Vadības teorijas un projektu izstrāde
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa laikā studējošie ir apguvuši integrētu zināšanu, prasmju un kompetenču kopumu vadībā un projektu izstrādē. ZINĀŠANAS: - Spēj parādīt padziļinātas zināšanas un kritisku izpratni par vadības teorijām, to evolucionāru attīstību; - Demonstrē oriģinalitāti un zinātnisku pieeju vadības problēmjautājumu risināšanā; - Spēj integrēt dažādu vadības teoriju atziņas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā pētniecībā un pētniecības metožu izmantošanā; - Iegūst teorētiskās zināšanas un izpratni par projekta vadīšanas procesiem organizācijās.
Prasmes
1.PRASMES: - Prot kritiski vērtēt esošo situāciju organizāciju un iestāžu vadības teorijas un prakses aspektā; - Prot piedāvāt jaunus risinājumus organizāciju un iestāžu vadības un attīstības jaunāko tendenču aspektā, akcentējot uzmanību uz organizācijas un iestādes darbības kvalitātes nodrošināšanas jautājumiem, kā arī iestādē ieviešajamām inovatīvām pieejām; - Spēj noteikt un analizēt projekta ārējās un iekšējās vides ietekmes galvenos faktorus.
Kompetences
1.KOMPETENCES: - Demonstrē personīgu attieksmi par vietēja mēroga un globālajiem jautājumiem attiecībā uz organizāciju un iestāžu attīstības iespējām un daudzveidību, demonstrē atbildīgu rīcību šo jautājumu risināšanā; - Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vadības teorijas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem; - Spēj parādīt izpratni un ētisku pozīciju profesionālo darbību iespējamām ietekmēm organizācijas un sabiedrības kopumā attīstībā; - Prot izstrādāt kvalitatīvu projektu un vadīt tā efektīvu ieviešanu.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Piedalīšanās visās kursa aktivitātēs. Izveidot studiju kursa ietvaros pētāmo jautājumu aktualitāšu sarakstu, viena jautājuma padziļināta analīze un izvērtējams. Sagatavotā jautājuma mutiska prezentācija maģistrantu grupā. Sava projekta pieteikuma izstrādāšana, prezentēšana, diskusijas, argumentācija.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Prasības studiju kursa apguvei: aktīva līdzdarbība nodarbībās - 50%; patstāvīgo praktisko darbu izpilde, to interpretācija un izvērtējams - 20%; līdzdalība diskusijās un citu studentu sagatavoto tēmu analīzē - 10%; izstrādāts un aizstāvēts projekta darbs - 20%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšana kā kompleksās izpētes objekts. Vadītāja personības psiholoģiskie aspekti. Vadītāja lomas (pēc H. Minsberga). Līderība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšana kā kompleksās izpētes objekts. Vadītāja personības psiholoģiskie aspekti. Vadītāja lomas (pēc H. Minsberga). Līderība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadītāja darbības stili, to raksturojums un analīze. Profesionālās darbības motivācija
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadītāja darbības stili, to raksturojums un analīze. Profesionālās darbības motivācija
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vara, tās izpausmes veidi. Komanda un komandas darbs. Cilvēks un grupa.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vara, tās izpausmes veidi. Komanda un komandas darbs. Cilvēks un grupa.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta jēdziens vēsturiskā aspektā. Projekta izstrādes nepieciešamība, ideju ģenerēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta jēdziens vēsturiskā aspektā. Projekta izstrādes nepieciešamība, ideju ģenerēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iespējamie projektu finansēšanas avoti. ES budžets un struktūrfondi. ES finansējuma iespējas projektiem Latvijā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iespējamie projektu finansēšanas avoti. ES budžets un struktūrfondi. ES finansējuma iespējas projektiem Latvijā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Atšķirības projektu izstrādē dažādu īpašuma formu institūcijām.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Atšķirības projektu izstrādē dažādu īpašuma formu institūcijām.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadības psiholoģiskie likumi un to analīze. Vadības psiholoģisko teoriju vēsturiskā analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadības psiholoģiskie likumi un to analīze. Vadības psiholoģisko teoriju vēsturiskā analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu autoru izstrādāto vadības principu salīdzinošā analīze. Vadīšanas funkciju raksturojums un analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu autoru izstrādāto vadības principu salīdzinošā analīze. Vadīšanas funkciju raksturojums un analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociāli-psiholoģiskā klimata raksturojums darba kolektīvā. Faktori, kas ietekmē psiholoģiskā klimata kvalitāti. Sociāli psiholoģiskā klimata regulēšanas iespēju raksturojums. Organizācijas kultūras tipi un to raksturojums dažādu autoru skatījumā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociāli-psiholoģiskā klimata raksturojums darba kolektīvā. Faktori, kas ietekmē psiholoģiskā klimata kvalitāti. Sociāli psiholoģiskā klimata regulēšanas iespēju raksturojums. Organizācijas kultūras tipi un to raksturojums dažādu autoru skatījumā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Varas likumu dažādu autoru skatījumā analīze. Varas iegūšanas un noturēšanas māksla.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Varas likumu dažādu autoru skatījumā analīze. Varas iegūšanas un noturēšanas māksla.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšanas procesa māksla, balstoties uz emocionālo inteliģenci. Emocionālās līderības būtība un raksturojums. Sievietes līderes vadīšanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšanas procesa māksla, balstoties uz emocionālo inteliģenci. Emocionālās līderības būtība un raksturojums. Sievietes līderes vadīšanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Radošums un inovatīvā darbība vadības procesā. Harizma un tās loma vadībā. Panākumu gūšanas stratēģijas dažādu autoru skatījumā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Radošums un inovatīvā darbība vadības procesā. Harizma un tās loma vadībā. Panākumu gūšanas stratēģijas dažādu autoru skatījumā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Līderības psiholoģija dažādu autoru skatījumā. Pārmaiņu līderu raksturojums. Principcentrēto līderu raksturojums. Ontopsiholoģija kā augstākā līmeņa līderības raksturotāja
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Līderības psiholoģija dažādu autoru skatījumā. Pārmaiņu līderu raksturojums. Principcentrēto līderu raksturojums. Ontopsiholoģija kā augstākā līmeņa līderības raksturotāja
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projektu veidi. Projekta mērķu un uzdevumu noteikšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projektu veidi. Projekta mērķu un uzdevumu noteikšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta plānošana. Projekta izstrādes posmi. Projekta pieteikuma rakstīšanas pamatprincipi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta plānošana. Projekta izstrādes posmi. Projekta pieteikuma rakstīšanas pamatprincipi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta budžeta aprēķins. Projekta cikla vadība.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta budžeta aprēķins. Projekta cikla vadība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšana kā kompleksās izpētes objekts. Vadītāja personības psiholoģiskie aspekti. Vadītāja lomas (pēc H. Minsberga). Līderība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšana kā kompleksās izpētes objekts. Vadītāja personības psiholoģiskie aspekti. Vadītāja lomas (pēc H. Minsberga). Līderība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadītāja darbības stili, to raksturojums un analīze. Profesionālās darbības motivācija
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadītāja darbības stili, to raksturojums un analīze. Profesionālās darbības motivācija
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vara, tās izpausmes veidi. Komanda un komandas darbs. Cilvēks un grupa.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vara, tās izpausmes veidi. Komanda un komandas darbs. Cilvēks un grupa.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta jēdziens vēsturiskā aspektā. Projekta izstrādes nepieciešamība, ideju ģenerēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta jēdziens vēsturiskā aspektā. Projekta izstrādes nepieciešamība, ideju ģenerēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iespējamie projektu finansēšanas avoti. ES budžets un struktūrfondi. ES finansējuma iespējas projektiem Latvijā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Iespējamie projektu finansēšanas avoti. ES budžets un struktūrfondi. ES finansējuma iespējas projektiem Latvijā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Atšķirības projektu izstrādē dažādu īpašuma formu institūcijām.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Atšķirības projektu izstrādē dažādu īpašuma formu institūcijām.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadības psiholoģiskie likumi un to analīze. Vadības psiholoģisko teoriju vēsturiskā analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadības psiholoģiskie likumi un to analīze. Vadības psiholoģisko teoriju vēsturiskā analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu autoru izstrādāto vadības principu salīdzinošā analīze. Vadīšanas funkciju raksturojums un analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Dažādu autoru izstrādāto vadības principu salīdzinošā analīze. Vadīšanas funkciju raksturojums un analīze
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociāli-psiholoģiskā klimata raksturojums darba kolektīvā. Faktori, kas ietekmē psiholoģiskā klimata kvalitāti. Sociāli psiholoģiskā klimata regulēšanas iespēju raksturojums. Organizācijas kultūras tipi un to raksturojums dažādu autoru skatījumā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociāli-psiholoģiskā klimata raksturojums darba kolektīvā. Faktori, kas ietekmē psiholoģiskā klimata kvalitāti. Sociāli psiholoģiskā klimata regulēšanas iespēju raksturojums. Organizācijas kultūras tipi un to raksturojums dažādu autoru skatījumā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Varas likumu dažādu autoru skatījumā analīze. Varas iegūšanas un noturēšanas māksla.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Varas likumu dažādu autoru skatījumā analīze. Varas iegūšanas un noturēšanas māksla.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšanas procesa māksla, balstoties uz emocionālo inteliģenci. Emocionālās līderības būtība un raksturojums. Sievietes līderes vadīšanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Vadīšanas procesa māksla, balstoties uz emocionālo inteliģenci. Emocionālās līderības būtība un raksturojums. Sievietes līderes vadīšanas procesā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Radošums un inovatīvā darbība vadības procesā. Harizma un tās loma vadībā. Panākumu gūšanas stratēģijas dažādu autoru skatījumā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Radošums un inovatīvā darbība vadības procesā. Harizma un tās loma vadībā. Panākumu gūšanas stratēģijas dažādu autoru skatījumā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Līderības psiholoģija dažādu autoru skatījumā. Pārmaiņu līderu raksturojums. Principcentrēto līderu raksturojums. Ontopsiholoģija kā augstākā līmeņa līderības raksturotāja
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Līderības psiholoģija dažādu autoru skatījumā. Pārmaiņu līderu raksturojums. Principcentrēto līderu raksturojums. Ontopsiholoģija kā augstākā līmeņa līderības raksturotāja
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projektu veidi. Projekta mērķu un uzdevumu noteikšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projektu veidi. Projekta mērķu un uzdevumu noteikšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta plānošana. Projekta izstrādes posmi. Projekta pieteikuma rakstīšanas pamatprincipi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta plānošana. Projekta izstrādes posmi. Projekta pieteikuma rakstīšanas pamatprincipi
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta budžeta aprēķins. Projekta cikla vadība.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Projekta budžeta aprēķins. Projekta cikla vadība.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Babris, S. (2007). Intelektuālo darbinieku vadīšanas metodes un to pilnveidošanas nepieciešamība. Rīga: LU. (latviešu plūsmai)
Balanced Scorecard Umsetzen (2004). Horvāth&Partners, Schāffer-Poeschel Verlag GmbH.
Baron, A., Armstrong, M. (2007). Human Capital Management: Achieving Added Value Through People. Kogan.
Barets, R. (2008). Vērtīborientētas organizācijas izveide: visas sistēmas kultūras transformācijas koncepcija. Rīga: Biedrība „Domas spēks”. (latviešu plūsmai)
Grifins, E. (2008). Reputācijas vadības stratēģijas: situāciju, krīžu un korporatīvās sociālās atbildības vadīšana. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. (latviešu plūsmai)
Peter, F. Sorensen & Therese F. Yaeger. (2015). By: Gina Hinrichs & Cheryl Richardson a volume in the series: Contemporary Trends in Organization Development and Change.
Kerzner, H. (2017). Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Hoboken, N.J.: John Wiley. [elektronisks resurss].
Trevors, L.J. (2009). Kā vadīt projektu. Rīga: Zvaigzne ABC. (latviešu plūsmai)
Papildu literatūra
Green, M. (2007). Change Management Masterclass: A Step By Step Guide to Successful Change Management. Kogan Page.
Kiela-Viļumsone, L. (2006). Korporatīvās pārvaldības principu ievērošanas mehānismi. // Latvijas Universitātes raksti. 706.sējums. Rīga: LU. (latviešu plūsmai)
Dāvidsone, G. (2006). Līderis – 21.gadsimta vadītājs.// Psiholoģijas pasaule. Nr. 2006/02. (latviešu plūsmai)
Dāvidsonre, G. (2008). Organizāciju efektivitātes modelis. Organisation Development Academy. (latviešu plūsmai)
Paton, R. , MaCalman, G. (2008). Change Management: A Guide to Effective Implementation. Sage Publication.
Mullins, L.J. (2005). Management and organizational behavior. 7th edition. Harlow, England, London, New York and other: FT Prentice Hall, Financial Times
Procesu vadības izcilības kritēriji: organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata: 32 pārbaudes jautājumi un salīdzinoši piemēri (2007). / Kajs Lāmanens, Kari Tominens. Rīga: Latvijas Biznesa konsultantu asociācija. (latviešu plūsmai)
Citi informācijas avoti
Academy of Management Journal.
European Journal of Work and organisational Psychology.
Group and Organization Management.