Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Datormācība un statistika

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
RED_028
Zinātnes nozare
Klīniskā medicīna; Stomatoloģija
Kredītpunkti (ECTS)
4,00
Mērķauditorija
Ārstniecība
LKI
8. līmenis

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs

Rezidentūras specialitāte

Specialitāte
Vadītājs
Kontaktinformācija

-

Par studiju kursu

Mērķis

Studiju kursa apguves rezultātā rezidents iegūst zināšanas un prasmes datormācībā un statistikā, atbilstoši medicīnas nozares specializācijai.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Rezidents iegūst zināšanas datormācībā un statistikā, atbilstoši medicīnas nozares specializācijai.

Prasmes

1.Rezidents spēj lietot pamata statistikas testus, veikt datu apstrādi, lietojot MS Excel, MS PowerPoint.

Kompetences

1.Rezidents spēj lietot datorprogrammas un pamata statistikas testus datu apstrādei un analīzei.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Rezidents sagatavo un prezentē prezentāciju par aktuālo tēmu.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Rezidents sagatavo un prezentē prezentāciju par aktuālo tēmu
2.

Pārbaudījums

-
-
Rakstisks pārbaudījums par programmas jautājumiem, zināšanas tiek vērtētas 10 ballu sistēmā.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Klātiene
Auditorija

Tēmas

Datormācības pamati.
  1. Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Klātiene
Cits

Tēmas

Statistikas pamati medicīnas speciālistiem.
  1. Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Klātiene
Cits

Tēmas

Statistikas pamati medicīnas speciālistiem.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
4,00
Semināru skaits:
3
Ilgums (nedēļās):
3
Gala pārbaudījums:
Eksāmens rezidentūrā (Teorija un prakse)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

Papildu literatūra

1.

Ralph D'Agostino, Simon Day, Joel Greenhouse and Louise Ryan. Statistics in Medicine. John Wiley & Sons Ltd

Citi informācijas avoti

1.

www.ada.org/science-research/health-policy-institute/dental-statistics

2.

www.aae.org