Sociālie mediji un krīžu komunikācija
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studējoši pārzina mūsdienu pētījumus un pieejas sociālo mediju pētniecībā.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā studējoši plāno komunikācijas stratēģiju sociālo mediju videi (krīzes situācijā).
Kompetences
1.Kursa apguves rezultātā studējoši patstāvīgi attīsta krīzes komunikācijas plānu sociālo mediju videi.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Dalība semināros; teorētisko pieeju padziļināta un kritiska interpretācija un pielietojums sociālo mediju komunikācijas analīzē.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Spēja formulēt un argumentēt savu viedokli diskusijās (20%), teorētisko pieeju apskats noslēguma darbā (20%), analīze un argumentācija (20%), prezentācija (20%), atbildes uz eksāmena jautājumiem (20%).
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Tīmeklis 2.0 vai 3.0? Pārdomas par mūsdienu tiešsaistes komunikāciju.
Situācijas ar svarīgāko mācību: kā "pūlis" (līdz)darbojas?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kā korporatīvā komunikācija darbojas sociālajos medijos?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Lasvels sastop sociālos medijus korporatīvajā komunikācijā. Kas ko izmanto un kādā mērā?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Lasvels sastop sociālos medijus korporatīvajā komunikācijā. Kas ko izmanto un kādā mērā?
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Kas ir krīze un kas – komunikācijas krīze?
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Ex ante un ex post stratēģijas: kā organizācijas var novērst/pārvarēt krīzes?
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Fuchs, C. Social media: A critical introduction. Sage, 2017.
Shehabat, A. The social media cyber-war: the unfolding events in the Syrian revolution 2011.//Global Media Journal. Australian Edition, 2013
Ruggiero, A. Vos, M. Social Media Monitoring for Crisis Communication: Process, Methods and Trends in the Scientific Literature //Online Journal of Communication and Media Technologies Vol. 4 Issue: 1, 2014
Wright, D.K., Drifka Hinson, M. An Updated Examination of Social and Emerging Media Use in Public Relations Practice: A Longitudinal Analysis Between 2006 and 2013.//Public Relations Journal Vol. 7, No. 3, 2013.
Ngai, E. WT, Spencer SC T, and K.KL Moon. "Social media research: Theories, constructs, and conceptual frameworks." International journal of information management 35.1 (2015): 33-44.
Hjorth, L., & Hinton, S. . Understanding social media. SAGE Publications Limited, 2019.
Koonin, M. Managing Risk, Reputation and Identity of Young Adults in a Social Media Environment //Online Journal of Communication and Media Technologies Vol.3 Issue: 2, 2013
Bucher, T., & Helmond, A. The affordances of social media platforms. The SAGE handbook of social media. - Thousand Oaks, SAGE, 2017, 223-253.
Papildu literatūra
Schivinski, B., & Dabrowski, D. The effect of social media communication on consumer perceptions of brands. Journal of Marketing Communications, (2016). 22(2), 189-214.
Felix, R., Rauschnabel, P. A., & Hinsch, C. . Elements of strategic social media marketing: A holistic framework. Journal of Business Research, (2017), 70, 118-126.
Imran, M., Castillo, C., Diaz, F., & Vieweg, S. Processing social media messages in mass emergency: A survey. ACM Computing Surveys (CSUR),(2015), 47(4), 67.