Sabiedriskā doma un vēlētāju uzvedība
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Sabiedriskās domas pētniecības teorētiskās un metodoloģiskās zināšanas; vēlētāju uzvedības principi – komunikācijas, mārketinga, tirgzinības un politoloģijas starpdisciplinārā pieeja.
Prasmes
1.Analītiskas spējas kritiski izvērtēt sabiedrisko domu un vēlētāju uzvedību, kā arī veikt prognozes, kas piesaistītas konkrētam politiskam impulsam (vēlēšanām).
Kompetences
1.Spēja apvienot kritisko domāšanu, zināšanas par politikas procesiem, mārketinga, komunikācijas un tirgzinību praktiskos aspektus politoloģiska pētījuma mērķa sasniegšanai.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Studiju kursa ietvaros studentiem būs jāapgūst obligātā literatūra, jāuzraksta 8 argumentētas esejas, jāuzraksta referāts, jāpiedalās praktiskajās nodarbībās (semināros) un jānokārto eksāmens.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
- līdzdalība un atbilžu kvalitāte semināros 20%;
- kopsavilkumu un semināru jautājumu rakstiska analīze 40%;
- referāts 20%;
- eksāmena atzīme 20%.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas pētījuma metodes un teorētiskā analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas mērījumu gadījumu analīze - praktiskās iemaņas un instrumenti sabidriskās domas datu interpretācijai.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas mērījumu gadījumu analīze - praktiskās iemaņas un instrumenti sabidriskās domas datu interpretācijai.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas mērījumu gadījumu analīze - praktiskās iemaņas un instrumenti sabidriskās domas datu interpretācijai.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sabiedriskās domas mērījumu gadījumu analīze - praktiskās iemaņas un instrumenti sabidriskās domas datu interpretācijai.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
A.Vorobjovs. Sociālā psiholoģija. R., 2003.
Butterick, Keith Introducing public relations :theory and practice. Los Angeles [etc.] : Sage, 2011.
Consumer behavior: the psychology of marketing. http://www.consumerpsychologist.com/
Gilpin, R. Global Political Economy. Princeton: Princeton University Press, 2001.
Jevons, W.S. The theory of political economy. New York: Elibron, 2006.
Karpova Ā. Personība.Teorijas un to radītāji. R., 1997.
Keynes, J.M. The general theory of employment, interest and money. - London: Prometheus Books, 1997.
Lees-Marshment, Jennifer. Political marketing :principles and applications /Jennifer Lees-Marshment.London ; New York : Routledge, 2009.
Marx, K. A Contribution to the Critique of Political economy. - New York, International Publishers, 1979.
Myers D.Social Psychology, 9 ed., 2010
Political Parties & Electoral Change. Ed. by Mair, P., Muller, W.C., Plasser, F. - London, Thousand Oaks; New Delhi: SAGE.
Papildu literatūra
Political Parties. Old Concepts and New Challenges. Ed. by Gunther, R., Montero, J. R., Linz, Juan J. - Oxford University Press, 2002.
Reņģe V. Sociālā psiholoģija.R., 2002
Rima, I. Development of economic analysis. - London: Routledge, 2009.
Routledge handbook of political management /edited by Dennis W. Johnson. New York ; London : Routledge, 2009.
S.Omārova.Cilvēks dzīvo grupā. R.,2002.
Sartori, G. Parties and Party Systems: a Framework for Analysis. - Colchester, 2005.
Ware, A. Political Parties and Party Systems. - Oxford, 1996.
Wilcox, Dennis L. Public relations :strategies and tactics. Boston, MA : Pearson/Allyn and Bacon, 2012