Starptautiskā reklāma
Studiju kursa īstenotājs
Dzirciema iela 16, Rīga, szf@rsu.lv
Par studiju kursu
Mērķis
Priekšzināšanas
Studiju rezultāti
Zināšanas
1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošais iegūst zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu tirgvedībā, starptautiskās reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta teorētiskos un praktiskos aspektus.
Prasmes
1.Pratīs noteikt reklāmas veidus mārketinga stratēģijas izstrādē, spēs izvērtēt reklāmas kampaņas un to sniegtās priekšrocības.
Kompetences
1.Spēs organizēt reklāmas procesu uzņēmumā, kā arī izstrādāt mārketinga stratēģiju.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Patstāvīgais darbs |
-
|
-
|
|
Individuālais un grupu darbs, prezentāciju sagatavošana atbilstoši kursa tēmām: Reklāma kā tirdznieciskās informācijas specifisks veids. Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas vieta mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze. Integrētās mārketinga komunikācijas. Reklāmas plānošana un stratēģija.
|
||
Pārbaudījums
|
Virsraksts
|
% no gala vērtējuma
|
Vērtējums
|
|---|---|---|
|
1.
Pārbaudījums |
-
|
-
|
|
Aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās (20%)
Individuālais projekts (30%)
Eksāmens (50%)
|
||
Studiju kursa tēmu plāns
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas vēstījums, tā darbības līmeņi un ietekme uz patērētāju uzvedību.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas vēstījums, tā darbības līmeņi un ietekme uz patērētāju uzvedību.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Starptautiskās reklāmas pētījumi un to izstrādes teorētiskie un praktiskie aspekti.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.
|
-
Lekcija
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
|
-
Nodarbība/Seminārs
|
Modalitāte
|
Norises vieta
|
Kontaktstundas
|
|---|---|---|
|
Klātiene
|
Auditorija
|
2
|
Tēmas
|
Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.
|
Bibliogrāfija
Obligātā literatūra
Kotler Ph., Armstrong G. Principles of marketing. USA: Pearson, 2012
Belch G. E. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. NY: McGraw-Hill, 2015
Altstiel, T., Grow J. Advertising creative: strategy, copy, design. Los Angeles: SAGE, 4th ed., 2017
Shimp A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, 2013
Kelley L. D. Advertising account planning: planning and managing an IMC campaign. Armonk, New York: M.E. Sharpe, Inc., 2015
Klein E. Advertising and design: interdisciplinary perspectives on a cultural field / Beate Flath; Bielefeld: Transcript, 2014
Advertising as culture. Edited by Chris Wharton. Bristol: Intellect, 2013
Ferrier A. The advertising effect: how to change behaviour. Oxford University Press, 2014
Belch E. G., Belch A. M. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. Mc Graw Hill, 2007 - 820 P.
Papildu literatūra
Fill Ch. Advertising: strategy, creativity and media. Pearson, 2013
Advertising theory. Edited by Shelly Rodgers and Esther Thorson. New York: Routledge, 2012
De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing Communications a European Perspective. Prentice Hall, 2007 - 610 P.
Smith P.R., Taylor J. Marketing Communications. An Integrated Approach. London and Sterling: Kogan Page, 4th ed., 2004 - 696 P.
West D., Ford J., Ibrahim E. Strategic Marketing Creating Competitive Advantage. Oxford University Press, 2006 - 517 P.
Praude, V., Beļčikovs, J. Mārketings. Rīga: Vaidelote. 1999 - 559 lpp.
Anderson, A.H., Kleiner, D. Effective Marketing Communications. Backwell Publishers, 1995 - 245 P.
Ozuem, W. F. Conceptualising Marketing Communication in the New Marketing Paradigm. Universal Publishers, 2004 - 276 P.
Arens W. Contemporary Advertising. McGraw-Hill Irwin, 9th ed., 2004 - 659 P.
Muhlbacher H., Leihs H. and Dahringer L. International Marketing A Global Perspective. Thomson Learning, 2006 - 737 P.