Korporatīvā un globālā stratēģija
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studējošie zina un padziļināti izprot globālās un korporatīvās stratēģijas būtību, veidus, mūsdienu pieejas un metodes globālās un korporatīvās stratēģijas izveidei.
Prasmes
1.Ievērojot teorētiskās atziņas, studējošie radoši un kritiski analizē korporatīvo un globālo stratēģiju, skaidro tās nozīmi notikuma īstenošanā vai uzņēmuma darbībā.
Kompetences
1.Studējošie analizē, pamato un izstrādā stratēģiju izvēlētam uzņēmumam vai notikumam, apliecinot pētniecības spējas un izpratni, tostarp starpdisciplināri, par mūsdienu norisēm.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Stratēģijas izstrāde. Saskaņojot ar pasniedzēju, izvēlēties organizāciju, uzņēmumu vai notikumu, kuram izstrādāt globālo stratēģiju, ievērojot kursa laikā apgūtās atziņas.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
1 – 10 ballu skalā:
20% – dalība nodarbībās
40% – stratēģijas izstrāde un prezentēšana
40% – rakstveida eksāmens
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizāciju dažādība. Organizāciju un sabiedrības mijiedarbība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizāciju vadība mūsdienās.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Organizācijas stratēģija mūsdienās. Aktuālo pētījumu pārskats.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiskās plānošanas process.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Teorētisko atziņu un prakses mijiedarbība. Gadījuma analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Korporatīvo un globālo stratēģiju analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģiju ieviešana virtuālajā un reālajā vidē.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Panākumu mērīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģijas izstrāde izvēlētam notikumam vai uzņēmumam.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Stratēģijas izstrāde izvēlētam notikumam vai uzņēmumam.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
New Media and New Public Governance: The Strategic Communication Approach (Ed. Petersons, A., Matkeviciene, R.), Trnava, 153 p.
Hatch, M., J. (2006). Organization Theory: Modern, symbolic, and postmodern perspectives." 2nd Ed. Oxford University Press
Rumelt, R. (2011) Good strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters. Currency, 336 p.
Molleda, J., C. (2019). Global and Multicultural Public Relations. John Wiley & Sons. 280 p.
Simerson, K.,B. (2011). Strategic Planning: A Practical Guide to Strategy Formulation and Execution. Praeger, 282 p.
Frankenheimer, J. (2018). Strategic Communication. Routledge. 174 p.
Farwell, J. (2017). Persuasion and Power. The art of Strategic Communication. Georgetown University Press. 306. p.
Papildu literatūra
Hatch, M., J. (2006). Organization Theory: Modern, symbolic, and postmodern perspectives." 2nd Ed. Oxford University Press
Drucker. P. (2009). Management Challenges for the 21 st Century. Harper Collins. 224 p.
Ristino, R.,J. (2013). Integrated Strategic Communication: Influencing and Changing Public Opinion and Behavior. Create Space Independent Publishing Platform, 188 p.
El-Sherbini, M. (2019). RDA: Strategies for Implementation. Facet Publishing. 464 p
Olivant, S. (2016). Keeping Shtum and Other Communication Strategies: A disruptive look at public relations, reputation and crisis management that redefines communication strategy. CreateSpace Independent Publishing Platform. 474 p.