Reklāma un zīmolvedība
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studenti iegūst zināšanas reklāmas procesu funkcionēšanā un zīmolu veidošanas un vadības jomā.
Prasmes
1.kritiski analizēt reklāmas industrijā notiekošo, vērtēt kvalitātes attīstības faktorus un dinamiku konkrētajās nozarēs
Kompetences
1.veidot argumentēto, pētnieciskā procesā un analīzē balstīto prezentāciju par aktuāliem procesiem konkrētajā nozarē, zīmola dzīves ciklā.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
Pārbaudījums
Studiju kursa tēmu plāns
-
1. Lekcija. Zīmola jēdziens. Vēsturiskā pērspektīva
-
2. Zīmolu teorijas
-
3. Patērētāju sabiedrība
-
4. Globalizācijas procesu kritiskā analīze
-
5. Ekspedīcija. Latvijas zīmolu politika. Case study
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
• Klein N. No Logo. – OxfordPress, 2011.
• ChevalierM.,Mazzalovo G. Pro Logo. Brandsas a Factorof Progress. – Macmillan, 2014, newedition
• Schmitt B., Simonson A. MarketingAesthetics. TheStrategicManagementofBrands, IdentityandImage. – FreePress, 2007
• Holt D. HowBrandsBecomeIcons. ThePrinciplesofCulturalBranding. – HarvardUniversity, 2010
• Kapferer J. – N. TheNewStrategicBrandManagement. – Kogan, 2011
• Atkin D. TheCultingBrands. TurnYourCustomersintoTrueBelievers. – Portfolio, 2011
• Simmons J., Cliffon R. BrandsandBranding. – TheEconomist, 2013.
Papildu literatūra
• Bonn, IngridandJosieFisher, (2011) Sustainability: themissingingredientinstrategy, JournalofBusinessStrategy, Vol. 32 (1).
• Burt, SteveandKeriDavies (2010), Fromtheretailbrand to theretail-eras a brand: themesandissuesinretailbrandingresearch, InternationalJournalofRetail&DistributionManagement, Vol. 38 (11/12).
• KimChan W andRenéeMauborgne (2009), HowStrategyShapesStructure, HarvardBusinessReview, September.
• Leavy, Brian (2010) Designthinking – a newmentalmodelofvalueinnovation, StrategyandLeadership, Vol. 38 (3).
• Norman, Sheehan, TandNicolai J. Foss (2009), ExploringtherootsofPorter'sactivity-basedview, JournalofStrategyandManagement, Vol. 2 (3).
Citi informācijas avoti
• interneta portālu materiāli, forumu materiāli, izstāžu un konferenču materiāli.