Reklāma un zīmolvedība
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studenti iegūst zināšanas reklāmas procesu funkcionēšanā un zīmolu veidošanas un vadības jomā.
Prasmes
1.kritiski analizēt reklāmas industrijā notiekošo, vērtēt kvalitātes attīstības faktorus un dinamiku konkrētajās nozarēs
Kompetences
1.veidot argumentēto, pētnieciskā procesā un analīzē balstīto prezentāciju par aktuāliem procesiem konkrētajā nozarē, zīmola dzīves ciklā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Semināru laikā studenti apspriedīs literatūras un audio un vizuālus avotus un sniegs to kritisko analīzi plašajā kontekstā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
kursa vērtējums ir atkarīgs no studentu dalības semināros, rakstisko darbu izpildes kvalitātes novērtējuma kursa gaitā, kā arī noslēguma referāta un eksāmena atzīmēm.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
1. Lekcija. Zīmola jēdziens. Vēsturiskā pērspektīva
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
1. Lekcija. Zīmola jēdziens. Vēsturiskā pērspektīva
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
2. Zīmolu teorijas
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
2. Zīmolu teorijas
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
3. Patērētāju sabiedrība
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
3. Patērētāju sabiedrība
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
4. Globalizācijas procesu kritiskā analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
4. Globalizācijas procesu kritiskā analīze
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
5. Ekspedīcija. Latvijas zīmolu politika. Case study
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
5. Ekspedīcija. Latvijas zīmolu politika. Case study
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
• Klein N. No Logo. – OxfordPress, 2011.
• ChevalierM.,Mazzalovo G. Pro Logo. Brandsas a Factorof Progress. – Macmillan, 2014, newedition
• Schmitt B., Simonson A. MarketingAesthetics. TheStrategicManagementofBrands, IdentityandImage. – FreePress, 2007
• Holt D. HowBrandsBecomeIcons. ThePrinciplesofCulturalBranding. – HarvardUniversity, 2010
• Kapferer J. – N. TheNewStrategicBrandManagement. – Kogan, 2011
• Atkin D. TheCultingBrands. TurnYourCustomersintoTrueBelievers. – Portfolio, 2011
• Simmons J., Cliffon R. BrandsandBranding. – TheEconomist, 2013.
Papildu literatūra
• Bonn, IngridandJosieFisher, (2011) Sustainability: themissingingredientinstrategy, JournalofBusinessStrategy, Vol. 32 (1).
• Burt, SteveandKeriDavies (2010), Fromtheretailbrand to theretail-eras a brand: themesandissuesinretailbrandingresearch, InternationalJournalofRetail&DistributionManagement, Vol. 38 (11/12).
• KimChan W andRenéeMauborgne (2009), HowStrategyShapesStructure, HarvardBusinessReview, September.
• Leavy, Brian (2010) Designthinking – a newmentalmodelofvalueinnovation, StrategyandLeadership, Vol. 38 (3).
• Norman, Sheehan, TandNicolai J. Foss (2009), ExploringtherootsofPorter'sactivity-basedview, JournalofStrategyandManagement, Vol. 2 (3).
Citi informācijas avoti
• interneta portālu materiāli, forumu materiāli, izstāžu un konferenču materiāli.