Studiju darbs II
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Zināšanas par pētījuma nepieciešamību, būtību, pētījuma struktūru; Izpratne par ekonomiskām kopsakarībām; Zināšanas par starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības pētījumu izstrādi; Zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem.
Prasmes
1.Spēj realizēt analītiskos pētījumus; Spēj analizēt biznesa vidi; Spēj izvērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas riskus un iespējas; Spēj prognozēt ekonomisko tendenču attīstību.
Kompetences
1.Spēj izstrādāt loģiskus un strukturētus pētījumus starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības jomās; Spēj veikt prognozes par nozares attīstību un tendencēm.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Aizstāvēt izstrādāto studiju darbu.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Studiju darba formāta atbilstība RSU metodiskajiem norādījumiem.
Studiju darba satura kvalitāte.
Studiju darba prezentācija.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Studiju gaitā izmantotā un papildus literatūra sadarbībā ar Studiju darba vadītāju