Ievads studijās
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, vppk@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir sagatavot un ievadīt studentus studiju procesā, veicināt savstarpējo komunikāciju un sniegt ieskatu izvēlētajā specialitātē.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Par psiholoģijas studiju procesu, tā prasībām, studiju darbu veidošanas pamatprincipiem, studējošajam nepieciešamajām pamatprasmēm, cieņpilnu savstarpējo komunikāciju.
Prasmes
1.Studenti spēs attīstīt savas mācīšanās prasmes, pratīs orientēties docētāju prasībās un studiju procesā.
2.Pratīs meklēt un izvērtēt studijām nepieciešamo literatūru un citus papildmateriālus, izmantot bibliotēkas resursus un informāciju tehnoloģijas, veidot studiju darbus – literatūras kopsavilkumus, esejas, referātus, grupu projektus, patstāvīgus pētījumus un radošos darbus, kā arī iesaistīties cieņpilnā komunikācijā ar docētājiem un kursabiedriem.
Kompetences
1.Par studiju procesu, savstarpējo komunikāciju studiju procesā un psiholoģijas nozares ietvaru
Literatūras lasīšana
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Literatūras lasīšana |
-
|
-
|
|
Iepazīties ar norādīto literatūru pirms nodarbībām, gatavoties diskutēt par tēmu. |
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Noslēguma tests par studiju kursā apgūtajām tēmām |
50,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
|
2.
Radošā eseja "Kā ir būt studentam?" |
0,00% no gala vērtējuma
|
Ieskaite
|
|
3.
Informācijpratība |
50,00% no gala vērtējuma
|
10 balles
|
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kā ir būt studentam?
Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Kā ir būt studentam?
Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
2
|
Tēmas
|
Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kā ir būt studentam?
Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Mācību telpa
|
2
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
-
Pārbaudījums
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
|
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
4
|
Tēmas
|
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
|
-
Patstāvīgais darbs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Attālināti
|
E-studiju vide
|
4
|
Tēmas
|
Informācijpratība.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
KSK Studenta rokasgrāmata
Rīgas Stradiņa universitātes Satversme
Rīgas Stradiņa universitātes Ētikas kodekss
Studiju reglaments I
Studiju iekšējās kārtības noteikumi
Mārtinsone K., Miltuze A., 2015.Psiholoģija. Zvaigzne ABC