Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Reklāma un zīmolvedība

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
KSK_041
Zinātnes nozare
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Tirgzinība
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Komunikācijas zinātne
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Zināšanas marketinga jomā kā arī mediju teorijās un vēstures jomā

Priekšzināšanas

Zināšanas marketinga jomā kā arī mediju teorijās un vēstures jomā

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studenti iegūst zināšanas reklāmas procesu funkcionēšanā un zīmolu veidošanas un vadības jomā.

Prasmes

1.kritiski analizēt reklāmas industrijā notiekošo, vērtēt kvalitātes attīstības faktorus un dinamiku konkrētajās nozarēs

Kompetences

1.veidot argumentēto, pētnieciskā procesā un analīzē balstīto prezentāciju par aktuāliem procesiem konkrētajā nozarē, zīmola dzīves ciklā.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.
Patstāvīgais darbs
-
-
Semināru laikā studenti apspriedīs literatūras un audio un vizuālus avotus un sniegs to kritisko analīzi plašajā kontekstā.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.
Pārbaudījums
-
-
kursa vērtējums ir atkarīgs no studentu dalības semināros, rakstisko darbu izpildes kvalitātes novērtējuma kursa gaitā, kā arī noslēguma referāta un eksāmena atzīmēm.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. 1. Lekcija. Zīmola jēdziens. Vēsturiskā pērspektīva

Notikuma veids
Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
1.
Lekcija
Klātiene
Auditorija
2
2.
Nodarbība/Seminārs
Klātiene
Auditorija
2
  1. 2. Zīmolu teorijas

Notikuma veids
Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
1.
Lekcija
Klātiene
Auditorija
2
2.
Nodarbība/Seminārs
Klātiene
Auditorija
2
  1. 3. Patērētāju sabiedrība

Notikuma veids
Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
1.
Lekcija
Klātiene
Auditorija
2
2.
Nodarbība/Seminārs
Klātiene
Auditorija
2
  1. 4. Globalizācijas procesu kritiskā analīze

Notikuma veids
Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
1.
Lekcija
Klātiene
Auditorija
2
2.
Nodarbība/Seminārs
Klātiene
Auditorija
2
  1. 5. Ekspedīcija. Latvijas zīmolu politika. Case study

Notikuma veids
Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
1.
Lekcija
Klātiene
Auditorija
2
2.
Nodarbība/Seminārs
Klātiene
Auditorija
2
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

• Klein N. No Logo. – OxfordPress, 2011.

2.

• ChevalierM.,Mazzalovo G. Pro Logo. Brandsas a Factorof Progress. – Macmillan, 2014, newedition

3.

• Schmitt B., Simonson A. MarketingAesthetics. TheStrategicManagementofBrands, IdentityandImage. – FreePress, 2007

4.

• Holt D. HowBrandsBecomeIcons. ThePrinciplesofCulturalBranding. – HarvardUniversity, 2010

5.

• Kapferer J. – N. TheNewStrategicBrandManagement. – Kogan, 2011

6.

• Atkin D. TheCultingBrands. TurnYourCustomersintoTrueBelievers. – Portfolio, 2011

7.

• Simmons J., Cliffon R. BrandsandBranding. – TheEconomist, 2013.

Papildu literatūra

1.

• Bonn, IngridandJosieFisher, (2011) Sustainability: themissingingredientinstrategy, JournalofBusinessStrategy, Vol. 32 (1).

2.

• Burt, SteveandKeriDavies (2010), Fromtheretailbrand to theretail-eras a brand: themesandissuesinretailbrandingresearch, InternationalJournalofRetail&DistributionManagement, Vol. 38 (11/12).

3.

• KimChan W andRenéeMauborgne (2009), HowStrategyShapesStructure, HarvardBusinessReview, September.

4.

• Leavy, Brian (2010) Designthinking – a newmentalmodelofvalueinnovation, StrategyandLeadership, Vol. 38 (3).

5.

• Norman, Sheehan, TandNicolai J. Foss (2009), ExploringtherootsofPorter'sactivity-basedview, JournalofStrategyandManagement, Vol. 2 (3).

Citi informācijas avoti

1.

• interneta portālu materiāli, forumu materiāli, izstāžu un konferenču materiāli.

;