Krīžu komunikācija
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Kursa gaitā studentiem tiks sniegtas zināšanas par krīzes vadību un krīzes komunikāciju, krīzes situāciju apzināšanu un izvērtēšanu, kā arī rīcību krīzes laikā.
Prasmes
1.Kursa mērķis ir attīstīt studentu krīzes vadības prasmes, tai skaitā prasmes atpazīt krīzes situācijas, izprast katras situācijas vajadzības un spēt identificēt labākos komunikācijas risinājumus krīzes situācijas vadībai.
Kompetences
1.Atbalsta sniegšana organizācijas vadībai un komunikācijas vadītājam krīzes vadības un krīzes komunikācijas situācijās un spēja praktiski organizēt komunikāciju krīzes situācijās.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Mājasdarbi, gadījumu analīze, eksāmens. Skatīt kursa aprakstu (word) e-studijās ar detalizētu uzdevumu aprakstu.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Sk. kursa aprakstu (word) e-studijās ar detalizētu uzdevumu aprakstu
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Mājasdarbi, gadījumu analīze, eksāmens – analīze, spēja pielietot teorētiskās zināšanas, piedāvāto risinājumu argumentācija, secinājumi un priekšlikumi.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads krīžu komunikācijā
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krīzes anatomija
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krīzes, veidu un ievainojamības identificēšana
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Gatavošanās krīzes situācijām. Krīzes vadības un komunikācijas plāns
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krīzes gadījumu izpētes analīze
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Krīzes situācijas vadība
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Jaunākie atklājumi par krīzes komunikāciju
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskā doma un masu mediji krīzes situācijās
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ētikas aspekti un līdera loma krīzē
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Noslēguma pētījums
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Coombs W. T. Ongoing crisis communication: Planning, Managing, and Responding. 5th ed. -SAGE Publications, Inc; 2019
Hornmoen H., Backholm K. Social Media Use in Crisis and Risk Communication: Emergencies, Concerns and Awareness. -Emerald Publishing Limited, 2018
Lehtonens J, Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīze komunikācija. -Rīga: SIA Biznesa Augstskola Turība, 2011