Veidlapa Nr. M-3 (8)
Studiju kursa apraksts

Starptautiskā reklāma

Studiju kursa pamatinformācija

Kursa kods
SBUEK_199
Zinātnes nozare
-
Kredītpunkti (ECTS)
3,00
Mērķauditorija
Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
LKI
7. līmenis
Studiju veids un forma
Pilna laika; Nepilna laika

Studiju kursa īstenotājs

Kursa vadītājs
Struktūrvienības vadītājs
Struktūrvienība
Sociālo zinātņu fakultāte
Kontaktinformācija

Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv

Par studiju kursu

Mērķis

Sniegt priekšstatu par reklāmas vietu integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā, iekļaujot starptautiskās reklāmas stratēģiju teorētiskos un praktiskos jautājumus. Reklāmas starptautiskā perspektīva iekļauj reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta izpratni, tās lomu un uzdevumus tirgvedībā.

Priekšzināšanas

Mārketingā, starptautiskajā mārketingā, e-mārketinga stratēģijās, vadības teorijā.

Studiju rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošais iegūst zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu tirgvedībā, starptautiskās reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta teorētiskos un praktiskos aspektus.

Prasmes

1.Pratīs noteikt reklāmas veidus mārketinga stratēģijas izstrādē, spēs izvērtēt reklāmas kampaņas un to sniegtās priekšrocības.

Kompetences

1.Spēs organizēt reklāmas procesu uzņēmumā, kā arī izstrādāt mārketinga stratēģiju.

Vērtēšana

Patstāvīgais darbs

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Patstāvīgais darbs

-
-
Individuālais un grupu darbs, prezentāciju sagatavošana atbilstoši kursa tēmām: Reklāma kā tirdznieciskās informācijas specifisks veids. Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas vieta mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze. Integrētās mārketinga komunikācijas. Reklāmas plānošana un stratēģija.

Pārbaudījums

Virsraksts
% no gala vērtējuma
Vērtējums
1.

Pārbaudījums

-
-
Aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās (20%) Individuālais projekts (30%) Eksāmens (50%)

Studiju kursa tēmu plāns

PILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas vēstījums, tā darbības līmeņi un ietekme uz patērētāju uzvedību.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas vēstījums, tā darbības līmeņi un ietekme uz patērētāju uzvedību.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starptautiskās reklāmas pētījumi un to izstrādes teorētiskie un praktiskie aspekti.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
20 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)
NEPILNA LAIKA
1. daļa
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
  1. Lekcija

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
  1. Nodarbība/Seminārs

Modalitāte
Norises vieta
Kontaktstundas
Klātiene
Auditorija
2

Tēmas

Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
Kopā kredītpunkti (ECTS):
3,00
Kontaktstundas:
12 ak. st.
Gala pārbaudījums:
Eksāmens (Rakstisks)

Bibliogrāfija

Obligātā literatūra

1.

Kotler Ph., Armstrong G. Principles of marketing. USA: Pearson, 2012

2.

Belch G. E. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. NY: McGraw-Hill, 2015

3.

Altstiel, T., Grow J. Advertising creative: strategy, copy, design. Los Angeles: SAGE, 4th ed., 2017

4.

Shimp A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, 2013

5.

Kelley L. D. Advertising account planning: planning and managing an IMC campaign. Armonk, New York: M.E. Sharpe, Inc., 2015

6.

Klein E. Advertising and design: interdisciplinary perspectives on a cultural field / Beate Flath; Bielefeld: Transcript, 2014

7.

Advertising as culture. Edited by Chris Wharton. Bristol: Intellect, 2013

8.

Ferrier A. The advertising effect: how to change behaviour. Oxford University Press, 2014

9.

Belch E. G., Belch A. M. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. Mc Graw Hill, 2007 - 820 P.

Papildu literatūra

1.

Fill Ch. Advertising: strategy, creativity and media. Pearson, 2013

2.

Advertising theory. Edited by Shelly Rodgers and Esther Thorson. New York: Routledge, 2012

3.

De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing Communications a European Perspective. Prentice Hall, 2007 - 610 P.

4.

Smith P.R., Taylor J. Marketing Communications. An Integrated Approach. London and Sterling: Kogan Page, 4th ed., 2004 - 696 P.

5.

West D., Ford J., Ibrahim E. Strategic Marketing Creating Competitive Advantage. Oxford University Press, 2006 - 517 P.

6.

Praude, V., Beļčikovs, J. Mārketings. Rīga: Vaidelote. 1999 - 559 lpp.

7.

Anderson, A.H., Kleiner, D. Effective Marketing Communications. Backwell Publishers, 1995 - 245 P.

8.

Ozuem, W. F. Conceptualising Marketing Communication in the New Marketing Paradigm. Universal Publishers, 2004 - 276 P.

9.

Arens W. Contemporary Advertising. McGraw-Hill Irwin, 9th ed., 2004 - 659 P.

10.

Muhlbacher H., Leihs H. and Dahringer L. International Marketing A Global Perspective. Thomson Learning, 2006 - 737 P.