Farmācijas terminoloģija angļu valodā
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studenti atpazīs profesionālo medicīnisko terminoloģiju dažāda veida tekstos; Studenti nosauks farmācijas jomā visbiežāk izmantojamos terminus angļu valodā; Studenti mutiski un rakstiski aprakstīs dažādus ar farmācijas nozari saistītus procesus, izmantojot profesionālo terminoloģiju angļu valodā.
Prasmes
1.Izvēlēties situācijai atbilstošas frāzes un vārdu savienojumus ikdienas situācijās farmaceita darba vidē, izvēlēties un izprast specialitātes tekstus; Atlasīt un pareizi izmantot terminoloģiju mutvārdu saziņai (piemēram, prezentāciju veidošanai, diskusijām) un rakstos farmācijas jomā; Sniegt iegūtās informācijas apkopojumu gan mutiski, gan rakstveidā, izmantojot atbilstošu terminoloģiju un akadēmisko valodu.
Kompetences
1.Studenti spēs praktiski izmantot apgūto terminoloģiju studiju nolūkiem un dažādās komunikatīvās situācijās.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Prezentācija |
25,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Individuālais un pāru darbs – prezentāciju sagatavošana atbilstoši kursa tēmām. |
||
|
2.
Gala prezentācija |
25,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Gala prezentācija par vienu no saistītām tēmām. |
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Kontroldarbs |
25,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Testā tiek pārbaudīta farmācijas terminoloģijas zināšana un izmantošana, izmantojot dažāda veida uzdēvumus (lasīšana, teksta analīze, rakstīšanas uzdevumi un tt). |
||
|
2.
Gala Tests |
25,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
Tiek pārbaudīta farmācijas terminoloģijas zināšana un izmantošana izmantojot dažaa tipa uzdevumus (lasīšana, teksta analīze, rakstīšanas uzdevumi un tt.). Studējošo pienākums kursa noslēgumā aizpildīt studiju kursa novērtējuma anketu. |
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Universitāte. Farmācijas izglītība.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Universitāte. Farmācijas izglītība.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātnieki farmācijas nozārē. Studentu prezentācijas.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zinātnieki farmācijas nozārē. Studentu prezentācijas.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Farmakoloģija. Farmaceita darbs.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Farmakoloģija. Farmaceita darbs.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 1. Astma (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 1. Astma (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 2. Stenokardija (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 2. Stenokardija (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 3. Trauksme (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 3. Trauksme (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 4. Plaušu tuberkuloze (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 4. Plaušu tuberkuloze (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 5. Smēķēšanas atmešana (atmešanas sindroms: sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 5. Smēķēšanas atmešana (atmešanas sindroms: sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 6. Podagra (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Slimības, to simptomi un ārstēšana: 6. Podagra (sūdzības, medikamenti, to lietošanas pamācība, zāļu formas, utml.).
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Universitāte. Farmācijas izglītība.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Universitāte. Farmācijas izglītība.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Cilvēka ķermenis.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pie ārsta. Objektīvie un subjektīvie simptomi.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1a: Aptiekas sortiments. Medikamentu grupas, veidi. Dialoga veidošana "Farmaceits un klients". Bezrecepšu medikamenti mājās – aptieciņā.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Aptiekā 1b: Medikamentu ievadīšanas veidi. Iepakojuma veidi. Medikamenta lietošanas instrukcija.
Apraksts
Tiek apgūta attiecīga terminoloģija. Studenti praktizē visas četras valodas apguves prasmes, proti, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu un klausīšanos. |
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Sally-Anne Francis, Felicity Smith, et.al. 2015. Integrated Pharmacy Case Studies. 1st edition. Pharmaceutical Press
English for Pharmaceutical Industry. Oxford University Press, 2010 (akceptējams izdevums)
Professional English in use: Medicine. Eric H. Glendinning and Ron Howard. Cambridge University Press, 2009
McCarthy, M. and O'Dell, F. 2016. Academic Vocabulary in Use: 2nd Edition. Camridge: Cambridge University Press.
Papildu literatūra
Test Your Professional English: Medicine. Alison Pohl. Penguin, 2009 (Tests 53-57; Different types of drugs, Effects of drugs, Giving instructions on Drug Administration, Containers, Drug Culture)