Kultūras un komunikācijas socioloģija
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Dzirciema iela 16, kfko@rsu.lv, kfko@rsu.lv, +371 67409183
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.jāpievieno
Prasmes
1.jāpievieno
Kompetences
1.jāpievieno
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
jāpievieno
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
jāpievieno
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Alexander, J.C. The Meanings of Social Life: A Cultural Sociology. – Oxford University Press, 2005.
Bourdieu, P On Television. – New York: New Press, 1998.
Bryant, J., D.Zillmann. Media Effects. Advances in Theory and Research. 2nd edition. – Mahwah, New Jersey: LEA, 2002.
Bryant, J., S.Thompson. Fundamentals of Media Effects. – Mc Graw Hill, 2002.
Chriss, J. Subculture: the Fragmentation of the Social. – Sage Publications, 2005.
Cultural Sociology. Ed.by L.Spillman. – Wiley-Blackwell, 2001.
Culture: Critical Concepts in Sociology. Ed. by J.Criss. – Routlegde, 2003.
Curran, J. Media and Power. – Routledge, 2004.
Dimants, A. Pašcenzūra pret paškontroli Latvijas presē: mediju pētījuma atklājumi. – Valmiera: Vidzemes augstskola, 2004.
Benjamins, V. Iluminācijas. – Rīga: Laikmetīgās mākslas centrs, 2005.
Dupuis, J. Journalism in Latvia: a Profession in Transition. – Berlin: Nordeuropa-Institut der Humboldt-Universitat zu Berlin, 2003.
Fairclough, N. Media Discourse. – London: Edward Arnold, 1995.
Gīrcs, K. Kultūru interpretācija. – Rīga: AGB, 1998.
Habermas, J. Theorie des kommunikativen Handelns. Bd. 2. – Suhrkamp, 1997.
Informācijas vide Latvijā: 21. gadsimta sākums. I.Brikšes red. – Rīga: Zinātne, 2006.
Klein, N. No Logo. – London: Flamingo, 2001.
Koltsova, O. News Media and Power in Russia. – Routledge, 2006.
Kruks, S. Russian – Language Media: A Foreign Observer? – In: Latvijas mediju analīze. – Rīga: LU, 2001.
Kučs, A. Vārda brīvības robežas: goda un cieņas aizskaršana, naida kurināšana. – Rīga: Providus, 2004.
Livingstone,S. Young People and New Media: Childhood and Changing Media Environment. – Sage Publications, 2002.
LR 9. Saeimas vēlēšanu kampaņa: priekšvēlēšanu publiskā telpa. I.Brikšes un V.Zelčes red. – Rīga: Zinātne, 2007.
Luhmann, N. The Reality of the Mass Media (Cultural Memory in the Present). – Stanford University Press/ Polity Press, 2000.
Martišune, S. Valodas lietojums Latvijas elektroniskajos medijos: likumdošana un prakse. – Rīga: Providus, 2004.
McNair, B. Cultural Chaos: Journalism, News and Power in a Globalised World. – Routledge, 2006.
McQuail, D. Audience Analysis. – Sage Publications, 1997.
McQuail’s Mass Communication Theory. 4th edition. – Sage Publications, 2000.
Mediju loma varas pārdalē. – Rīga: Labklajības ministrija, 2004.
Mediju satura analīze. Daudzveidība III. – Rīga: Komunikācijas studiju nodaļa, 2001.
Multikulturālisms Latvijā: teorija un prakse. – Daugavpils, 1996.
Saeimas plenārsēžu stenogrammu datorizētā analīze. – Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2007.
Schudson,M. The Sociology of News. – New York & London: W.W.Norton & Company, 2003.
Šulmane, I. The Russian Language Media in Latvia. In: Latvian-Russian Relations: Domestic and International Dimensions Ed. by N.Muižnieks. – Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006.
Šulmane, I., S.Kruks. Stereotipi Latvijas presē. Latvijas mediju analīze. Daudzveidība III. – Rīga, 2001.
Tisenkopfs, T., O.Pisarenko, J.Daugavietis, A.Putniņa, K.Locika. Dziesmu svētki mainīgā sociālā vidē. – Baltijas studiju centrs, 2003 – http://www.km.gov.lv/UI/Main.asp?id=13655