Izglītojošu programmu plānošana un vadīšana rehabilitācijā
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rk@rsu.lv, +371 20271291
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Pēc kursa apguves studējošais spēs pielietot mācīšanās teorijas un metodes, klīniskās izglītības modeļus un pārzinās procesa īpatnības.
Prasmes
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošais spēs izvērtēt vajadzību pēc izglītojošām programmām rehabilitācijās procesā dažādām mērķgrupām.
Kompetences
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošais spēs veidot un vadīt izglītojošas programmas, atbilstoši savai profesionālajai kompetencei un mērķgrupas vajadzībām.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās un semināros; situācijas uzdevumu analīze grupās.
Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība nodarbībās; laikus iesniegti, kvalitatīvi izpildīti patstāvīgie rakstiskie mājas darbi, mutisko atbilžu kvalitāte.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrības izglītība veselības jautājumos (health literacy) un tās novērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedrības izglītība veselības jautājumos (health literacy) un tās novērtēšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
4
|
Tēmas
|
Sabiedrības izglītība veselības jautājumos (health literacy) un tās novērtēšana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Klīniskā izglītība un profesionālā pārraudzība: terminoloģija un konteksts. Klīniskās izglītības modeļi un procesa īpatnības.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
4
|
Tēmas
|
Klīniskā izglītība un profesionālā pārraudzība: terminoloģija un konteksts. Klīniskās izglītības modeļi un procesa īpatnības.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mācīšana un mācīšanās: teorijas un metodes. Pārmaiņas praksē mācot un mācoties. Pacientu/ klientu un aprūpētāju izglītošana rehabilitācijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
4
|
Tēmas
|
Mācīšana un mācīšanās: teorijas un metodes. Pārmaiņas praksē mācot un mācoties. Pacientu/ klientu un aprūpētāju izglītošana rehabilitācijā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
4
|
Tēmas
|
Mācīšana un mācīšanās: teorijas un metodes. Pārmaiņas praksē mācot un mācoties. Pacientu/ klientu un aprūpētāju izglītošana rehabilitācijā.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Kickbusch I., Pelikan J.M., Apfel F., Tsouros A.G. Health Literacy, The Solid Facts. World Health Organization, 2013.
Haun J. Health Literacy Assessment, Rehabilitation and Health Assessment: Applying ICF Guidelines. Springer Publishing Company, 2010, Mpofu E, Oakland T, 673 – 695 pp. (akceptējams izdevums)
Magasi S., Durkin E., Wolf MS., Deutsch A. Rehabilitation consumers' use and understanding of quality information: a health literacy perspective. Arch Phys Med Rehabil. (Archives of physical medicine and rehabilitation), 2009 Feb;90(2):206-12. (akceptējams izdevums)
Papildu literatūra
Dreeben-Irimia O. Patient Education in Rehabilitation. Jones & Bartlett Publishers, 2010. ISBN 1449617751, 9781449617752
Green J., Tones K. Health Promotion: Planning and Strategies. Sage Publications. ISBN-10: 1847874908
Citi informācijas avoti
Elektroniskie informācijas resursi