Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SBUEK_193
Zinātnes nozare
Ekonomika un uzņēmējdarbība
Kredītpunkti (ECTS)
6,00
Mērķauditorija
Uzņēmējdarbības vadība
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Studiju prakses mērķis ir nodrošināt studējošo padziļinātu izpratni par studiju programmā apgūto zināšanu pielietojumu praksē un attīstīt studējošo prasmes, praktiskās iemaņas un kompetences.

Priekšzināšanas

IBSE 1. un 2. studiju gadā apgūtie studiju kursi.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie spēj kritiski analizēt un sistematizēt iegūto informāciju. Izmantot datu apstrādes metodes.

Prasmes

1.Studējošie spēj profesionāli komunicēt ar uzņēmuma/ organizācijas darbiniekiem.

Kompetences

1.Plānot un organizēt savu darbu. Veicināt komandas darba prasmes. Izpratne praktiskās uzņēmējdarbības realizācijā un organizācijas funkcionēšanā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Studējošā prakse. Prakses atskaites sagatavošana.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Prakses atskaites kvalitāte – 50% (noformējums, struktūra, prakses uzdevumu izpildes apraksts, secinājumu kvalitāte). Prakses aizstāvēšanas prezentācija – 50% (zināšanu pielietošana, jaunu prasmju apguves parādīšana, prezentēšanas prasmes).

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Ievads projektā (mērķis, uzdevumi, formāts)
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Ievads projektā (mērķis, uzdevumi, formāts)
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Tematikas, padziļināti uzdevumi, uzņēmēju iesaiste
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Tematikas, padziļināti uzdevumi, uzņēmēju iesaiste
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Progresa izvērtējums
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Progresa izvērtējums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Aizstāvēšana (Prakse)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Ievads projektā (mērķis, uzdevumi, formāts)
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Ievads projektā (mērķis, uzdevumi, formāts)
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Progresa izvērtējums
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

SBUEK_193 Semestra projekts IV - Praktiskās pieredzes integrācija I - EN Progresa izvērtējums
Kopā kredītpunkti (ECTS):
6,00
Kontaktstundas:
8 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Aizstāvēšana (Prakse)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

RSU ESF Bakalaura studiju programma „Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība, IBSE” Prakses metodiskie norādījumi un uzdevumi

2.

RSU ESF SBUEK Students Handbook and estudies