Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Korporatīvā un globālā stratēģija

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
KSK_133
Zinātnes nozare
Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Komunikācijas zinātne
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Attīstīt izpratni par stratēģiskas pieejas nepieciešamību, sniegt ieskatu stratēģisko jautājumu vadībā, stratēģiju plānošanā un īstenošanā.

Priekšzināšanas

Komunikācijas pamati.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie zina un padziļināti izprot globālās un korporatīvās stratēģijas būtību, veidus, mūsdienu pieejas un metodes globālās un korporatīvās stratēģijas izveidei.

Prasmes

1.Ievērojot teorētiskās atziņas, studējošie radoši un kritiski analizē korporatīvo un globālo stratēģiju, skaidro tās nozīmi notikuma īstenošanā vai uzņēmuma darbībā.

Kompetences

1.Studējošie analizē, pamato un izstrādā stratēģiju izvēlētam uzņēmumam vai notikumam, apliecinot pētniecības spējas un izpratni, tostarp starpdisciplināri, par mūsdienu norisēm.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Stratēģijas izstrāde. Saskaņojot ar pasniedzēju, izvēlēties organizāciju, uzņēmumu vai notikumu, kuram izstrādāt globālo stratēģiju, ievērojot kursa laikā apgūtās atziņas. Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
2.

Pārbaudījums

-
-
1 – 10 ballu skalā: 20% – dalība nodarbībās 40% – stratēģijas izstrāde un prezentēšana 40% – rakstveida eksāmens

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Organizāciju dažādība. Organizāciju un sabiedrības mijiedarbība.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Organizāciju vadība mūsdienās.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Organizācijas stratēģija mūsdienās. Aktuālo pētījumu pārskats.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiskās plānošanas process.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Teorētisko atziņu un prakses mijiedarbība. Gadījuma analīze.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Korporatīvo un globālo stratēģiju analīze.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģiju ieviešana virtuālajā un reālajā vidē.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Panākumu mērīšana.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģijas izstrāde izvēlētam notikumam vai uzņēmumam.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Stratēģijas izstrāde izvēlētam notikumam vai uzņēmumam.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

New Media and New Public Governance: The Strategic Communication Approach (Ed. Petersons, A., Matkeviciene, R.), Trnava, 153 p.

2.

Hatch, M., J. (2006). Organization Theory: Modern, symbolic, and postmodern perspectives." 2nd Ed. Oxford University Press

3.

Rumelt, R. (2011) Good strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters. Currency, 336 p.

4.

Molleda, J., C. (2019). Global and Multicultural Public Relations. John Wiley & Sons. 280 p.

5.

Simerson, K.,B. (2011). Strategic Planning: A Practical Guide to Strategy Formulation and Execution. Praeger, 282 p.

6.

Frankenheimer, J. (2018). Strategic Communication. Routledge. 174 p.

7.

Farwell, J. (2017). Persuasion and Power. The art of Strategic Communication. Georgetown University Press. 306. p.

Papildu literatūra

1.

Hatch, M., J. (2006). Organization Theory: Modern, symbolic, and postmodern perspectives." 2nd Ed. Oxford University Press

2.

Drucker. P. (2009). Management Challenges for the 21 st Century. Harper Collins. 224 p.

3.

Ristino, R.,J. (2013). Integrated Strategic Communication: Influencing and Changing Public Opinion and Behavior. Create Space Independent Publishing Platform, 188 p.

4.

El-Sherbini, M. (2019). RDA: Strategies for Implementation. Facet Publishing. 464 p

5.

Olivant, S. (2016). Keeping Shtum and Other Communication Strategies: A disruptive look at public relations, reputation and crisis management that redefines communication strategy. CreateSpace Independent Publishing Platform. 474 p.