Doktorantu seminārs IV: promocijas darba izveide
Studiju kursa īstenotājs
Rīga, J. Asara iela 5, vppk@rsu.lv, +37167061587
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Doktorants kritiski izvērtē sava darba procesu un rezultātus, apraksta zinātnisko aktivitāšu veidus un soļus to īstenošanai, atbilstoši darba attīstības stadijai.
Prasmes
1.Doktorants, atbilstoši prasībām, sagatavo promocijas darba melnrakstu.
Kompetences
1.Doktorants akadēmiski raksta un korekti prezentē savu darbu, piedalās un uztur zinātnisku diskusiju psiholoģijā, atbilstoši izvēlas un īsteno zināšanu izplatīšanas un zinātnisko aktivitāšu pasākumus.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Izveidot promocijas darba gala versiju, sagatavot prezentāciju par to; atbilstoši darba izstrādes stadijai, izvēlēties un aprakstīt zināšanu izplatīšanas veidu, formulējot konkrētu darbības plānu; izvēlēties atbilstošas konferences prezentācijām un žurnālus publikācijām, formulējot konkrētu darbības plānu (laika plānojums, veicamās aktivitātes, sadarbība).
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Par sagatavoto promocijas darba melnrakstu (25%), par prezentācijas kvalitāti (25%), par zinātnisko diskusiju (25%), par zināšanu izplatīšanas pasākumu, zinātnisko prezentāciju un publikāciju atbilstību (25%).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba kopējais noformējums.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba kopējais noformējums.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Promocijas darba apspriešana un izvērtēšana grupā docētāju vadībā.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Appelbaum, M., Cooper, H., Kline, R. B., Mayo-Wilson, E., Nezu, A. M., & Rao, S. M. (2018). Journal article reporting standards for quantitative research in psychology: The APA publications and communications board task force report. American Psych..
Becker, L. (2015). Writing successful reports and dissertations. London: SAGE Publications, Inc.
Bell, P. B., Staines, P., & Mitchell, J. (2001). Evaluating, Doing and Writing Research in Psychology: A Step-by-Step Guide for Students. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Mārtinsone, K. un Pipere, A. (red.). (2018). Zinātniskā rakstīšana un pētījumu rezultātu izplatīšana. Rīga: RSU izdevniecība.
Levitt, H.M., Bamberg, M., Creswell, J.W., Frost, D.M., Josselson, & R., Suárez-Orozco, C. (2018) Journal article reporting standards for qualitative primary, qualitative meta-analytic, and mixed methods research in psychology: The APA publications.
Papildu literatūra
Bryman, A. (2012). Social research methods (3rd ed.). Oxford: Oxford University Press.
Carey, J. (2013). Scientific Communication Before and After Networked Science. Information & Culture, 48(3), 344-367. Pieejams EBSCO.
Cargill, M., & O'Connor, P. (2013). Writing Scientific Research Articles Strategy and Steps (2nd Edition). Somerset, NJ, USA: John Wiley & Sons.
Creswell, J. W. (2018). Qualitative Inquiry & Research Design Choosing Among 5 Approaches (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc.
Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. London: SAGE Publications, Inc.
Denzin, N.K., Linkoln, Y. S. (ed. ). (2011). The SAGE Handbook of Qualitative Research (4th ed.). London: SAGE Publications, Inc.
Fausto, S., Machado, F. A., Bento, L. J., Iamarino, A., Nahas, T. R., & Munger, D. S. (2012). Research Blogging: Indexing and Registering the Change in Science 2.0. Plos ONE, 7(12), 1-10. Pieejams EBSCO.
Goodwin, C. J. (2018). Research in Psychology: Methods and Design (8th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
İssever, C., & Peach, K. J. (2010). Presenting Science : A Practical Guide to Giving a Good Talk. Oxford: OUP Oxford.
Lawrence, W. N. (2014). Social Research Methods: Qualitative and Quantitative Approaches, 7th edition. London: Pearson.
Leavy, P. (ed.). (2014). The Oxford Handbook of Qualitative Research. Oxford University Press, NY.
Robson, C. (2016) Real World Research: a Resource for Users of Social Research Methods in Applied Settings, 4yh edition. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Silvia, P. J. (2007). How to write a lot: a practical guide to productive academic writing. Washington: American Psychological Association.
Torres, D., Cabezas, Á., & Jiménez, E. (2013). Altmetrics: New Indicators for Scientific Communication in Web 2.0. Comunicar, 21(41), 53-60. Pieejams EBSCO.
Willig, C., Stainton-Rogers, W. (ed.). (2017). The SAGE Handbook of Qualitative Research in Psychology (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Citi informācijas avoti
Pētījumi datu bāzēs, atbilstoši promocijas darbam
Pētniecības terminu skaidrojošā vārdnīca (zin. red. Mārtinsone, K., Pipere A.): https://www.rsu.lv/en/petniecibas-terminu-vardnica