensts SIA, Rīga, 2008. (akceptējams izdevums)
Kerzner H. Project Management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley Sons LTD, 2017.
Rusell L. Project management for trainers. Alexandria: ATD Press, 2015.
Spinner M. P. Project management principles and practices. USA, 1997. (akceptējams izdevums)
Uzulāns J. Projektu vadīšana mūsdienu apstākļos. Rīga, 2007. (akceptējams izdevums)
Ārvalstu studentiem/For international students:
Baguley P. Project management. USA, 2003. (akceptējams izdevums)
Kerzner H. Project Management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley Sons LTD, 2017.
Rusell L. Project management for trainers. Alexandria: ATD Press, 2015.
Spinner M. P. Project management principles and practices. USA, 1997. (akceptējams izdevums)
Papildu literatūra
Forands I. Personālvadība. Rīga, 2000.
Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. for exellence.
Geipele I., Tambovceva T. Projektu vadīšana. Valters un Rapa, Rīga, 2004. (akceptējams izdevums)
Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus. Biznesa augstskola „Turība”, Rīga, 2005. (akceptējams izdevums)
Lūiss Džeimss P. Projektu vadīšanas pamati. Rīga, 2001. (akceptējams izdevums)
Reiters V. Kailā patiesība par projektu menedžmentu. Rīga, Vaidelote, 2004. (akceptējams izdevums)
Zommers J. Datorizēta projektu vadīšana, programma Microsoft Project. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”, 2000. (akceptējams izdevums)
Hanss D.Litke., Ilonka Kunova. Projektu vadība. Rīga: Balta eko, 2003. (akceptējams izdevums)
Heller Robert. Managing For Excellence. England, Dorling Kindersley, 2001.
Russel D. Archibald. Managing High - tehnology programs and projects. New York: John Wiley Sons, 2003.
Ārvalstu studentiem/For international students:
Heller Robert. Managing For Excellence. England, Dorling Kindersley, 2001.
Russel D. Archibald. Managing High - tehnology programs and projects. New York: John Wiley Sons, 2003.