Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Ievads studijās

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
VPUPK_390
Zinātnes nozare
Veselības aprūpes zinātne; Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Psiholoģija
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, vppk@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Kursa mērķis ir sagatavot un ievadīt studentus studiju procesā, veicināt savstarpējo komunikāciju un sniegt ieskatu izvēlētajā specialitātē.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Par psiholoģijas studiju procesu, tā prasībām, studiju darbu veidošanas pamatprincipiem, studējošajam nepieciešamajām pamatprasmēm, cieņpilnu savstarpējo komunikāciju.

Prasmes

1.Studenti spēs attīstīt savas mācīšanās prasmes, pratīs orientēties docētāju prasībās un studiju procesā.

2.Pratīs meklēt un izvērtēt studijām nepieciešamo literatūru un citus papildmateriālus, izmantot bibliotēkas resursus un informāciju tehnoloģijas, veidot studiju darbus – literatūras kopsavilkumus, esejas, referātus, grupu projektus, patstāvīgus pētījumus un radošos darbus, kā arī iesaistīties cieņpilnā komunikācijā ar docētājiem un kursabiedriem.

Kompetences

1.Par studiju procesu, savstarpējo komunikāciju studiju procesā un psiholoģijas nozares ietvaru

Patstāvīgais darbs un pārbaudījumi

Literatūras lasīšana

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Literatūras lasīšana

-
-

Iepazīties ar norādīto literatūru pirms nodarbībām, gatavoties diskutēt par tēmu.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Noslēguma tests par studiju kursā apgūtajām tēmām

50,00% no gala vērtējuma
10 balles
2.

Radošā eseja "Kā ir būt studentam?"

0,00% no gala vērtējuma
Ieskaite
3.

Informācijpratība

50,00% no gala vērtējuma
10 balles

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kā ir būt studentam? Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
2

Tēmas

Kā ir būt studentam? Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
2

Tēmas

Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
30 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Kā ir būt studentam? Ievads psiholoģijas studijās. Psihologa profesija un studiju pakāpes profesionālajā kontekstā. Psiholoģijas un veselības aprūpes mijiedarbība.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Mācību telpa
2

Tēmas

Informācijpratība.
  1. Pārbaudījums

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Ievads studijās un studiju darbā. Ievads psiholoģijas pētnieciskajā darbā. Akadēmiskā rakstīšana. Zinātniskā darba uzbūve. Plaģiāts un tā sekas.
Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
4

Tēmas

Emocionālā inteliģence. Profesionālo un personīgo resursu nozīme saskarsmē. Sociālā percepcija, komunikācija un interakcija.
  1. Patstāvīgais darbs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Attālināti
E-studiju vide
4

Tēmas

Informācijpratība.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
28 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

KSK Studenta rokasgrāmata

2.

Rīgas Stradiņa universitātes Satversme

3.

Rīgas Stradiņa universitātes Ētikas kodekss

4.

Studiju reglaments I

5.

Studiju iekšējās kārtības noteikumi

6.

Mārtinsone K., Miltuze A., 2015.Psiholoģija. Zvaigzne ABC