Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts
Digitālā mārketinga stratēģija un taktika
Kursa kods
KSK_281
Zinātnes nozare
Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Informācijas un komunikācijas zinātne
LKI
6. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.
Priekšzināšanas
Nav.
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu.
Prasmes
1.Izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus.
Kompetences
1.Digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings).
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
4 semināra darbi:
(1) Izstrādāt un noprezentēt digitālā mārketinga stratēģiju kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupu prezentācijām seko jautājumi un diskusijas. Darbs grupās.
(2) Digitālā mārketinga kampaņas plānošana, mērķu noteikšana, rezultātu mērīšana un atdeves rādītāju saskaņošana ar kopējiem mārketinga mērķiem kādam konkrētam uzņēmumam un sagatavotā materiāla noprezentēšana. Dažādu taktisko kombināciju apspriešana.
(3) Izstrādāt satura mārketinga stratēģiju un taktisko plānu 6 mēnešiem kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupas izstrādā un noprezentē savus variantus, kam seko jautājumi un diskusijas.
(4) Noteikt kādas konkrētas mājaslapas mērķa auditoriju, tās vajadzības un meklēšanas nolūku. Un tam atbilstoši nodefinēt atslēgas vārdus un frāzes, ko būtu jāiekļauj mājaslapas saturā un meklētājrīku reklāmās. Individuāls darbs un prezentēšana.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
(1) Izstrādāt un noprezentēt digitālā mārketinga stratēģiju kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupu prezentācijām seko jautājumi un diskusijas. Darbs grupās.
(2) Digitālā mārketinga kampaņas plānošana, mērķu noteikšana, rezultātu mērīšana un atdeves rādītāju saskaņošana ar kopējiem mārketinga mērķiem kādam konkrētam uzņēmumam un sagatavotā materiāla noprezentēšana. Dažādu taktisko kombināciju apspriešana.
(3) Izstrādāt satura mārketinga stratēģiju un taktisko plānu 6 mēnešiem kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupas izstrādā un noprezentē savus variantus, kam seko jautājumi un diskusijas.
(4) Noteikt kādas konkrētas mājaslapas mērķa auditoriju, tās vajadzības un meklēšanas nolūku. Un tam atbilstoši nodefinēt atslēgas vārdus un frāzes, ko būtu jāiekļauj mājaslapas saturā un meklētājrīku reklāmās. Individuāls darbs un prezentēšana.
|
||
|
2.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Katra iesniegtā semināra darba atbilstība darba prasībām.
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
PILNA LAIKA
1. daļa
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga ekosistēma: Ievads, ekosistēmas dalībnieki, to savstarpējā mijiedarbība un lomas. Kā digitālais mārketings iekļaujas vispārējā mārketinga disciplīnā un kā tas kalpo biznesa mērķiem?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde. Izstrādes soļi, galvenie elementi. Digitālā mārketinga mijiedarbība ar tradicionālo. Kā digitālais mārketings palīdz sasniegt klientu pareizajos saskares punktos klienta pieredzes ceļā?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izstrādāt un noprezentēt digitālā mārketinga stratēģiju kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupu prezentācijām seko jautājumi un diskusijas. Darbs grupās.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga kampaņu vadība. Integrēta plānošana, izpilde un monitorēšana. Kā dažādi digitālie komunikācijas kanāli var papildināt viens otru? Digitālā mārketinga atdeves mērīšana un prasmīga datu izmantošana. Pareizas datu ievākšanas un analīzes principi un pieejamie rīki. Galvenie rezultātu rādītāji (KPIs). Kā saskaņot digitālā mārketinga rezultātu rādītājus ar biznesa mērķiem?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Digitālā mārketinga kampaņas plānošana, mērķu noteikšana, rezultātu mērīšana un atdeves rādītāju saskaņošana ar kopējiem mārketinga mērķiem kādam konkrētam uzņēmumam un sagatavotā materiāla noprezentēšana. Dažādu taktisko kombināciju apspriešana.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Sociālo mediju attīstība un loma komunikācijā ar klientiem. Sociālo kontu pārvaldība. Reklāmas sociālajos medijos. Kā sociālie mediji palīdz citiem komunikācijas kanāliem? Kā tos pareizi izmantot komunikācijā ar citiem uzņēmumiem (B2B) un ar patērētājiem (B2C)? Kā mērīt atdevi no ieguldījumiem sociālajos medijos?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Satura mārketings. Tā loma kopējā komunikācijas stratēģijā un uzņēmuma reputācijas veidošanā. Satura mārketinga stratēģijas izstrāde un taktiskā plānošana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Izstrādāt satura mārketinga stratēģiju un taktisko plānu 6 mēnešiem kādam konkrētam uzņēmumam noteiktā biznesa scenārijā. Grupas izstrādā un noprezentē savus variantus, kam seko jautājumi un diskusijas.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Mājaslapas loma un meklētājrīku mārketings (SEO, SEA). Mājaslapas dizains un tā mērķi. Mājaslapas satura veidošana atbilstoši SEO kritērijiem un apmeklētāju vajadzībām. Mērķa auditorijas un tai atbilstošo atslēgas vārdu un frāžu nodefinēšana. Meklētājrīku reklāmas (SEA) plānošana atbilstoši mērķa auditorijas vajadzībām un meklēšanas nolūkam. Ieguldījumu atdeves mērīšana.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Noteikt kādas konkrētas mājaslapas mērķa auditoriju, tās vajadzības un meklēšanas nolūku. Un tam atbilstoši nodefinēt atslēgas vārdus un frāzes, ko būtu jāiekļauj mājaslapas saturā un meklētājrīku reklāmās. Individuāls darbs un prezentēšana.
|
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
1.
D.Chaffey, F.Ellis-Chadwick. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 2019
2.
Ph.Kotler. Marketing 4.0, Moving from Traditional to Digital. 2017