Kustību terapijas pamati un motorā kontrole
Studiju kursa īstenotājs
LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.- Studējošie spēs analizēt motorās attīstības pozu secību un tām atbilstošu vingrojumu izvēli. Studenti iegūst zināšanas: 1. par motorās attīstības pozu secību un tām atbilstošu vingrojumu izvēli; 2. par anatomisko struktūru bojājumu ietekmi uz pozu un kustību motoro kontroli; 3. par motorās kontroles pamatelementu ietekmi uz ikdienas aktivitātes kvalitāti; 4. par cilvēka pozas un aktivitāšu analīzes pamatprincipiem; 5. par vingrinājumu programmas izveides pamatprincipiem.
Prasmes
1.- Pielietojot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanas, spēs analizēt cilvēka pozas un aktivitāšu analīzes pamatprincipus. Studenti apgūst prasmes: 1. motorās attīstības pozu secība, analīze un demonstrācija; 2. cilvēka kustību, ķermeņa stāvokļa un ikdienas aktivitāšu praktiska analīze; 3. demonstrēt cilvēka pozīcijas, kurās piedāvāt aktīvas kustības un pozu noturēšanu, progresiju atbilstoši motorās kontroles elementiem un attīstības principiem.
Kompetences
1.- Spēs pieņemt radošu risinājumu patstāvīgi vai, strādājot komandā ar kolēģiem, par motorās kontroles elementiem un attīstības principiem.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
1. Literatūras avotu studijas.
2. Vingrinājumu programmas izveide.
3. Studentu grupā sagatavot un demonstrēt ikdienas aktivitāšu analīzi.
4. Studentu grupā sagatavot un prezentēt prasmju taksonomiju.
5. Gatavošanās kontroldarbam par motorās kontroles stadijām.
6. Gatavošanās rakstiskai teorētiskajam pārbaudījumam.
7. Gatavošanās praktiskajam pārbaudījumam.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Studentu zināšanas, prasmes un kompetences tiek novērtētas pēc 10 ballu skalas. Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 ballu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm, lai iegūtu zināšanu, prasmju un kompetenču vērtējumu ballēs ir:
● Jābūt nodarbību apmeklējumam lielākam par 65%, ja apmeklējums neatbilst prasībām studenta gala vērtējumu samzina par 1 balli.
● Lai studiju kursā students saņemtu gala vērtēju, studiju kursā paredzētajiem pārbaudījumiem ir jābūt nokārtotiem sekmīgi un paredzētajā laikā.
- ja pārbaudījumā iegūst nesekmīgu vērtējumu vai uz pārbaudījumu neierodas, tiek dota iespēja šo pārbaudījumu kārtot atkārtoti divu nedēļu laikā (no pārbaudījuma kārtošanas datuma), iepriekš vienojoties ar pasniedzēju.
- ja divu nedēļu laikā pēc studiju kursa beigšānas students nav nokārtojis studiju kursa prasības, šo studiju kursu var apgūt nākošajā studiju gadā vispārējā kārtībā.
● Galīgais vērtējums: beidzoties studiju kursam, tiek izlikts diferencēts vērtējums pēc iegūtās punktu summas bez papildus pārbaudījuma.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Zīdaiņa normālas motorās attīstības pamatprincipi
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Motorās kontroles teorija, elementi un stadijas. Mobilitāte. Stabilitāte. Kontrolētā mobilitāte. Prasme.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Pozu un kustību ietekmējošie faktori. Kustību veidu vispārējā klasifikācija un vingrinājumu programmas izveides pamatprincipi.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Motorās attīstības pozas no horizontālas uz vertikālu, secība, analīze, demonstrācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Anatomisko struktūru un fizioloģisko darbību savstarpējā ietekme uz pozu un kustību. Cilvēka ķermeņa pozīcijas un aktivitāšu analīze.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Pozu analīze motorās kontroles stadijās. Motorās attīstības pozu nozīme un ieguvumi ārstēšanā
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Terapijas mērķu izvirzīšana un vingrinājumu programmas izveide.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Vingrinājumu izveide un analīze motorās attīstības pozās zīdaiņiem, bērniem, pieaugušajiem
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Fizioterapijas pasākumi ievērojot visus motorās kontroles līmeņus un motorās attīstības pozu un kustību progresiju.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Cits
|
2
|
Tēmas
|
Subjekta un apkārtējās vides iedarbība. Prasmju taksonomija (pēc A.Gentile).
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Flēminga I. Zīdaiņa attīstība un attīstības traucējumi – Rīga, 1999.
Alī M. Mana bērna attīstības ceļš – Rīga, 2009.
Shumway Cook - Anne, Woollacott Marjorie H. Motor Control: translating research into clinical practice. Lippincott Williams &Wilkins Wolters Kluwer Company, 2012.
Galley P.M., Forster A.L. Human muvement- an introductory text for physioterapy students. 2nd Edition, Singapore, Longman Singapore Publishers Ltd, 1994
Kendall P.F., Kendall McCreary E., Provanse P.G. Muscles testing and Function with Posture and Pain. 5th Edition, Lippincott Williams& Wilkins, 2005.
Papildu literatūra
Smith Laura K., Weiss Elizabeth L., Lehmkuhl Don L. Brunnstrom`s Clinical Kinesiology. 5th Edition, Philadelphia, F.A. Davis Company, 1996.
Rudzītis K. Diagnostikas pamati un terapijas prambula. Rīga, Nacionālais apgāds, 2005.
Hoppenfeld S. Physical examination of the spine and extremities. Connecticut, Appelton and Lange company, 1998.