Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Sporta treniņa teorijas starpdisciplinārās attīstības tendences

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
DN_226
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Ārstniecība; Farmācija; Klīniskā farmācija; Psiholoģija; Sabiedrības veselība; Socioloģija; Vadībzinātne; Veselības vadība
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Doktorantūras nodaļa
Kontaktinformācija

Rīga, Dzirciema iela 16, dn@rsu.lv, +371 67409159

Par studiju kursu

Mērķis

Sniegt studējošajiem padziļinātu izpratni par jaunākajām sporta treniņu teorijas attīstības tendencēm starpdisciplinārā vidē, pamatjēdzieniem un to definēšanas izaicinājumiem, un par pētāmajā tematikā saistītajiem pētījumiem un izaicinājumiem sporta treniņu procesa kontekstā, veicinot gūto zināšanu praktisku izmantošanu, attīstot spēju analizēt un izvērtēt situācijas treniņu procesā sportā, kā arī efektīvi izmantot modernas tehnoloģijas.

Priekšzināšanas

Sporta pedagoģijas pamati, Sporta veidu didaktika, Sporta teorijas pamati, Sporta treniņu teorijas pamati bakalaura vai maģistra līmenī.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Demonstrēt zināšanas un izpratni par sporta treniņu teorijai raksturīgajām zinātniskajām teorijām, modeļiem un koncepcijām, kas veido pētījuma teorētisko pamatu

Prasmes

1.Kritiski izvērtēt jaunāko pasaules mēroga zinātnisko pētījumu rezultātus sporta treniņu teorijas pētniecības interešu jomā;

2.Analizēt un radoši savienot zinātniskos un radošos sasniegumus sporta treniņu teorijā, lai identificētu un risinātu pētnieciskās problēmas, kā arī veidotu secinājumus

Kompetences

1.Kritiski izvērtē sporta treniņu teorijas sasniegumus un kritiski izvērtē savu ieguldījumu šīs disciplīnas attīstībā

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
  1. Zinātnisko un radošo sasniegumu sporta treniņu teorijā analīze un sintēze (teorijas un pētījumu rezultāti).
  2. Jaunu pētniecisko problēmu identificēšana sporta treniņu teorijā un piedāvājums to risināšanai.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Kursa prasības

-
-

Attieksme pret studijām, attīstības dinamika, aktīva dalība grupu darbā (30%); studenta individuālais darbs (30%); teorētisko zināšanu un kompetenču demonstrēšana grupas projekta laikā (40%).

2.

Vērtēšanas kritēriji

-
-
  1. Zināšanas un prasme pamatot sporta zinātnē pielietotās teorijas un modeļus sporta treniņu  teorijā izmantotās metodes un paņēmienus. Prasme zinātniskā darba rezultātus sasaistīt ar zināšanām par sporta treniņu  vidi dažādām mērķa grupām
  2. Spēja analizēt un radoši sintezēt zinātniskus sasniegumus pētniecisko problēmu identificēšanai sporta treniņu teorijā. Spēja sasaistīt teorētiskās zināšanas ar praktisko problēmu risināšanu sporta treniņu teorijā.
  3. Kompetence izvērtēt zinātnisko sasniegumu saistību sporta treniņu teorijā ar praksi un piedāvāt jaunus risinājumus problēmsituācijās sporta treniņos.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Sporta treniņu teorijas starpdisciplinārā attīstība un to ietekmējošie faktori, nākotnes attīstības tendences un to ietekme uz sporta industriju un sabiedrību
Apraksts

Lekcijā doktoranti gūs padziļinātu izpratni par sporta treniņu teorijas vēsturisko attīstību un to ietekmējošiem faktoriem, sporta teorijas nākotnes attīstības tendencēm un to ietekmi uz sporta industriju un sabiedrību.

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kādi galvenie faktori ietekmē sporta treniņu teorijas attīstību?
  2. Kā sporta treniņu teorijas attīstība nākotnē ietekmēs sporta industriju un sabiedrību?

Literatūra:

  1. Bompa, T.O., Buzzichelli C., (2019). Periodization : theory and methodology of training (Sixth edition). Human Kinetics
  2. Martín-Rodríguez, A., Gostian-Ropotin, L. A., Beltrán-Velasco, A. I., Belando-Pedreño, N., Simón, J. A., López-Mora, C., Navarro-Jiménez, E., Tornero-Aguilera, J. F., & Clemente-Suárez, V. J. (2024). Sporting Mind: The Interplay of Physical Activity and Psychological Health. Sports (Basel, Switzerland)12(1), 37. https://doi.org/10.3390/sports12010037
  3. Sinicki, A., (2021). Functional Training and Beyond: Building the Ultimate Superfunctional Body and Mind. Mango
  4. Woods, C.T., McKeown, I., O’Sullivan, M. et al. (2020). Theory to Practice: Performance Preparation Models in Contemporary High-Level Sport Guided by an Ecological Dynamics Framework. Sports Med - Open 6, 36 https://doi.org/10.1186/s40798-020-00268-5
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Mūsdienu treniņu procesa teorētiskie modeļi sasniegumu sportā: sportistu fiziskās, psiholoģiskās, tehniskās un taktiskās sagatavotības analīze un pilnveides virzieni
Apraksts

Lekcijā doktoranti gūs izpratni par teorētiskajiem modeļiem, kas tiek izmantoti sasniegumu un veiktspējas sportā, treniņu metodoloģijas un sportistu fiziskās, psiholoģiskās, tehniskās un taktiskās sagatavotības analīzē un par to attīstības tendencēm.

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kāpēc sasniegumu un veiktspējas sportā analīzē dominē multidimensionālie modeļi?
  2. Kādi faktori sekmē un kādi faktori kavē inovācijas teorētiskajos modeļos treniņu metodoloģijas un sportistu fiziskās, psiholoģiskās, tehniskās un taktiskās sagatavotības analīzē?

Literatūra:

  1. Dukes, L., (Edit.) (2015).  Exercise Training: Types and Methods, Role in Disease Prevention and Health Benefits (Sports and Athletics Preparation, Performance, and Psychology). Nova Science Pub 
  2. Gonçalves, B., Bravo, J., & Folgado, H. (Eds.). (2022). Training Methods to Improve Sports Performance and Health. Basel, Switzerland: MDPI.
  3. Joyce D., Lewindon D. (Eds.) (2022). High-Performance Training for Sports, 2nd Edition. Human Kinetics
  4. Stone, M. H., Hornsby, W. G., Haff, G. G., Fry, A. C., Suarez, D. G., Liu, J., Gonzalez-Rave, J. M., & Pierce, K. C. (2021). Periodization and Block Periodization in Sports: Emphasis on Strength-Power Training-A Provocative and Challenging Narrative. Journal of strength and conditioning research35(8), 2351–2371. https://doi.org/10.1519/JSC.0000000000004050
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starpdisciplinārā pieeja sporta treniņu teorijā un tās integrācija sporta izglītības un treneru profesionālās darbības pētniecībā
Apraksts

Lekcijā tiks analizētas inovācijas neirozinātnē sporta treniņu procesā par kognitīvo funkciju un kustību prasmju attīstību, inovācijas biomehānikā un fizioloģijā par jaunākajām pieejām sportistu sagatavošanas analīzē kā priekšnoteikums sporta prakses kvalitātes pilnveidei, kā arī inovatīvu treniņu stratēģiju izstrādei un ieviešanai, nodrošinot ilgtspējīgu attīstību mūsdienu sporta sistēmā.

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kādas kognitīvās funkcijas ir visbūtiskākās veiksmīgai sportista snieguma attīstībai dažādos sporta veidos?
  2. Kā jaunākās tehnoloģijas fizioloģijā un biomehānikā var tikt integrētas treniņu procesā, lai pielāgotu sportistiem individuālu slodzi?
  3. Kā inovācijas sporta treniņu metodoloģijā var veicināt ilgtspējīgu sporta attīstību gan individuālā, gan sistēmiskā līmenī?
  4. Kādas inovatīvas pieejas treniņu procesā tuvākajā nākotnē kļūs par standartu augsta līmeņa sportistu sagatavošanā?

Literatūra:

  1. Carlstedt, R., (Edit.) (2019). Handbook of Sport Neuroscience and Psychophysiology. 1st Edition. Routledge
  2. Rydzik, Ł., Wąsacz, W., Ambroży, T., Javdaneh, N., Brydak, K., & Kopańska, M. (2023). The Use of Neurofeedback in Sports Training: Systematic Review. Brain sciences13(4), 660. https://doi.org/10.3390/brainsci13040660
  3. Piggott, B., Müller, S., Chivers, P., Cripps, A., & Hoyne, G. (2020). Interdisciplinary Sport Research Can Better Predict Competition Performance, Identify Individual Differences, and Quantify Task Representation. Frontiers in sports and active living2, 14. https://doi.org/10.3389/fspor.2020.00014
  4. Veliks, V., Talents, D., Fernate, A., Evelis, K., & Kolesovs, A. (2024). Neural activation patterns in open-skilled and closed-skilled athletes during motor response tasks: insights from ERP analysis. Frontiers in sports and active living6, 1476210. https://doi.org/10.3389/fspor.2024.1476210
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Digitālo tehnoloģiju un mākslīgā intelekta integrācija sporta treniņu teorijā: teorētiskie izaicinājumi, attīstības perspektīvas un pielietojums mūsdienu sporta praksē
Apraksts

Lekcijā tiks raksturota mākslīgā intelekta un datu analīzes izmantošana sporta treniņu procesa modelēšanā un snieguma prognozēšanā, simulāciju un interaktīvo mācību treniņu metožu integrācija sporta vidē, kā arī sensoru un viedierīču iekļaušana sportistu snieguma analīzē. Tiks izvērtētas tehnoloģiju un automatizētu datu apstrādes un sporta treneru kompetence tos pielietot treniņu procesa optimizācijā kā izaicinājums sporta treniņu teorijas turpmākajā attīstībā.  

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kādas ir galvenās priekšrocības, ko digitālās tehnoloģijas un mākslīgais intelekts sniedz sporta treniņu procesa plānošanā, monitoringā un pētniecībā?
  2. Kādi ir iespējamie ierobežojumi vai riski, integrējot mākslīgo intelektu sportatreniņu procesā? Kā tos varētu mazināt?
  3. Vai mākslīgais intelekts var aizstāt treneri noteiktos sporta treniņu procesa aspektos? Kāpēc jā vai nē?

Literatūra:

  1. Chen, J. (2024). The Application and Development of Artificial Intelligence and High Technology in Sports Event. Highlights in Business, Economics and Management, 30, 247–255. https://doi.org/10.54097/n7dhp396
  2. Chmait, N., & Westerbeek, H. (2021). Artificial Intelligence and Machine Learning in Sport Research: An Introduction for Non-data Scientists. Frontiers in Sports and Active Living, 3. Scopus. https://doi.org/10.3389/fspor.2021.682287
  3. Cust, E. E., Sweeting, A. J., Ball, K., & Robertson, S. (2019). Machine and deep learning for sportspecific movement recognition: A systematic review of model development and performance. Journal of Sports Sciences, 37(5), 568–600. https://doi.org/10.1080/02640414.2018.1521769
  4. David, S., Bačić, B., Richter, C., Mundt M., (2023). Editorial: Artificial intelligence to enhance biomechanical modelling. Front. Sports Act. Living 5:1188035. doi: 10.3389/fspor.2023.1188035
  5. International Journal of Artificial Intelligence in Education. Springer US. ISSN 15604292, 15604306
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ilgtspējīgas prakses teorētiskie un metodoloģiskie pamati sporta treniņu sistēmā: pieejas, principi un ieviešanas stratēģijas mūsdienu sporta izglītībā un sasniegumu izaugsmē
Apraksts

Lekcijā tiks analizēta ilgtspējība kā līdzsvars starp sportista fizisko slodzi, veselību, emocionālo labklājību un ilgtermiņa sportista attīstību biopsihosociālā skatījumā uz sportistu sagatavošanu treniņu procesā. Ilgtspējas principu integrācija sporta treniņu teorijā (adaptācija, līdzsvars, ilgtermiņa attīstība), slodzes periodizācija kā ilgtspējīgas prakses sastāvdaļa, datu analīze un monitorings treniņu procesa  ilgtspējas kontrolē.

Tiks apskatīti jautajumi:

  1. Kuri faktori rada sportistiem vislielākos izaicinājumus ilgtspējīgas sporta karjeras nodrošināšanā?
  2. Kādi treniņu principi veicina ilgtspējīgu sportista attīstību ilgtermiņā?
  3. Kā datu monitorings var palīdzēt sportistiem uzturēt ilgtspējīgu treniņu procesu?

Literatūra:

  1. Cerezo-Esteve, S., Inglés, E., Segui-Urbaneja, J., & Solanellas, F. (2022). The Environmental Impact of Major Sport Events (Giga, Mega and Major): A Systematic Review from 2000 to 2021. Sustainability14(20), 13581. https://doi.org/10.3390/su142013581
  2. Dingle, G., Mallen, Ch., (2020). Sport and Environmental Sustainability Research and Strategic Management. (1st Edition). Routledge
  3. McClean, Z. J., Pasanen, K., Lun, V., Charest, J., Herzog, W., Werthner, P., Black, A., Vleuten, R. V., Lacoste, E., & Jordan, M. J. (2024). A Biopsychosocial Model for Understanding Training Load, Fatigue, and Musculoskeletal Sport Injury in University Athletes: A Scoping Review. Journal of strength and conditioning research38(6), 1177–1188. https://doi.org/10.1519/JSC.0000000000004789
  4. Schliep, E., Schafer, T. & Hawkey, M. (2021). Distributed lag models to identify the cumulative effects of training and recovery in athletes using multivariate ordinal wellness data. Journal of Quantitative Analysis in Sports17(3), 241-254. https://doi.org/10.1515/jqas-2020-0051
  5. Schneider, S., Mücke, HG. (2024). Sport and climate change - how will climate change affect sport?. Ger J Exerc Sport Res 54, 12–20 https://doi.org/10.1007/s12662-021-00786-8
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ētisko dilemmu analīze un sociālās atbildības konceptuālā integrācija sporta treniņu teorijā: normatīvie izaicinājumi un profesionālās prakses attīstības virzieni
Apraksts

Lekcijā doktoranti gūs padziļinātu izpratni par ētikas un sociālās atbildības konceptuālo integrāciju sporta treniņu teorijā, pārvarot jaunus izaicinājumus profesionālajā praksē, kas saistīti ar dopinga problēmām, pārslodzi, dzimumu vienlīdzību, iekļaujošiem modeļiem sportā un tehnoloģiju izmantošanu.

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kādi ir ētiskie un drošības izaicinājumi, kas saistīti ar dopinga lietošanu, iekļaujošo modeļu īstenošanu un tehnoloģiju pielietošanu sportā?
  2. Kādus ētisko dilemmu risinājumus sniedz sporta treniņu teorija dažādās valstīs?
  3. Kā var novērtēt sociālās atbildības izpausmes sporta praksē?
  4. Kādi vērtību konflikti visbiežāk novērojami starp sportistu interesēm un rezultātu sasniegšanas spiedienu?

Literatūra:

  1. Agnew, D., Henderson, P., & Woods, C. (2017). Ethics, integrity and well-being in elite sport: A systematic review. The Sport Journal.
  2. McNamee, M. (Ed.). (2018). Sport, Ethics and Philosophy (1st ed.). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315100289
  3. Sport, Ethics and Philosophy.(Journal). https://www.tandfonline.com/journals/rsep20/about-this-journal#aims-and-scope Taylor& Francis
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Personalizēto un individualizēto treniņu pieeju praktiskās īstenošanas teorētiskie pamati un pielietojuma iespējas inovatīvā sporta vidē
Apraksts

Lekcijā doktoranti gūs padziļinātu izpratni par personalizētās un individualizētās treniņu pieejas teorētisko attīstību un tās pielietojuma iespējām mūsdienu inovatīvā sporta vidē, ņemot vērā sportistu dažādās bioloģiskās, psiholoģiskās un sociālās īpatnības, tiek skatīts, kā individualizācija treniņu procesā veicina veiktspējas uzlabošanos, traumu profilaksi un ilgtermiņa attīstību, sporta tehnoloģiju integrācijas radītās pārmaiņās sporta pedagoģijā un nepieciešamību pēc ilgtspējīgiem, uz sportistu vajadzībām orientētiem risinājumiem sporta treniņu procesā.

Tiks apskatīti jautājumi:

  1. Kādus faktorus jāņem vērā, izstrādājot personalizētu daudzgadu treniņu plānu?
  2. Kādi ētiski un praktiski izaicinājumi var rasties treniņu procesā, pielietojot individualizētus risinājumus komandas sportā?
  3. Kā digitālās tehnoloģijas var sekmēt individualizāciju treniņu procesā?

Literatūra:

  1. Eichberg, H. (2016). Questioning Play: What play can tell us about social life (1st ed.). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315545141
  2. Pickering, C., & Kiely, J. (2019). The Development of a Personalised Training Framework: Implementation of Emerging Technologies for Performance. Journal of Functional Morphology and Kinesiology, 4(2), 25. https://doi.org/10.3390/jfmk4020025
  3. Yu, H., & Mi, Y. (2023). Application Model for Innovative Sports Practice Teaching in Colleges Using Internet of Things and Artificial Intelligence. Electronics12(4), 874. https://doi.org/10.3390/electronics12040874
  4. Sullivan, M. O., Vaughan, J., Rumbold, J. L., & Davids, K. (2021). The Learning in Development Research Framework for sports organizations. Sport, Education and Society27(9), 1100–1114. https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1966618
  5. Ghanvatkar, S., Kankanhalli, A., & Rajan, V. (2019). User Models for Personalized Physical Activity Interventions: Scoping Review. JMIR mHealth and uHealth7(1), e11098. https://doi.org/10.2196/11098
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Jaunu pētniecisko problēmu identificēšana un risināšana sporta treniņu teorijā
Apraksts

Grupu projekta izstrāde jaunu pētniecisko problēmu identificēšanā un risināšanā sporta treniņu teorijā promocijas darba tēmas izpētes ietvaros.

Literatūra:

Visi iepriekš minētie literatūras avoti. Darbs zinātniskajās datu bāzēs, balstoties uz individuāli izvēlēto promocijas darba un referāta tēmu:

Pro Quest ,EBSCO host(SPORTDiscus with Full Text), Scopus , Web of Science , Science Direct , SAGE journals, PubMed

Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
16 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Ieskaite

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Bompa, T.O., Buzzichelli C., (2019). Periodization : theory and methodology of training (Sixth edition). Human KineticsPiemērots angļu valodas plūsmai

2.

Carlstedt, R., (Edit.) (2019). Handbook of Sport Neuroscience and Psychophysiology. 1st Edition. RoutledgePiemērots angļu valodas plūsmai

3.

Dingle, G., Mallen, Ch., (2020). Sport and Environmental Sustainability Research and Strategic Management. (1st Edition). RoutledgePiemērots angļu valodas plūsmai

4.

Dukes, L., (Edit.) (2015). Exercise Training: Types and Methods, Role in Disease Prevention and Health Benefits (Sports and Athletics Preparation, Performance, and Psychology). Nova Science PubPiemērots angļu valodas plūsmai

5.

Eichberg, H. (2016). Questioning Play: What play can tell us about social life (1st ed.). Routledge.Piemērots angļu valodas plūsmai

6.

Gonçalves, B., Bravo, J., & Folgado, H. (Eds.). (2022). Training Methods to Improve Sports Performance and Health. Basel, Switzerland: MDPI.Piemērots angļu valodas plūsmai

7.

Joyce D., Lewindon D. (Eds.) (2022). High-Performance Training for Sports, 2nd Edition. Human KineticsPiemērots angļu valodas plūsmai

8.

McNamee, M. (Ed.). (2018). Sport, Ethics and Philosophy (1st ed.). Routledge.Piemērots angļu valodas plūsmai

9.

Sinicki, A., (2021). Functional Training and Beyond: Building the Ultimate Superfunctional Body and Mind. MangoPiemērots angļu valodas plūsmai

Papildu literatūra

1.

David S, Bačić B, Richter C and Mundt M (2023) Editorial: Artificial intelligence to enhance biomechanical modelling. Front. Sports Act. Living 5:1188035. doi: 10.3389/fspor.2023.1188035Piemērots angļu valodas plūsmai

2.

Cerezo-Esteve, S., Inglés, E., Segui-Urbaneja, J., & Solanellas, F. (2022). The Environmental Impact of Major Sport Events (Giga, Mega and Major): A Systematic Review from 2000 to 2021. Sustainability, 14(20), 13581.Piemērots angļu valodas plūsmai

3.

Chen, J. (2024). The Application and Development of Artificial Intelligence and High Technology in Sports Event. Highlights in Business, Economics and Management, 30, 247–255.Piemērots angļu valodas plūsmai

4.

Chmait, N., & Westerbeek, H. (2021). Artificial Intelligence and Machine Learning in Sport Research: An Introduction for Non-data Scientists. Frontiers in Sports and Active Living, 3. Scopus.Piemērots angļu valodas plūsmai

5.

Cust, E. E., Sweeting, A. J., Ball, K., & Robertson, S. (2019). Machine and deep learning for sportspecific movement recognition: A systematic review of model development and performance. Journal of Sports Sciences, 37(5), 568–600.Piemērots angļu valodas plūsmai

6.

McClean, Z. J., Pasanen, K., Lun, V., Charest, J., Herzog, W., Werthner, P., Black, A., Vleuten, R. V., Lacoste, E., & Jordan, M. J. (2024). A Biopsychosocial Model for Understanding Training Load, Fatigue, and Musculoskeletal Sport Injury in University Athletes: A Scoping Review. Journal of strength and conditioning research, 38(6), 1177–1188.Piemērots angļu valodas plūsmai

7.

Martín-Rodríguez, A., Gostian-Ropotin, L. A., Beltrán-Velasco, A. I., Belando-Pedreño, N., Simón, J. A., López-Mora, C., Navarro-Jiménez, E., Tornero-Aguilera, J. F., & Clemente-Suárez, V. J. (2024). Sporting Mind: The Interplay of Physical Activity and Psychological Health. Sports (Basel, Switzerland), 12(1), 37.Piemērots angļu valodas plūsmai

8.

Panch, T., Szolovits, P., & Atun, R. (2018). Artificial intelligence, machine learning, and health systems. Journal of Global Health, 8(2), 020303.Piemērots angļu valodas plūsmai

9.

Piggott, B., Müller, S., Chivers, P., Cripps, A., & Hoyne, G. (2020). Interdisciplinary Sport Research Can Better Predict Competition Performance, Identify Individual Differences, and Quantify Task Representation. Frontiers in sports and active living, 2, 14.Piemērots angļu valodas plūsmai

10.

Rana, M., Chhabra, P., & Singh, S. (2020). Role of artificial intelligence in sports injury rehabilitation: A systematic review. Journal of Rehabilitation Research and Development, 57(4), 441-449.Piemērots angļu valodas plūsmai

11.

Rydzik, Ł., Wąsacz, W., Ambroży, T., Javdaneh, N., Brydak, K., & Kopańska, M. (2023). The Use of Neurofeedback in Sports Training: Systematic Review. Brain sciences, 13(4), 660.Piemērots angļu valodas plūsmai

12.

Schneider, S., Mücke, HG. (2024). Sport and climate change—how will climate change affect sport?. Ger J Exerc Sport Res 54, 12–20Piemērots angļu valodas plūsmai

13.

Stone, M. H., Hornsby, W. G., Haff, G. G., Fry, A. C., Suarez, D. G., Liu, J., Gonzalez-Rave, J. M., & Pierce, K. C. (2021). Periodization and Block Periodization in Sports: Emphasis on Strength-Power Training-A Provocative and Challenging Narrative. Journal of strength and conditioning research, 35(8), 2351–2371.Piemērots angļu valodas plūsmai

14.

Veliks, V., Talents, D., Fernate, A., Evelis, K., & Kolesovs, A. (2024). Neural activation patterns in open-skilled and closed-skilled athletes during motor response tasks: insights from ERP analysis. Frontiers in sports and active living, 6, 1476210.Piemērots angļu valodas plūsmai

15.

Woods, C.T., McKeown, I., O’Sullivan, M. et al. (2020). Theory to Practice: Performance Preparation Models in Contemporary High-Level Sport Guided by an Ecological Dynamics Framework. Sports Med - Open 6, 36Piemērots angļu valodas plūsmai

16.

Agnew, D., Henderson, P., & Woods, C. (2017). Ethics, integrity and well-being in elite sport: A systematic review. The Sport Journal.Piemērots angļu valodas plūsmai

17.

Ghanvatkar, S., Kankanhalli, A., & Rajan, V. (2019). User Models for Personalized Physical Activity Interventions: Scoping Review. JMIR mHealth and uHealth, 7(1), e11098.Piemērots angļu valodas plūsmai

18.

Yu, H., & Mi, Y. (2023). Application Model for Innovative Sports Practice Teaching in Colleges Using Internet of Things and Artificial Intelligence. Electronics, 12(4), 874.Piemērots angļu valodas plūsmai

19.

Pickering, C., & Kiely, J. (2019). The Development of a Personalised Training Framework: Implementation of Emerging Technologies for Performance. Journal of Functional Morphology and Kinesiology, 4(2), 25.Piemērots angļu valodas plūsmai

20.

Schliep, E., Schafer, T. & Hawkey, M. (2021). Distributed lag models to identify the cumulative effects of training and recovery in athletes using multivariate ordinal wellness data. Journal of Quantitative Analysis in Sports, 17(3), 241-254.Piemērots angļu valodas plūsmai

21.

Schneider, S., Mücke, HG. (2024). Sport and climate change - how will climate change affect sport?. Ger J Exerc Sport Res 54, 12–20Piemērots angļu valodas plūsmai

22.

Sullivan, M. O., Vaughan, J., Rumbold, J. L., & Davids, K. (2021). The Learning in Development Research Framework for sports organizations. Sport, Education and Society, 27(9), 1100–1114.Piemērots angļu valodas plūsmai

23.

International Journal of Artificial Intelligence in Education. Springer US. ISSN 15604292, 15604306Piemērots angļu valodas plūsmai

24.

Sport, Ethics and Philosophy. Taylor& FrancisPiemērots angļu valodas plūsmai

Citi informācijas avoti

1.

Darbs zinātniskajās datu bāzēs, balstoties uz individuālajiem darba uzdevumiem: Pro Quest ,EBSCO host (SPORTDiscus with Full Text), Scopus , Web of Science , Science Direct , SAGE journals , PubMedPiemērots angļu valodas plūsmai