Integrētā mārketinga komunikācija digitālajā laikmetā
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studenti gūst zināšanas par IMK integrēto kampaņu stratēģiskās plānošanas pamatprincipiem, pieejām un instrumentiem.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā, ievērojot diskusijas nodarbībās, individuālo un grupu darbu izpildē un praktiskajam semināram, studenti iegūst prasmes IMK integrēto kampaņu komunikācijas stratēģijas izstrādē un kampaņu un komunikācijas aktivitāšu sistemātiskā izvērtēšanā.
Kompetences
1.Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošie būs apguvuši pamatus IMK integrēto kampaņu stratēģijas veidošanai un komunikācijas stratēģiskās plānošanas pamatus.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Līdzdalības kvalitātes nodarbību diskusijās un semināros.
Individuālo darbu izstrāde (3 rakstiski darbi).
Grāmatas "Paid Attention" galveno ideju konspekts un diskusija auditorijā.
Grupas projekts (rakstiski un eksāmena prezentācija).
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Līdzdalība diskusijās un praktiskajās nodarbībās (20%)
Grupas darba kvalitāte un efektivitāte (30%)
Eksāmens (50%)
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Y. Faris. Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World. Kogan Page, 2015, 209 pp.
T. Yeshin. Integrated Marketing Communications. Routledge, 2012, 320 pp.
D. Stacks, D. Michaelson. A Practitioner’s Guide to Public Relations Research, Measurment and Evaluation. Business Expert Press, 2010, 229 pp.
D. M. Scott. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Release, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. Wiley, 2013, 464 pp.
D.K. Breakenridge. Social Media and Public Relation: Eight New Practices for the PR Professional. Pearson FT Press, 2012, 176 pp.
P.A. Argenti. Corporate Communication. McGraw-Hill/Irwin, 2012, 328 pp.
P.A. Argenti. Digital Strategies for Powerful Corporate Communications. McGraw-Hill, 2009, 272 pp.
D. Schultz, H. Schultz. IMC, The New Generation: Five Steps for Delivering Value and Measuring Finansial Returns. McGraw-Hills, 2003, 320 pp.
G.E. Belch, M.A. Belch. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. 6th Edition, McGraw-Hill, 2003, 413 pp.
P.R. Smith, J. Taylor. Marketing Communications: An Integrated Approach. 4th Edition, Kogan Page, 2004, 687 pp.
Papildu literatūra
F. Bradley. International Marketing Strategy. 5th Edition, Pearson Education, 2005, 408 pp.
O. Holm. Integrated marketing communication: from Tactics to strategy.// Corporate Communications: An International Journal, - 2006, Vol. 11 Iss:1, pp. 23 - 33.
J.M.T. Balmer, St.A. Greyser. Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation.// European Journal of Marketing. - 2006, Vol. 40 Iss: 7/8, pp. 730 - 741.
L. Kelley, D.W. Jugenheimerm. Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign. 3rd Edition, Routledge, 2015, 262 pp.
C Kocek. The Practical Pocket Guide to Account Planning. 2013, 157 pp.
J. Steel. Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning. 1998, 320 pp.
Citi informācijas avoti
Corporate Communications: An International Journal
European Journal of Marketing
Aktuālās reklāmas, PR un mārketinga publikācijas (AdAge.com, adweek.com, PRWeek.com, biznesa medijos un citur)