Pirmsskolas, skolas sporta didaktika
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006, inta.bula-biteniece@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Apgūt un veidot zināšanas un prasmes par pirmsskolas izglītības programmas, pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības standartā iekļautajiem fizisko vingrinājumu mērķiem, uzdevumiem un dažādām didaktiskām pieejām, to īstenošanu sporta stundā un sporta nodarbībās. Dot studentiem iespēju apgūt jauno vērtēšanas paradigmu priekšmetā „Sports” vispārizglītojošās skolas programmas ietvaros.
Priekšzināšanas
Profesionālā bakalaura studiju programmas 1.-3. studiju gada priekšmetu apguve 4-10 ballu vērtējums.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1. Zināšanas par pirmsskolas un skolas vecuma bērnu periodizāciju; sensitīvajiem periodiem fizisko īpašību attīstībā visos vecuma posmos; Gardnera daudzveidīgo spēju teorija; alternatīvās pedagoģiskās teorijas.
KONTROLDARBS
2. Zināšanas par skolotāja darbību reglamentējošo dokumentu lietošanas tehnoloģiju; par pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības standartu sportā; didaktiskajiem paņēmieniem pamatprasmju apguvei skolā;sporta stundu un līdzekļiem, metodēm, organizēšanas, formām visās izglītības pakāpēs; vērtēšanas sistēmas izveidi sporta izglītībā.
KONTROLDARBS
3. Zināšanas par pirmsskolas izglītības vadlīnijām un izglītības programmu sportā; didaktiskajiem paņēmieniem pamatprasmju apguvei pirmskolā;sporta nodarbību un līdzekļiem, metodēm, organizēšanas formām; bērna gatavība skolai.
KONTROLDARBS
Prasmes
1. Prasmes strādāt ar izglītību reglamentējošiem dokumentiem;
KONTROLDARBS
2. Prasme rakstīt uz bērnu centrētus stundu/nodarbību plānus
KONTROLDARBS
3. Prasme vērtēt un analizēt slodzi sporta stundā veselību veicinošā aspektā;
KONTROLDARBS
4. Prasmes izveidot vērtēšanas sistēmu visās izglītības pakāpēs;
KONTROLDARBS
Kompetences
1. Kompetence mācību un stratēģisko dokumentu izveidē;
KONTROLDARBS
2. Kompetence par didaktisko paņēmienu pielietošanu pamatprasmju apguvē pirmsskolā un skolā;
KONTROLDARBS
3. Kompetence profesionālo nodarbību vadīšanā pirmsskolā un skolā;
KONTROLDARBS
4. Kompetence mācību procesa plānošanā, organizēšanā pirmsskolā un skolā;
KONTROLDARBS
5. Kompetences normatīvās un kriteriālās vērtēšanas piemērošana skolā priekšmetā „Sports”.
KONTROLDARBS
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Gatavošanās pārbaudījumam un literatūras studēšana |
-
|
-
|
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
KONTROLDARBS |
100,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
(20 jautājumi, par katru -1 punkts, kopā iespējams saņemt 20 punktus). |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta izglītības politikas problēmas un stratēģiskās nostādnes vispārizglītojošā skolā. Studiju kursa prasību izklāsts. Praktiskais darbs. Apsveikums skolēniem. Kāpēc tas nepieciešams?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Kāpēc nepieciešamas sporta stundas vispārizglītojošās skolās? Sporta skolotāju darbības reglamentējošo dokumentu pietošanas tehnoloģijas. Sporta stundas jaunā filozofija. Skolotājs un treneris. Kas nosaka darbības robežas?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Plānošanas tehnoloģijas un plānošanas dokumentu savstarpējā saikne. Plānošanas piramīda. Kam, kad un kāpēc ir jāveido plānošanas dokumenti?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
1.-3. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Radošā sporta stunda. Sižetiskā sporta stunda.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sižetisko šķēršļu joslu pielietošana sākumskolā. Izglītojošo, attīstošo un socializējošo uzdevumu veikšana šķēršļu joslā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
4.-9. klases sporta stundas saturs. Līdzekļi (vingrinājumi) pēc standarta, apguves metodes, organizēšanas paņēmieni. Sasniedzamais gala rezultāts. Prasības sporta stundai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plāna rakstīšanas tehnoloģija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sporta stundas plānu prezentēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Sensitīvie periodi fizisko īpašību sekmēšanā
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Jansone R., Fernāte A., Bula-Biteniece. „Sporta pedagoģija vakar, šodien rīt”, RaKa, 2016
Pedagogu profesionālās pilnveides programma „Sporta skolotāju profesionālo un pedagoģisko kompetenču pilnveide” Valsts izglītības satura centrs, 2012;
I.Bula-Biteniece, R.Jansone, K.Pjehs. “Bērns un sports pirmsskolā” Raka, 2013