Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Metodoloģija sporta zinātnē

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
LSPA_349
Zinātnes nozare
Veselības un sporta zinātnes
Kredītpunkti (ECTS)
4,00
Mērķauditorija
Sporta treneris
LKI
8. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Kontaktinformācija

LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006

Par studiju kursu

Mērķis

Iegūt zināšanas sporta zinātnes metodoloģijā un spēju plānot zinātniskos pētījumus.

Priekšzināšanas

Maģistra grāds sportā vai radniecīgās zinātnēs.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Zināšanas un izpratne par sporta zinātnēm atbilstošu kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu metodoloģiju un paņēmienu teoriju un praksi.

Prasmes

1.Spēj formulēt jautājumus, kritiski izvērtēt, analizēt un radoši sintezēt zinātniskos un radošos sasniegumus, lai identificētu un risinātu pētniecības problēmas. Spēj izvēlēties atbilstošas ​​kvalitatīvās un kvantitatīvās metodoloģijas un paņēmienus pētījumu veikšanai.

Kompetences

1.Gatavs uzturēt un attīstīt pētniecības un radošās vides ētiku.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Literatūras iepazīšana par sporta zinātņu zinātnisko pētījumu metodoloģiju un studiju protokoliem, grupu darbs pie starpdisciplināra pētījuma projekta sporta zinātnēs; metodiskās bāzes sagatavošana saviem pētījumiem.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Mācību rezultātu novērtējums: 1. rakstiskais eksāmens; 2. starpdisciplinārs pētniecības projekts sporta zinātnēs; 3. darbs par pašu veiktā pētījuma metodoloģisko bāzi.

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma procesa struktūra, zinātnisko pētījumu veidi, mainīgie un to operacionalizācija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Pētījuma problēmas un hipotēzes, izlase, faktori, kas traucē pētījuma validitāti.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
4,00
Kontaktstundas:
32 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

1. Cetinkaya-Rundel M., Hardin J. Introduction to modern statstics. Opneintro, 2021.

2.

2. Gratton C.& Jones I. Research methods for Sport Studies (Volume 1). Routledge, 2010.

3.

3. Hall, Susan J. Research methods in kinesiology and the health sciences. Wolters Kluwer Health/Lippincott Williams & Wilkins, 2014

4.

3. Hall, Susan J. Research methods in kinesiology and the health sciences. Wolters Kluwer Health/Lippincott Williams & Wilkins, 2014

5.

5. Skinner J., Engelberg T. Research methodologies for Sport Scholarship (Sport in the Global Society – Contemporary Perspectives), Routledge, 2018.

6.

6. Thomas J.R., Nelson J.K., Silverman S.J. Research Methods in Physical Activity. Human Kinetics, 2015.

Citi informācijas avoti

1.

1. Furley, P. (2021). The nature and culture of nonverbal behavior in sports: theory, methodology, and a review of the literature. International Review of Sport and Exercise Psychology, 16, 448 - 473.

2.

2. Armour, K. (2011). Research methods in physical education and youth sport. New York; London: Routledge