Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Integrētā mārketinga komunikācija digitālajā laikmetā

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SBUEK_200
Zinātnes nozare
-
Kredītpunkti (ECTS)
6,00
Mērķauditorija
Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Veidot studentiem izpratni par efektīvu integrētā mārketinga komunikācijas (IMK) kampaņu izveidi digitālajā laikmetā, komunikācijas stratēģiskās plānošanas pieejām un instrumentiem, integrēto kampaņu izstrādes un realizācijas teorētiskajiem un praktiskajiem aspektiem.

Priekšzināšanas

Kursa apguvei studentiem nepieciešamas priekšzināšanas par mārketingu un reklāmu, patērētāju uzvedību, un vēlamas zināšanas par biznesa, tai skaitā starptautiska biznesa pamatiem un tā vadīšanu.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Kursa apguves rezultātā studenti gūst zināšanas par IMK integrēto kampaņu stratēģiskās plānošanas pamatprincipiem, pieejām un instrumentiem.

Prasmes

1.Kursa apguves rezultātā, ievērojot diskusijas nodarbībās, individuālo un grupu darbu izpildē un praktiskajam semināram, studenti iegūst prasmes IMK integrēto kampaņu komunikācijas stratēģijas izstrādē un kampaņu un komunikācijas aktivitāšu sistemātiskā izvērtēšanā.

Kompetences

1.Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošie būs apguvuši pamatus IMK integrēto kampaņu stratēģijas veidošanai un komunikācijas stratēģiskās plānošanas pamatus.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Līdzdalības kvalitātes nodarbību diskusijās un semināros. Individuālo darbu izstrāde (3 rakstiski darbi). Grāmatas "Paid Attention" galveno ideju konspekts un diskusija auditorijā. Grupas projekts (rakstiski un eksāmena prezentācija).

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Līdzdalība diskusijās un praktiskajās nodarbībās (20%) Grupas darba kvalitāte un efektivitāte (30%) Eksāmens (50%)

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
40 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētā mārketinga komunikācija (IMK). Padziļināta veiksmīgas integrētās kampaņas un ilgtermiņa IMK analīze.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācijas stratēģiskā plānošana: pamatprincipi, pieejas instrumenti.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Komunikācija šodien: tendences, iespējas, izaicinājumi.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Integrētās kampaņas: elementi un to loma, arhitektūra, plānošana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Efektīva kampaņa: priekšnosacījumi un izvērtēšana.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process: biznesa uzdevuma saistība ar IMK plānošanu.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
24 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Y. Faris. Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World. Kogan Page, 2015, 209 pp.

2.

T. Yeshin. Integrated Marketing Communications. Routledge, 2012, 320 pp.

3.

D. Stacks, D. Michaelson. A Practitioner’s Guide to Public Relations Research, Measurment and Evaluation. Business Expert Press, 2010, 229 pp.

4.

D. M. Scott. The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Release, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. Wiley, 2013, 464 pp.

5.

D.K. Breakenridge. Social Media and Public Relation: Eight New Practices for the PR Professional. Pearson FT Press, 2012, 176 pp.

6.

P.A. Argenti. Corporate Communication. McGraw-Hill/Irwin, 2012, 328 pp.

7.

P.A. Argenti. Digital Strategies for Powerful Corporate Communications. McGraw-Hill, 2009, 272 pp.

8.

D. Schultz, H. Schultz. IMC, The New Generation: Five Steps for Delivering Value and Measuring Finansial Returns. McGraw-Hills, 2003, 320 pp.

9.

G.E. Belch, M.A. Belch. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective. 6th Edition, McGraw-Hill, 2003, 413 pp.

10.

P.R. Smith, J. Taylor. Marketing Communications: An Integrated Approach. 4th Edition, Kogan Page, 2004, 687 pp.

Papildu literatūra

1.

F. Bradley. International Marketing Strategy. 5th Edition, Pearson Education, 2005, 408 pp.

2.

O. Holm. Integrated marketing communication: from Tactics to strategy.// Corporate Communications: An International Journal, - 2006, Vol. 11 Iss:1, pp. 23 - 33.

3.

J.M.T. Balmer, St.A. Greyser. Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation.// European Journal of Marketing. - 2006, Vol. 40 Iss: 7/8, pp. 730 - 741.

4.

L. Kelley, D.W. Jugenheimerm. Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign. 3rd Edition, Routledge, 2015, 262 pp.

5.

C Kocek. The Practical Pocket Guide to Account Planning. 2013, 157 pp.

6.

J. Steel. Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning. 1998, 320 pp.

Citi informācijas avoti

1.

Corporate Communications: An International Journal

2.

European Journal of Marketing

3.

Starptautisko reklāmas festivālu mājās lapas

4.

Aktuālās reklāmas, PR un mārketinga publikācijas (AdAge.com, adweek.com, PRWeek.com, biznesa medijos un citur)